Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

En gang en morgen våkna jeg opp, og skulle ta på meg buksene. Hmmm. Gjennomvåte? "IIK! Har jeg pissa meg ut eller, tenkte jeg". Etter nærmere inspeksjon så var ALLE klærne jeg hadde hatt på meg gjennomvåte. :)

 

Tror ikke det hadde regna den kvelden heller. Lurer fortsatt på hva i all verden jeg hadde drevet med... Falt i sjøen eller noe sånt??? :laugh:

Kommet hjem sliten, og hoppa i dusjen? Bare glemt, eller vært for sliten til, å ta av deg klærne selv om de skulle av før du skulle legge deg uansett?

 

Hehe. Kan skje den beste (bare man blir drita nok).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='HeavenHell' date='27/02/2004 : 15:37'] [quote name='Gabriel Shear' date='27/02/2004 : 12:28'] Artig historie... [/quote]
:lol: :lol: Gravde du mye da? [/quote]
For å si det sånn så såg området rundt der vi hadde herja på helt jævlig ut. Mold og steiner ut over alt... Mister alle grenser når jeg får i meg alkohol, og finner på MYE, myyye rart. En ting jeg lurer på er hvorfor jeg aldri blir tatt? Unbreakable? ;)
Lenke til kommentar
Kommet hjem sliten, og hoppa i dusjen? Bare glemt, eller vært for sliten til, å ta av deg klærne selv om de skulle av før du skulle legge deg uansett?

 

Hehe. Kan skje den beste (bare man blir drita nok).

Det kan godt være det ja.

 

 

Har som regel for vane å dusje morgenen etter ei fyllekule, men mye mulig jeg fremskynda det ritualet. :)

Lenke til kommentar

jeg gikk meg bort en gang i fylla.. sov i en hage til 4 om morran da ei kjerring som gikk tur med hunden vekte meg. så gikk jeg videre å da begynnte jeg å kjenne meg igjen trodde jeg, helt til jeg innså att jeg hadde svinga av for tidelig og måtte gå 1 km tilbake for å komme på riktig side av elva.. smarte meg tenkte det går vel bra å krysse elva siden den var stille der. men hva smarte meg ikke tenkte på var att det var 5 varmegrader ute. jaja ble en kald natt hvor jeg sov kliss våt på en fotball bane i et telt uten sovepose.. værste natta jeg har vært borti..

Lenke til kommentar
ZeeTa: du får ta en tur innom her i morgen og fortelle det du husker ;)

hehe, joda, du veit at det ikke er SÅ lett og skrive på et tastatur som beveger seg ;) en kompis av meg filma en del. så det i dag, haha, lattis. artig lan det var du.... :thumbup: drakk en del øl, eller alt jeg hadde i kjøleskapet, + noe i kjelleren. er en del for meg det. faktisk GANSKE mye...

 

så nå må jeg til sverige snart!

Endret av ZeeTa
Lenke til kommentar

Var på hyttetur med noen venner et par år tilbake. Kom opp på hytta, det ble diska opp taco og folk begynte å pilse. Ble litt mye etterhvert og da jeg og ei veninne sto utenfor hytta for å ta en røyk fant jeg på at jeg skulle kle meg naken og ta magaplask i snøen fra gelenderet på hverandaen.. Uheldigvis hadde veninna mi med seg kamera og tok bilde når jeg hoppa..

 

anyways, løp inn i badstua for å varme meg etter den kalde opplevelsen, peiser opp døra og der sitter resten av folka og koser seg i varmen. Så der sto jeg, i nettoen etter å ha vaset i en haug med snø.. Rimelig flaut, snoppen hadde jo krympet en del!!

 

Det som var enda kjipere er at bilde som ble tatt av meg i supermannstil på vei ned i snøen ble vist rundt på skolen ukene etter.. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke for vane å gjøre så mye rart i fylla, men jeg var på fest med Skreetch (eller hvordan nå nicket hans skrives) i helgen. I løpet av festen skjedde dette: En stk stygg kjerring spydde i sofaen, en stk drita jente spydde på seg selv etter å ha tryglet en fyr om å suge blodet hennes og laget bitemerker på armen hans, et toalett ble ødelagt, en fyr måtte på legevakten og sy seks sting i pekefingeren etter å ha kuttet seg ved et uhell langs hele fingeren så du kunne se rett inn til beinet (eksponert pekefingerbein - det må være noe for ekstreministene, det), samme fyr som fikk bitemerker på armen siklet hele kvelden på en jente sine bein og sa "aaarf legs!". Selvfølgelig ble en del glass knust, men det er bare standard for fester i det huset. Det kan jo også nevnes at Skreetch var passe full og spydde en del ganger i løpet av natten/kvelden. Bilder deles ut ved forespørsel. Hehehe..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke for vane å gjøre så mye rart i fylla, men jeg var på fest med Skreetch (eller hvordan nå nicket hans skrives) i helgen. I løpet av festen skjedde dette: En stk stygg kjerring spydde i sofaen, en stk drita jente spydde på seg selv etter å ha tryglet en fyr om å suge blodet hennes og laget bitemerker på armen hans, et toalett ble ødelagt, en fyr måtte på legevakten og sy seks sting i pekefingeren etter å ha kuttet seg ved et uhell langs hele fingeren så du kunne se rett inn til beinet (eksponert pekefingerbein - det må være noe for ekstreministene, det), samme fyr som fikk bitemerker på armen siklet hele kvelden på en jente sine bein og sa "aaarf legs!". Selvfølgelig ble en del glass knust, men det er bare standard for fester i det huset. Det kan jo også nevnes at Skreetch var passe full og spydde en del ganger i løpet av natten/kvelden. Bilder deles ut ved forespørsel. Hehehe..

Hmmm... Festene idag er ikke det samme som da jeg var 19 år må jeg si. :)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...