Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan bli flinkere til å lese gutter?


Anbefalte innlegg

hei,

hvordan kan jeg som jente egentlig skjønne om en gutt er interessert? er en fyr jeg egentlig er utrolig interessert i, men føler mer han er som en storebror/rådgiver for meg (klisje, ja). samtidig trives jeg utrolig godt i selskapet hans, han snakker meg alltid opp og får meg i godt humør, har mange av de samme interessene. men føler egentlig ikke at jeg er typen hans? selv om er jo vanskelig å kategorisere det. vi holdt en liten avstand i fjor siden jeg hadde type, men er nå singel. burde jeg rett og slett bare prøve med et framstøt for å sjekke hvordan vannet er?



Anonymous poster hash: d29cb...659
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig aldri skjønt det helt med gutter som velger å være en fortrolig partner til ei dame og som klarer å være følelsesmessig distansert. Hvis han er interessert i deg, så burde det ikke behøve mye signaler eller fremstøt fra deg før han bør vise det. Spørs litt hvordan stjernetegn han er. Noen skjuler det i det lengste og kan trenger en liten sjokkreaksjon før de gjør noe.

 

 

 

Stjernetegn er svada, har alltid vært svada, og vil alltid være svada.

 

:lol:

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for alle svar! Husker etter en lang skitur vi hadde sammen hvor han plutselig kjørte fort inn i meg bakfra og på en måte omfavnet meg, vet ikke hvorfor, men akkurat da følte jeg at det var litt spenning mellom oss... Men tror egentlig han bare er en ganske flørtende fyr av natur, altså at personligheten hans er litt sånn. Men skader jo ikke å prøve meg, vi skal ha en lang biltur sammen neste uke, så får håpe det ikke blir for kleint.



Anonymous poster hash: d29cb...659
Lenke til kommentar

Oooh, biltur er bra.

 

Jeg har ved et par anledninger vært gutt og bilfører i slike situasjoner. På oversiktlige strekninger hvor jeg ikke regner med at det skjer noe i noen minutter fremover har jeg lagt høyrearmen på midtarmlenet, med hånden min åpen og med håndflaten opp. Noen ganger har hun da tatt hånden min, andre ganger ikke, og det har vært en rimelig god indikator på om hun vil noe mer.

 

Du kan kanskje prøve å ta initiativ til å legge venstrearmen på midtarmlenet og se hva som skjer? Men, husk, oversiktlig situasjon hvor han ikke regner med å ha bruk for hånden. Selv den vakreste, smarteste, rikeste damen i verden ville måtte finne seg pent i å vente hvis hun la frem hånden sin når jeg kjører i rushtrafikk med 3 rundkjøringer foran meg.

 

Ellers, klemmer dere når dere møtes og tar farvel? Kan være et triks å klemme ham litt lengre enn dere har pleid. Hvis en dame gir meg et kort trykk tenker jeg det er vennskapelig, hvis hun fortsatt holder rundt meg 5 sekunder senere tenker jeg det er interesse - eller at hun er full og ikke vil falle :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er alderen din og hans?

Er du i 18-20ish alderen kan det være lurt å prøve å ta det rolig, men kyssing er selvsagt oki doki...

Å vise interesse for ham, men ikke for mye, er lurt, men viktig også at du faktisk sørger for noe fysisk kontakt, å hoppe til sengs eller andre ting anbefaler jeg å vente litt med.

Lenke til kommentar

Hva er alderen din og hans?

Er du i 18-20ish alderen kan det være lurt å prøve å ta det rolig, men kyssing er selvsagt oki doki...

 

Å vise interesse for ham, men ikke for mye, er lurt, men viktig også at du faktisk sørger for noe fysisk kontakt, å hoppe til sengs eller andre ting anbefaler jeg å vente litt med.

 

jeg er 22, han 25... enig i at det er greit å ta det rolig:) men hvorfor burde man egentlig ikke vise for mye interesse? kan du si litt mer om hva du mener med å sørge for fysisk kontakt? noen eksempler?

 

Anonymous poster hash: d29cb...659

Lenke til kommentar

Oooh, biltur er bra.

 

Jeg har ved et par anledninger vært gutt og bilfører i slike situasjoner. På oversiktlige strekninger hvor jeg ikke regner med at det skjer noe i noen minutter fremover har jeg lagt høyrearmen på midtarmlenet, med hånden min åpen og med håndflaten opp. Noen ganger har hun da tatt hånden min, andre ganger ikke, og det har vært en rimelig god indikator på om hun vil noe mer.

 

Du kan kanskje prøve å ta initiativ til å legge venstrearmen på midtarmlenet og se hva som skjer? Men, husk, oversiktlig situasjon hvor han ikke regner med å ha bruk for hånden. Selv den vakreste, smarteste, rikeste damen i verden ville måtte finne seg pent i å vente hvis hun la frem hånden sin når jeg kjører i rushtrafikk med 3 rundkjøringer foran meg.

 

Ellers, klemmer dere når dere møtes og tar farvel? Kan være et triks å klemme ham litt lengre enn dere har pleid. Hvis en dame gir meg et kort trykk tenker jeg det er vennskapelig, hvis hun fortsatt holder rundt meg 5 sekunder senere tenker jeg det er interesse - eller at hun er full og ikke vil falle :D

 

ohh, takk for gode tips! tar det med videre.

han pleier å initiere til klemming, men ikke alltid. tror jeg har et litt reservert kroppspråk. skal være den som klemmer neste gang!

 

Anonymous poster hash: d29cb...659

Lenke til kommentar

Personlig er jeg direkte og rett frem.

Er jeg interessert i ei dame gir jeg tydelig beskjed og forventer tydelig beskjed tilbake.

Jeg liker at damene er på samme måte.

 

Vage insinueringer og passive forsøk på manipulasjon er avstøtende for meg da det indikerer lav intetesse og jeg ikke orker å legge energi i noe dødfødt. Selv har jeg aldri hatt problemer med å få meg dame så jeg har derfor aldri vært nødt til å nedverdige meg til å hverken manipulere eller bli manipulert.

 

 

"Hei! Jeg er singel - er du"

"Skal vi finne på noe sammen?"

Så lett er det faktisk og det er ingen som blir sure for å få oppmerksomhet. Tvert imot blir de fleste faktisk glade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men, er det noen tegn i kroppspråk/oppførsel jeg kan se etter for å undersøke om en gutt er interessert? Synes det er så vanskelig å skille mellom en skikkelig hyggelig fyr og om han kunne tenke seg...

 

Og hvis jeg feks sitter i sofaen alene med noen, hvordan kan jeg best nærme meg han? Finnes det noen naturlige tilnærminger?



Anonymous poster hash: d29cb...659
Lenke til kommentar

 

Men, er det noen tegn i kroppspråk/oppførsel jeg kan se etter for å undersøke om en gutt er interessert? Synes det er så vanskelig å skille mellom en skikkelig hyggelig fyr og om han kunne tenke seg...

 

Og hvis jeg feks sitter i sofaen alene med noen, hvordan kan jeg best nærme meg han? Finnes det noen naturlige tilnærminger?

 

Anonymous poster hash: d29cb...659

 

 

Ta hånden hans.

Lenke til kommentar

Har man kommet til steget at man sitter i sofaen alene med noen, da er det liten tvil om hva begge er interessert i ^^ Ellers dreier det seg om et rart eller misforstått tilfelle.

 

Men om du mener om du lurer på om noen er interessert i forhold eller bare et nummer, da skjønner jeg skepsisen. Men da er det ikke særlig lurt å dra med dater og interessanter alene i hus på sofa og film. Dét føler jeg er noe man gjør kun om man er interessert i det andre.

 

Det er litt derfor jeg mener at det er best å vente med forholdsliv til man er blitt litt eldre, i tidlig 20-årene kanskje, og har begynt å etablere seg litt. Da blir det lettere å vite hvem "man er", man får noe å identifisére seg selv med mot andre, og derfor blir det nettopp lettere å finne ut via samtale og psykologi om en annen part virkelig -er- interessert i et forhold, ved å spørre om hva den andre personen er ute etter i livet hos en partner.

 

Dette er det få som er særlig klar over i ungdoms- og sen ungdomsalder, og særlig gutter. Noen finnes det kanskje, men det finner man ikke ut ved tidligere nevnte tilfelle. Da er det bedre å finne en arena der det er mer naturlig å -prate- sammen og arenaen for intimt samvær ikke er tilstede, så det ikke er en sjans for blandede signaler. Slike arenaer kan man gå mer innpå når man begynner å bli tryggere på hverandre, når man har spurt andre litt om den aktuelle "kandidaten" ^^ om det er en rundbrenner eller ikke. Det kan gjelde begge kjønn. Finnes jo dem som holder det der skjult og er skikkelige drittsekker, ødelegger andres liv.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men, er det noen tegn i kroppspråk/oppførsel jeg kan se etter for å undersøke om en gutt er interessert? Synes det er så vanskelig å skille mellom en skikkelig hyggelig fyr og om han kunne tenke seg...

 

Og hvis jeg feks sitter i sofaen alene med noen, hvordan kan jeg best nærme meg han? Finnes det noen naturlige tilnærminger?

 

Anonymous poster hash: d29cb...659

 

 

Nei, det er egentlig ikke noe sikkert triks for å finne ut av sånt, selv om han helt sikkert kunne tenke seg...

 

Når du skriver at dette er en fyr du har hatt et "storebror"forhold til, så kan det kanskje være greit å være litt forsiktig. Kanskje han bare vil hjelpe deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...