Gå til innhold

Volkswagen viser frem interiøret i ID.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er innlysende at det er et problem og vil ende opp med flere ulykker. Forøvrig synes jeg skjermen i Model 3 er lite sensitiv, men mulig det bare er mine gamle fingrer som ikke duger. En slik bil kjøper jeg aldri, uansett hvor bra den måtte være på andre områder. Skuffende at VW også går denne veien.

Innlysende men uten statistikk.

 

Trolling som vanlig

https://newsroom.aaa.com/2017/10/new-vehicle-infotainment-systems-create-increased-distractions-behind-wheel/

 

Her er en Kilde. Tyske ADAC har også kommet til det samme. Jeg liker noen knapper ,men skjønner at det med en touchskjerm gir mye flere muligheter.

Lenke til kommentar

Er ikke dette veldig mye dyrere enn tidligere antatt? Jeg ventet 250000. Dette er uaktuelt høyt for meg

Innstegsmodellen med 45kW utnyttbart batteri (48kW totalt) skal koste under 30 000 euro. Den kommer i salg høsten 2020. Dette er den med større batteri, kjappere lading etc, den er lovet å koste under 40 000 euro. På ytelse og rekkevidde vil 45-utgaven konkurrere med f.eks nye Ioniq, 2008e etc. <40k euroutgaven er mer en konkurrent mot Model 3 SR 54kW, Leaf 60, Kia eNiro 64kW etc og koster ca det samme som de. Endret av Cowboystrekk
Lenke til kommentar

https://newsroom.aaa.com/2017/10/new-vehicle-infotainment-systems-create-increased-distractions-behind-wheel/

 

Her er en Kilde. Tyske ADAC har også kommet til det samme. Jeg liker noen knapper ,men skjønner at det med en touchskjerm gir mye flere muligheter.

Det er opplagt. Vi vet jo at bruk av mobil i bilen fører til flere ulykker. Eller andre ting som tar oppmerksomheten vekk fra veien. Så dette er som 2+2, hvor man vet utfallet.

 

At Salvesen kaller å påpeke dette som trolling er rett og slett utrolig useriøst, og virker som enkelte Tesla fans blir fullstendig blinde for normal logikk i forsøk på å beskytte "merket" sitt.

Lenke til kommentar

Innstegsmodellen med 45kW utnyttbart batteri (48kW totalt) skal koste under 30 000 euro. Den kommer i salg høsten 2020. Dette er den med større batteri, kjappere lading etc, den er lovet å koste under 40 000 euro. På ytelse og rekkevidde vil 45-utgaven konkurrere med f.eks nye Ioniq, 2008e etc. <40k euroutgaven er mer en konkurrent mot Model 3 SR 54kW, Leaf 60, Kia eNiro 64kW etc og koster ca det samme som de.

Jeg synes det lukter 300000 lang vei

Lenke til kommentar

Apropos: knapper kontra skjerm for ulike innstilling.

 

På ID.3 blir det mulighet for talestyring, så mange av de enkle tingene du bruker knapp for i dag vil du kunne styre med stemmen. 

 

Og så vet jo de av oss som har erfaring med lignende tjenester fra Google og andre hvilke svakheter talestyring har ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...