Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

"dropp" da?

Dropp er at du tar litt pepper i et lite stykke papir (dopapir funker fint), og lager en liten ball av det. så er det bare å svelge nedpå og drikke noe så du får det ned i magen. Effekten kommer etter 10-15min etter papiret rundt er borte.

 

Så har man marsipan, dvs pepper med konsistensen til marsipan istedet for pulver. Fint å droppe, trenger ikke papiret..

 

Eneste som er kjipt med dropp er at om man er tørr i halsen og ikke drikker ved siden av kan det være meget ubehagelig om det setter seg fast i halsen.. ikke spør hvordan jeg vet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kong alkohol er fin. Spess når vi lager den selv.

 

Da jeg var 15 på en fest engang så drakk ejg hjemmelaget vin som hadde bare stått en uke. Prosenten hadde blitt relativ høy men det var som å drikke gjær. Full av groms og dritt.

Anyway, Ble uforvelig drita, husker bilder at jeg satt i en busk og spydde og voknet opp 3 på natta i dokkehuset til naboen til der vi var på fest. Så var det å gå 5 km hjem... Ikke en festlig opplevelse nei.

 

Ellers så har jeg tedenser å drikke meg veldig drita når jeg går inn for det, og gjøre mye dumme / teite ting. Trebåtfestivalen i Risør så hadde jeg plutselig bestemt meg at jeg skulle snakke med alle pensjonister o.l. og avsluttet alltid samtalene med "nei, nå vil jeg ikke snakke med deg noe mer, hadet "... .Har også klat å blitt kastet ut av politistasjonen i Arendal.

Jeg har blitt sjekket opp på mens jeg var på dass å spy. Har prøvd å selge bilen min på fylla, og når han ville kjøpe den ville ikke jeg selge den. Jeg ville en annengang ha med meg hele stavangers taxikø på nachspiel.

har også voknet opp på et rom på et golv, med 2 madrasser oppå meg i et rom der det ikke var noe dørhandtak i et ukjent hus. Det var ganske skremmende. For jeg bruke en halvtime for å finne handtake i rommet og det var en lettelse og se at jeg kjennte noen i huset da jeg snek meg ut i stua.

Ja, er en del ting som har skjedd igjennom flere alkoholrike år for å si det slik ;)

 

 

 

Edit:

PS: Jeg har nesten aldri kommet opp i bråk, og de fleste vennene mine synes det er rart da jeg er så frekk i tryne enkelte ganger. :D

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

Rivaldo, du burde skrive bøker om dit liv. Skriv som Ingvar Ambjørnsen gjorde i starten, fra sit eget liv. Slike bøker er kule, syntes jeg da. Kan jo legge til en del også da, men trekk in slike erfaringer du har.

 

 

 

Var en i klassen som fikk en pakke miller stikki opp i ræva når han hadde slokna etter en kvald med mye drikke. Verste var at noen uvitende sjeler spiste av den miller pakka seinere. Var jo pakka inn da, men de tokk jo i miller bakka. Att han som stappa den oppe i ræva hans gadd sier nå jeg. Ekkelt.

Lenke til kommentar
Rivaldo, du burde skrive bøker om dit liv. Skriv som Ingvar Ambjørnsen gjorde i starten, fra sit eget liv.

Problemet blir vel da dilemmaet med hva man skal gjøre når man ikke kommer på noe å skrive om.

 

BTW, @Wabby: "Har prøvd å selge bilen min på fylla, og når han ville kjøpe den ville ikke jeg selge den."

Slikt er morsomt det. Å se hvor langt man kan trekke folk før det begynner å pipe ut av ørene på dem. :laugh:

Lenke til kommentar
PS: Jeg har nesten aldri kommet opp i bråk, og de fleste vennene mine synes det er rart da jeg er så frekk i tryne enkelte ganger.  :D

Det er rart det der. Har det akkurat på samme måten. Jeg kan være noe så inni h******** frekk ute noen ganger. Men har ikke kommet opp i bråk enda. Eller ikke noe som jeg ikke har klart å snakke meg ut av.

Lenke til kommentar

Vel, noen av dere har en del historier som overgår noe jeg har opplevd ja. :)

 

Stygge gamle kvinnfolk og fylla ja... aldri en god kombinasjon. Husker jeg skulle i bursdagselskap til et familiemedlem. Det var stelt i stand i stor stil nede i i et lokale i byen. Jeg tenkte at hvis jeg skal reise dit alene så blir det litt kjedelig. Så jeg tok med meg en kamerat. Vi starta med noen drinker før middagen. Vel, noen sterke jævler av noen drinker var det. Masse vodka og litt blandevann. Til middagen drakk jeg 8 øl alene. Broren min satt like overfor meg, kjefta i vei og synes jeg var uoppdragen som var dritings før desserten. Jeg bare lo. Til desserten drakk vi whisky. Det var vel det som var det skjebnesvangre. For etter det kan jeg egentlig ikke huske så fælt mye.

 

Neste jeg husker er at jeg våkner opp på en sofa i det samme lokalet, sånn ca. i 7 tida på morran. Det sitter fortsatt folk der, og kompisen min sitter og bøtter ned på restene av drikkevarene. (det står i allefall haugevis av tomflasker etter hele pils mellom beina på'n) og ved siden av ham sitter det ei dame med et heller slitent utseende. Minst 50 år gammal, pistrete hår og helt dradd i trynet. Sikkert ikke noe penere av å ha vært på grisefylla hele natta heller. (Fant senere ut at hun var mora til en kompis av kompisen min)

 

Uansett, jeg tenker, "******, jeg må bort og redde stakkarn". Jeg stikker bort, setter meg ned og skal prate med ham. Så begynner dette fugleskremselet å tafse og grafse på meg, jeg orker ikke å se henne i ansiktet en gang. "Å, skal vi ikke dra hjem til en av dere snart" sier hun. "IIIIK!" tenker jeg, "Hva i helsekø er det hun fabler om. Ikke om så ****** frøs over.". Vel, slutten på visa var at etter mye om og men, så klarte vi å ditche henne til slutt.

Lenke til kommentar

Unge jenter klager og anmelder mange eldre men som har "utnyta" dem i fylla. Men det er jo søren meg mange gammle damer som gjør det samme med unge mannfolk. Har ikke hørt så mye om at vi har anmelt dem.

 

 

Må bare ta med no mer. Hvis begge er fulle når de har samleie, da burde en ikke klage. Det er jo tåpelig. Om kun den ene er full, da burde en heller ikke klage. Det er jo ens egen feil somregel at en er full, men den som ikke er full har en ekstremt dårlig moral da. Jeg selv kunne ikke tenkt meg å hat sex med noen som var fulle.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på glattcella 1 gang. Lenge siden da, tror det må være en 7-8 år siden. Huska ikke noe av hvordan jeg kom dit, våkna opp på gulvet der sånn ca. kl 9 på morran. Hadde spydd noen saftige ruker utover gulvet og ligget og svømt i det etterpå, for klærne mine så helt forjævlie ut. :)

 

Spurte om jeg kunne få slippe ut, for jeg ville hjem og sove i min egen seng. Men vakthavende sa jeg måtte vente til kl 10. Så jeg satt i cella og følte meg skikkelig ræva. Da jeg kom ut og fikk kommet meg hjem, sverga jeg på at jeg aldri skulle røre alkohol etterpå. Men neida, neste helg var jeg like sørpemøkkings igjen. :p

 

Har heldigvis aldri havna på cella igjen da.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg mangler, det er å være så dritings at jeg ikke husker noe + spy ett eller annet..

 

Nå er ikke jeg den mest er farene her. Har blitt såpass møkkings at jeg nesten sovna(ikke besvimte) og hoppa over bord på Danskebåten. Men det eneste som skal til før du ikke husker ne er mere alkohol?? eller er det bare slik at noen ikke mister hukommelsen:(

Lenke til kommentar

Jeg måtte ikke betale noe bot. Spurte hvorfor de hadde brakt meg inn, de sa bare jeg hadde keela over i en gate like bortenfor stasjonen. Lå visst og sov inntil en vegg. Noen må ha putta noe i drinken min, pleide alltid å komme meg hjem uansett hvor drita jeg jeg var.

 

Nå om dagene drikker jeg ikke brennevin lenger, så blackouts er ikke noe problem lenger. Men før kom blackouts som perler på en snor. At jeg aldri lærte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...