Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg drikker ikke selv, men har naturlig nok mange venner som gjør dette... Dette er en recap av en kveld vi var på hyttetur:

 

Det ble sent på kvelden, etter mye godt rikke, og en av oss foreslo at klespoker var en god idé. Som sagt så gjort, og etter ca. 25 minutter, satt nesten alle 10 i nettoen, tullet inn i hver sin dyne...

 

Slik ble vi sittende utover kvelden, helt til enkelte av oss kledde på oss igjen. (Det var et par stykker som trivdes i dyna, og noen som trivdes i klær óg dyna) Jeg gikk å la meg før de fleste andre, da jeg begynte å få hen særdeles ubehaglig hodepine av mye høy "dunkedunkdunkedunnnnnnnk*-musikk.

 

Morroa startet dagen etter, da jeg som førstemann kom ned fra annen etasje, og inn på kjøkkenet. Synet som møtte meg da, kommer jeg aldri til å glemme:

 

På kjøkkengulvet stod det fire kjeler i en halvsirkel, og pent forran disse, lå klærne til en av de kvinnelige festdeltagerene. Og da prater vi ALT.. genser, bukse, BH, truse, sokker, tskjorte, the works... I midten av dette, ligger en flaske.

 

NOEN hadde spilt "flasketuten peker på" i fylla.

 

Det var på denne tiden at kjæresten hennes stod opp. Jeg fortalte ham om hva jeg hadde funnet, og han sa at han hadde lagt seg før henne, så han viste ikke noe. Det gikk derimot en liten ****** i ham, og han gikk opp og spurte sin kjære følgende:

 

"Pusen min? Vet du hvor klærne dine er?" Har skjelden sett noen stå opp så kjapt før :p

Lenke til kommentar

så noen om sykklig og tryning så kom jeg på denne :

en gammel bekjent av meg var ut og kjøret moped i fylla på en stengt skogs vei

denne veien var stengt med en bom av typen en kjetting i passelig høyde ..ca midt på rattet på mopeden når han da kom ned fra skogen DRIT full som han var fikk ikke han med seg at det var en kjettig der og suste inn i denne i full guffe

noe som resulterte i at mopeden stoppet og ikke han . hannes reaksjon var starte mopeden og kjøre vidre (hjem) han hadde våknet hjemme dagen der på med en blodig pute og kunne ikke fatte hvorfår (han har arr i ansiktet etter dette)

jeg var ikke vitne til saken men har sett både moped og ansikt . mopedne var rammeskjev den lagde 2 spor i søen nor man kjørte rettfam for og si det sånn ..

 

dette er da noen så siden . sikkert 4-5

Lenke til kommentar

en jeg kjenner gjorde omtrent det samma på sykkel.. han sykkla ganske fort bortover så hang det et tau over veien som en anna en hadde hengt opp.. han fikk det rett over halsen. han var gnaske så blå å fikk en del sår etter tauet.. men det gikk heldigvis bra

 

åsså har en anna en jeg kjente lært att trapper + gipsvegg og hans trehode ikke passer sammen. datt ned trappa, å skalla fin bulk i gipsveggen.

Lenke til kommentar
Den tok jeg ikke helt...

Ja, hva hadde hun egentlig gjort for noe?

Vel, det er det ingen som helt vet...

 

Hun sprang ned på kjøkkenet, iført andre klær vel og merke, og stod litt bettuttet og stirret på tingene...

 

Til dags dato er det ingen som vet hva som har skjedd, venninen har blackout fra kvelden, og alle andre hadde lagt seg... :roll:

 

Jeg synes i det minste at der er morsomt at vi ikke vet... :p

Lenke til kommentar

Bandet mitt og meg spilte på skolens russerevy på torsdag og fredag.

For de av dere som har hatt russerevy, vet dere hvor SYKT mye jobb det er.

Vi ble leid inn 4 uker før preimeren, hvorav en ukene var vinterferie, og trommisen vår var i Tyskland.

Hele forrige og halve uka før det gikk med til å øve, og de som har revy som valgfag har øvd i 6 måneder.

Så kom torsdagen, og en premiere som gikk over all forventning. Ei dame som jobber med revy kom og sa til instruktøren vår at det var den beste revyen i Vestfold på 4 år, og før det var det 10 år siden en som var bedre. Dagen etter gikk det ENDA bedre, med stående applaus fra 290 mennesker. Jeg har spiltt for 500 mennesker der vi har vært hovedfokus, men jeg har ALDRI kost meg så mye på scenen som den dagen! :D

 

Som dere sikkert skjønner, så TRENGTE vi en teppefallsfest...

 

Den kom på lørdagen, hos en av revyfolka.

Vi hadde spillt på lørdagen også (i en annen sammenheng,) så da vi kom til festen var de andre godt i gang.

 

Alle lo av de samme vitsene, som selvfølgelig var hentet fra revyen som alle kunne utennat. (Replikksnakking :p)

 

Etter hvert begynte folka å bli ganske fulle, men trommisen vår, som er 14, var ganske edru. Det var derimot ikke russejentene, som hadde hylt "JEG VIL HA EN 16-ÅRING!" da vi snakka med dem på telefonen før vi kom dit. Resultatet ble at han klinte med 3 av jentene der. Han var selvfølgelig i himmelen, men det samme kan ikke sies om de jentene :p

 

Jeg hilste på hun ene på skolen i dag, det virket som om hun ble flau, selv om det ikke skjedde noe mellom oss. Tror kanskje minnet hennes er litt sløret, de hadde sittet rundt et bord og lekt "nødt eller sannhet," og hun hadde klint med samtlige der. Hun visste vel i ettertid ikke hvem som var med på leken, og bestemte seg da for å være flau over alle :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg sittet her og skrattet av disse historiene i lengre tid så tenkte jeg skulle komme med mitt lille bidrag.

 

Meg og en liten gjeng kamerater møtte noen svenske damer i syden for noen år siden. Som vi ble godt kjent med. Disse svenske damene reiste vi for å besøke sommeren 1999.

 

Meg og 3 andre kjørte nedover til Sverige i en skikkelig rånebil.

Da vi kom frem til den lille byen de bodde i la vi oss inn på en campingplass et stykke bortenfor.

 

Vi ble hentet av damene og alt var vel. Det var vorspiel hos de. Her ble det konsumert en god del alkohol. Og vi hadde konsumert litt før de hentet oss. (Campingferie :))

 

Etter som timene gikk og alkoholen forsvant ned i våre mager ble jeg mer og mer bedugget. Da klokken nærmet seg 24.00 dro vi til Lund sentrum. En liten bydel av Skåne (tror jeg)

Der gikk vi inn på diskoen og kjøpte oss en drink. Etter jeg hadde drukket denne så ble jeg totalt sveiseblind.. Var rimelig havarert fra før men etter denne bikket det over. Jeg husker jeg gikk utenfor diskoen. Der pratet jeg med noen folk og av en eller annen grunn så klatret jeg opp i et tre (tror jeg).

 

Og så kom politiet. De spurte hva i helvet jag gjorde der uppe. Sveiseblind som jeg var husker jeg ikke hva jeg svarte men husker jeg fikk på meg håndjern og de sa "Nå åker vi til mental sjukehuset".

 

Husker ikke mye av denne bilturen til mentalsjukehuset.

 

Da vi kom frem var det inn på et sykehus. Leger og mye greier. De tok av meg alle klærne og på med sånn sykehusdrakt.

 

Etter dette ble jeg kastet inn på et rom hvor det var et hull i gulvet, gitter foran vinduene og en madrass. Nå begynte jeg å komme meg til meg selv igjen og hadde lyst å treffe de svenske flickorna igjen. Men her gikk det ikke an å komme seg ut ifra.

 

Da jeg våknet om morgenen lå det en annen sveiseblind fyr ved siden av meg. Jeg sto opp og ville hjem. Jeg fikk klærne mine og spurte etter veien til campingen. Det visste de ikke. De sa det gikk buss utenfor.

Jeg var fyllasyk som et gammelt ludder på drugs så jeg bare gikk ut. Da kunne jeg enten velge å gå til høyre eller venstre.

Jeg hadde ingen som helst anelse om hvor jeg var, så jeg valgte venstre :) Jeg fant en handlevogn som jeg skatet avgårde på. Var tørst som et uvær hele veien.

Til slutt kom jeg til en bensinstasjon som jeg fikk kjøpt cola og bestilt taxi.

 

Etter veldig mye hel... kom meg jeg endelig tilbake til campingen.

 

Kan tenke mine kamerater fikk seg en god latter da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...