Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- kom på juleavsluttningen kl 21, går rett på do, blir liggende der til kl 0430 da vakta ikke gidder mere ulyder fra dass.
Hvor holder man juleavslutning som varer til halv 5?

Bare i finnmark :p

Finnsnes er i midt-troms, og synonymt med:

 

- pengebok i baklumma

- kort 80-talls skinnjakke

- Klær med motorsykkel og snøscooter emblemer

- "snow-jogs"

- Trønderbart

- Heimkok

- Mopeder med 1000 hestekrefter (i følge de selv)

- Ford Granada/volvo 240 senket med sota vinduer, terninger i frontruta og ørn på panseret.

- Rullings (gjerne bak øret)

- Guns n Roses capser fra slutten av 80-tallet

vi er ikke så harry der da !!! bare for og si det så har jeg rømt til stavanger da ..

Lenke til kommentar

Huff, det får meg til å tenke på alt jeg tar for gitt i hverdagen... Carpe Diem høres kanskje litt klisjéaktig ut, men man vet aldri hva som kan skje :(

 

For å lette litt på stemningen serverer jeg et par fyllehistorier fra et temmelig rikholdig arkiv:

 

-Den første er fra Roskilde fra et par år tilbake, jeg syntes det gikk litt trått med drikkinga den ene dagen, så jeg bestemte meg for å spe på med litt whiskey. 1 time og en helflaske senere var formen vesentlig mye bedre. Jeg var for anledningen ikledd en knall oransje regndress, type kommunearbeider, og et par nyydelige pilotbriller. Det var omtrent her blackouten begynte. (Siden vi skulle på konsert, og jeg ikke var i stand til å gå for egen maskin, hadde kameratene mine dratt meg etter beinet (!) inn på konsertområdet. Ganske imponerende iom at det var over 1 km unna, og over en jernbanebro. Lurer enda på hvordan de fikk meg gjennom sikkerhetskontrollen. Vel, etter en stund hadde jeg visst kvikna litt til, og ble senere på kvelden observert (dette er midt i blackoutperioden) med 3 damer). Det første jeg husker, var at jeg i 3-tia (blackout~6 timer) satt halvnaken i teltet og rulla en joint med en enda mindre påkledd dame. Skal ikke skryte på meg noe action, jeg slokna vel omtrent 30sek etter at vi hadde røyka ferdig, og hu var selvfølgelig borte om morran. Jeg lurer fortsatt på hvordan jeg klarte å lure (ja, lure:P) med meg en dame i min tilstand/påkledning, kameratene mine mener det var morsinstinket hennes som hadde slått inn ved synet av en stupfull kar i fullt oransje regnsett. :blush: Høy barnehagefaktor var det i alle fall.

 

En gang jeg skulle sykle hjem fra fest (alltid en god ide), hadde jeg av uante grunner med meg et spiralsugerør som jeg absolutt ville ha med hjem (ikke spør). Jeg plasserte derfor dette på bagasjebrettet, og syklet av gårde. Iom at fokuset primært var på sugerøret og ikke veien, klarte jeg selvfølgelig å vrenge styret i god fart, noe som resulterte i et relativt ublitt møte med asfalten. Selvfølgelig med ansiktet først, hvem klarer vel å ta seg for i fylla. Jeg tenkte ikke noe mer over dette, dro innom shell for å kjøpe cola og syklet deretter hjem og la meg. Morgenen etterpå reagerte jeg litt på at puta hang fast til ansiktet, men ikke værre enn at jeg klarte å stavre meg inn på badet. Det pizzatrynet jeg møtte i speilet derimot... HELE høyre siden på ansiktet var et eneste stort skrubbsår, dessuten var fortenna noe spissere, og ganske løse. Det tok 4 dager før jeg turde å dra på skolen, jeg så helt jævli ut. Lurer på hva han stakkaren på shell tenkte da jeg var innom for å kjøpe cola :D

PS Sugerøret kom trygt hjem :thumbs:

 

I mine glade marinedager klarte jeg å sovne på scenen på en ganske classy strippebule. Jeg vokna på en cafe 2 kvartaler unna kl 7 om morgenen, selvfølgelig helt alene. Det er faktisk en blackout jeg helst ikke vil vite innholdet av. På toppen av det hele måtte jeg svi av 500 kr på taxi til båten. På samme tokt presterte jeg å diskutere i to timer med to gamle svensker (på fyllesvensk) om jämtland og hërjedalen burde tilhørt Norge eller ikke.

 

Ellers så har jeg overnatta på Eik Stadion i april, uten jakke, og deretter gått hjem (ca 2 mil). Har dessuten gått fra Bergen sentrum til Haakonsvern, er det noen marinefolk her så vet de at det er et stykke.

 

En gang like etter russetia så var vi en gjeng som festa utafor skolen, og noen kamerater av meg tjuvkobla en russebil. De fikk ikke av rattlåsen, så de bare dro noen burnouts på parkeringsplassen. Imidlertid så hadde noen naboer ringt politiet, så plutselig kom det en politibil og alle beina av gårde i forskjellige retninger. Jeg ble selvfølgelig plukka opp en halv time senere, og måtte tilbringe en del timer i avhør ja. Utrolig nok så kom jeg meg unna med "jeg bare gikk forbi, og fikk litt noia da politiet kom:P" Det som ikke var like hyggelig var at jeg måtte gå rett fra politistasjonen og på jobb. Det var forresten rett over gata :blush: Jeg tror ikke jeg solgte så mange sykler den lørdagen.

 

Phew! Just my 2 cents

Lenke til kommentar
En gang jeg skulle sykle hjem fra fest (alltid en god ide), hadde jeg av uante grunner med meg et spiralsugerør som jeg absolutt ville ha med hjem (ikke spør). Jeg plasserte derfor dette på bagasjebrettet, og syklet av gårde. Iom at fokuset primært var på sugerøret og ikke veien, klarte jeg selvfølgelig å vrenge styret i god fart, noe som resulterte i et relativt ublitt møte med asfalten. Selvfølgelig med ansiktet først, hvem klarer vel å ta seg for i fylla. Jeg tenkte ikke noe mer over dette, dro innom shell for å kjøpe cola og syklet deretter hjem og la meg. Morgenen etterpå reagerte jeg litt på at puta hang fast til ansiktet, men ikke værre enn at jeg klarte å stavre meg inn på badet. Det pizzatrynet jeg møtte i speilet derimot... HELE høyre siden på ansiktet var et eneste stort skrubbsår, dessuten var fortenna noe spissere, og ganske løse. Det tok 4 dager før jeg turde å dra på skolen, jeg så helt jævli ut. Lurer på hva han stakkaren på shell tenkte da jeg var innom for å kjøpe cola :D

PS Sugerøret kom trygt hjem :thumbs:

 

Ellers så har jeg overnatta på Eik Stadion i april, uten jakke, og deretter gått hjem (ca 2 mil). Har dessuten gått fra Bergen sentrum til Haakonsvern, er det noen marinefolk her så vet de at det er et stykke.

Lool :D

 

Jeg bor i Bergen..og det er jo sinnsykt langt å gå den strekningen. Ca 1-2mil?

Hvor lang tid brukte du?

Lenke til kommentar

En gang jeg skulle sykle hjem fra fest (alltid en god ide), hadde jeg av uante grunner med meg et spiralsugerør som jeg absolutt ville ha med hjem (ikke spør). Jeg plasserte derfor dette på bagasjebrettet, og syklet av gårde. Iom at fokuset primært var på sugerøret og ikke veien, klarte jeg selvfølgelig å vrenge styret i god fart, noe som resulterte i et relativt ublitt møte med asfalten. Selvfølgelig med ansiktet først, hvem klarer vel å ta seg for i fylla. Jeg tenkte ikke noe mer over dette, dro innom shell for å kjøpe cola og syklet deretter hjem og la meg. Morgenen etterpå reagerte jeg litt på at puta hang fast til ansiktet, men ikke værre enn at jeg klarte å stavre meg inn på badet. Det pizzatrynet jeg møtte i speilet derimot... HELE høyre siden på ansiktet var et eneste stort skrubbsår, dessuten var fortenna noe spissere, og ganske løse. Det tok 4 dager før jeg turde å dra på skolen, jeg så helt jævli ut. Lurer på hva han stakkaren på shell tenkte da jeg var innom for å kjøpe cola :D

PS Sugerøret kom trygt hjem :thumbs:

Lo godt av denne! (tror jeg vekte pappa i nabo rommet når jeg satt å humret høyt for meg selv)

 

Har selv vert på sykkeltur.. Jeg insisterte på å få sykle og kjøpe grandis for gjengen på nachspiel. Brukte 40-50 min på ca 4km tilsammen på en helt flat vei.. Ringte alle på telefonlista mi når jeg ikke giddet å sykle mer, jeg klaget sånn på at den ******* politibilen som var forran meg kjørte så sakte.. Men i ettertid tror jeg ikke at det var noen bil i det heletatt forran meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...