Gå til innhold

ANMELDELSE: Gears 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Og dermed har folk for lengst bekreftet det jeg sa. Har ingenting imot at gamer.no ikke likte Gears 5, men de er i solid mindretall. De aller fleste liker det veldig godt. :) Man må aldri lese kun én anmeldelse for å se hva folk flest synes.

Tja, om du generelt sett har vært enige med anmelder tidligere så ser jeg lite vits å lese flere.

Og når jeg sjekker anmeldelser for et spill, så er anmelderen viktigere enn plattformen anmeldelsen er publisert på.

 

https://www.youtube.com/watch?v=lG2dXobAXLI

Lenke til kommentar

Man må jo anmelde det man selv mener, noe annet ville vært sprøtt. Samtidig tenker jeg at en spillanmeldelse også er en slags kjøpsanbefaling, som også bør ta noe utgangspunkt i hvordan den gemene hop vil motta produktet i sin vurdering.

 

Jeg opplever oftere på denne siden at anmelderne legger andre kriterier (kanskje litt mer blodseriøse og nerdete) til grunn enn meg selv for om spillet er godt, derfor vektlegger jeg kanskje ikke anmeldelsene særlig tungt hvis de skiller seg veldig fra øvrig spillpresse.

Lenke til kommentar

gamer.no har tapt seg og er ikke lengre noen toneangiver på hva,jeg velger av spill. Utfra kommentarene her så er jeg tydlig ikke den eneste som synes dette. Jeg leser artiklene her om spill som man leser enhver forumbrukers mening og etterpå sjekker man hva spillkritikkerne mener. Ang. Gears 5 så blir det kjøp til black friday... ^^

Lenke til kommentar

gamer.no har tapt seg og er ikke lengre noen toneangiver på hva,jeg velger av spill. Utfra kommentarene her så er jeg tydlig ikke den eneste som synes dette. Jeg leser artiklene her om spill som man leser enhver forumbrukers mening og etterpå sjekker man hva spillkritikkerne mener. Ang. Gears 5 så blir det kjøp til black friday... ^^

 

Hvorfor kjøpe det

 

Er jo "gratis" via Game Pass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og dermed har folk for lengst bekreftet det jeg sa. Har ingenting imot at gamer.no ikke likte Gears 5, men de er i solid mindretall. De aller fleste liker det veldig godt. :) Man må aldri lese kun én anmeldelse for å se hva folk flest synes.

Om Norge kollektivt skal velge middag; Grandiosa. De fleste valgte denne, så den er best.

 

Vi velger bil kollektivt, best likt av ALLE. Det blir en Corolla 1.6

 

Hvilken sang er den beste, om vi spør alle? Bieber med Baby.

 

Sånn velger man om man styrer seg etter folk flest. De beste spillene jeg har spilt har sjelden blitt kassasuksesser. Ofte blir de spillene jeg liker komplett oversett.

 

Derfor er det viktig at Gamer.no lar ekte mennesker teste spill, ikke kalkulatorer. De fleste liker Gears, so freaking what. De fleste har ræva smak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble ferdig med historiemodusen i går. Sett bort i fra at jeg har hatt noen meget fæle nettverksproblemer i co-op, har jeg hatt en meget fornøyelig opplevelse med spillet. Etter min mening den beste campaignen i serien siden Gears 2. Noen fiffige gameplay-nyheter, nydelig grafikk og en historie som endelig har gitt oss svar på et veldig sentralt spørsmål i Gears-universet. Jeg synes også det var kjempekult med alle referansene til de tidligere spillene i serien. Det var mange av dem, men de føltes ikke upassende ut.

The Coalition har klart å gjøre meg mer interessert i Gears 6 enn jeg var i Gears 5. Så nå er jeg virkelig spent på hva de kan få til på XB Scarlett.

Jeg vil rangere spillene slik:
1. Gears 2 (Kommer alltid tilbake til bigger, better and more badass sitatet med dette spillet. Jeg synes det stemmer på en prikk.

2. Gears 5 (må la det synke inn litt først og kanskje spille det litt i solo modus. på en god dag kan det hende det slår Gears 2)

3. Gears 1 og 3 (klarer ikke å velge. Gears 1 var mer minneverdig, men gameplayet er gøyere i 3)

4. Gears 4 (et ålreit førsteforsøk fra The Coalition med en ujevn campaign)

5. Judgment (ikke et dårlig spill på noen måte, men det har gått helt i glemmeboken)

Angående forskjellene mellom estetikken og historiefortellingen tror jeg det er best at man ser på Gears 4 og 5 som en egen greie sammenlignet med Gears 1-3 og Judgment. Jeg liker hvor det bærer hen, men jeg kan skjønne at noen savner den mer dystre og macho stilen fra Gears 1-3. 

Lenke til kommentar

Gears har altid vært morsomt i Coop brainless action er helt greit nå og da.

Synd gamer ikke omtaler hdr og lyd på spillet men har vel aldri forventa meg det med omtalene.

Noen som har en Google translatør fra Ny norsk til Bokmål ?

Du skal være bra dum for å ikke forstå denne teksten. Derfor tipper jeg du later som bare fordi du synes nynorsk er dumt. Noe som også gjør deg dum.

Lenke til kommentar

Må være den beste HDR-implementering og utførelse jeg har sett i ett spill noensinne. Nå har jeg ikke testa GT Sport enda (ligger i plastikken) som også skal ha veldig veldig bra HDR.

 

Men Gears 5 ser hinsidig bra ut!!

 

Og ja til mer nynorsk <3

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Må være den beste HDR-implementering og utførelse jeg har sett i ett spill noensinne. Nå har jeg ikke testa GT Sport enda (ligger i plastikken) som også skal ha veldig veldig bra HDR.

 

Men Gears 5 ser hinsidig bra ut!!

 

Og ja til mer nynorsk <3

 

Godt å lese - Atmos lydsporet skal være ganske Awesome også:

 

https://www.forbes.com/sites/johnarcher/2019/09/12/gears-5s-best-weapon-is-its-dolby-atmos-sound/

 

Gleder meg til å spille dette  :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...