Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer ikke på navnet på noen filmer, men lurer på om det finnes noen filmer som handler om Formula 1..?

6383200[/snapback]

Mener Driven (2001) skal være lagt til formel1-miljøet, men er ikke sikker da jeg styrer unna denne filmen, tror ikke jeg kommer til å se den om jeg så får betalt for det.

6383246[/snapback]

Det høres ikke ut som du anbefaler den.. :p

Så finnes det noen andre?

Lenke til kommentar
Lurer på en film jeg så for ett par år siden, den var ganske ny på den tiden. Det var noen som flyttet inn i ett hus også spøket det der visst, var 7 barn som hadde blitt drept der eller noe også under gulvet så var det noe sånn steingreier.

6378760[/snapback]

The Haunting?

6382044[/snapback]

 

 

Lurer på en film jeg så for ett par år siden, den var ganske ny på den tiden. Det var noen som flyttet inn i ett hus også spøket det der visst, var 7 barn som hadde blitt drept der eller noe også under gulvet så var det noe sånn steingreier.

6378760[/snapback]

The Haunting?

6382044[/snapback]

eller The Others

6383137[/snapback]

Ingen av de :\ Kan minne veldig om Amityville Horror, de flytter inn også spøker det på en måte. Det var 7 (trur jeg) barn som hadde død der også spøket de.

Lenke til kommentar

formel 1 filmer er det ekstremt lite av. driven er jo indycar egentlig. men prøv den franske filmen som kom for et par år sia, der kjører de mye rart, og er basert på den franske racing fiction legenden som jeg ikke husker navnet på i farta.

 

husker ikke navnet, men coveret er veldig rødt og blått.

 

edit: tror det var valliance ellno

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
formel 1 filmer er det ekstremt lite av. driven er jo indycar egentlig. men prøv den franske filmen som kom for et par år sia, der kjører de mye rart, og er basert på den franske racing fiction legenden som jeg ikke husker navnet på i farta.

 

husker ikke navnet, men coveret er veldig rødt og blått.

 

edit: tror det var valliance ellno

6388287[/snapback]

Hvis noen vet navnet på den filmen, blir jeg veldig glad :D

Lenke til kommentar
Håper noen her er gode på å huske dialoger.  :p

 

Har et par sanger med noen lydklipp fra hva jeg rekner med er filmer.

 

#1:

En kis som sier (høres ut som en svart mann):

You're running a strange program, y'all.

...

Meanwhile the rich gets richer, and the poor don't get a f***ing thing.

...

Times like these people wanna get high. Real high, real fast... And this is gonna do it.

6374107[/snapback]

New Jack City

Lenke til kommentar
For en stund siden var det en illusjonist eller hva du vil kalle, på NRK. Han gjorde diverse ting, som f.eks å legge en lommebok midt på gaten med en rød sirkel rundt. Han hypnotiserte en person til å ikke si fyren (han ble "usynlig") og masse andre triks. Noen som vet hva han eller denne serien heter?

6309967[/snapback]

 

Han heter Derren Brown og serien tror jeg heter Når hjernen spiller deg et puss.

Sett mange videoer av han på nettet, det er helt utrolig hva han får til!

Lenke til kommentar
vallaint var det ja, så en drøss med tegnefilmer om han for noen år sia da jeg var liten. kjørte vel en form for F1 med to sett framhjul bak hverandre som begge svinga
er ikke de en donald film? mener å huske noe f1 biler med 2 akslinger forran.

 

 

jeg sitter å tenker på noen jeg muligens husker i fra en film men vet ikke helt hvem.

you did good kid, real good. but as long as i am around you wil always be second best
eneste jeg har kommet fram til er i The Mask med jim carrey. han sier noe lignende der men er ikke den jeg leter etter.... et ganske vanskelig spørsmål men får håpe på svar
Lenke til kommentar
vallaint var det ja, så en drøss med tegnefilmer om han for noen år sia da jeg var liten. kjørte vel en form for F1 med to sett framhjul bak hverandre som begge svinga
er ikke de en donald film? mener å huske noe f1 biler med 2 akslinger forran.

 

 

jeg sitter å tenker på noen jeg muligens husker i fra en film men vet ikke helt hvem.

you did good kid, real good. but as long as i am around you wil always be second best
eneste jeg har kommet fram til er i The Mask med jim carrey. han sier noe lignende der men er ikke den jeg leter etter.... et ganske vanskelig spørsmål men får håpe på svar

6403396[/snapback]

 

 

 

Rimelig off-topic, men her er Tyrells F1 bil med 6 hjul

 

 

p01_tyrellp34.jpg

Lenke til kommentar
Hmm, fristet meg og se lit Jackass nå.. Etter å ha sitt at 2 skal komme så savner jeg jackass egentlikt. Trenger en god latter, men jeg husker ikke hva den "serien" her da i var i Russland tror jeg det var.. Noen som vet? :)

6408302[/snapback]

 

Ehm... hva sier google deg hvis du søker på "Jackass Russia"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...