Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mye de kunne gjort annerledes da.. Som feks scope flare på sniper rifle, det er super irriterende å gjør det rett og slett nesten umulig å bruke sniper.

Eller hva med en shotgun som kan brukes som sniper og få OHK fra andre siden av banen?

Kun en assault som er brukanes og som samtidig er bedre enn alle andre våpen og som utkonkurrerer ALT uansett avstand selv etter nerfs? (m4a1 for de som ikke vet)

Spawntrapping, battlefield kopiering og mere til... Nei dette blir lagt på hylla til det blir mer balansert.

Lenke til kommentar

Ekstremt skuffende online bit, og en god enspiller opplevelse, og veldig kort og lett. Spilte igjennom på Veteran og det kan ikke ha tatt mer enn 5 timer, og det er absolutt maks uten at jeg egentlig satt og tok tiden. Men det var veldig solid det som var der!

Håper utviklerene får fingen ut og leverer noen kart av kvalitet online, så skal eg heller installere det igjen om noen mnd. Det som er der nå er helt, helt elendig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette spillet er søppel.

Ett helvetes kaos på PC, ikke pokker om det fungerer stabilt for meg. Var dum nok til å gi det en ny sjangse. Slettet det etter 2 uker etter lansering sist, men det fungerte i hver tfall å spille den gang bortsett fra at spillet sugde pikk. Nå får jeg ikke en gang endret i menyene før det kræsjer. Ellers så er det kræsj til dekstop uten feilmeldinger. Dette er det verste pisset jeg har vært borti på lang,lang tid.

Ett skikkelig pikk spill jeg fraråder alle til å kjøpe, i hvert fall på PC. Fy faen.

Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Dette spillet er søppel.

Ett helvetes kaos på PC, ikke pokker om det fungerer stabilt for meg. Var dum nok til å gi det en ny sjangse. Slettet det etter 2 uker etter lansering sist, men det fungerte i hver tfall å spille den gang bortsett fra at spillet sugde pikk. Nå får jeg ikke en gang endret i menyene før det kræsjer. Ellers så er det kræsj til dekstop uten feilmeldinger. Dette er det verste pisset jeg har vært borti på lang,lang tid.

Ett skikkelig pikk spill jeg fraråder alle til å kjøpe, i hvert fall på PC. Fy faen.

Synd at du opplever det slik.

 

For å bidra med min erfaring så er jeg veldig fornøyd. Jeg spiller på pc og har ikke hatt et eneste kræsj. Storkoser meg med spillet. 

 

Sbmm er plagsomt og av og til er netcode kjip og jeg dør når jeg burde drept. Men generelt funker det veldig bra.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Eneste jeg er enig med i artikkelen der er at campaign er bra. Multiplayer er det dårligste som har blitt produsert innen CoD serien. Er ikke bare å hoppe inn i spillet om du har spilt bare de gamle MW spillene eller om du har spilt hvert eneste spill dom har pumpa ut dom siste årene. MW2019 er et spill som er tilrettelagt for nye spillere som ikke kan å spille FPS spill og alt fra matchmaking til Maps er så de skal få lettere kills. Devsa som var med å lage spillet har til og med innrømt at spillet er ment for dårlige spillere og spillere som er nye til FPS spill. Det har dermed gått utover kvaliteten og «sjarmen» til CoD. Det har istedenfor å være det fast paced spillet som gjorde det så bra, blitt et rolig, stillesittende spill av en campfest. Ingen som beveger på seg men sitter istedet rolig i et rom med 1800 claymores og prox mines ved hver dør, vindu og trappeoppgang. Hvor enn fiender kan komme gjennom. SBMM er også en STOR feil de har på død og liv implementert inn i spillet. Til tross for hvor mye Activision og IW protesterer på det så har det blitt bevist av flere streamere på YT. Måten de har utviklet SBMM på i detta spillet skulle ikke vært en ting i noe som helst MP spill. Istedenfor å bli rett og slett matchet opp med bedre spillere til enhver tid, så ender du opp i lobbyer med andre spillere...MEN det morsomme da er at du har kanskje 75% HP mens de du møter har hundre. I tillegg til det så er hitboxen større på de så dom trenger ikke nødvendigvis og treffe deg men kan skyte rundt deg, mens du må treffe et lite punkt på brystet for å få en svak hitmarker. Har 10000 andre ting som jeg kunne sagt om detta spillet å men orker virkelig ikke skrive mer. Definitivt verste spillet som noensinne har blitt produsert. Terningkast -600

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...