Gå til innhold

Arkiteter bestrider offisell forklaring for 9/11


Anbefalte innlegg

33 minutes ago, Arve Synden said:

843168487_amioutoftouch911conspiracytheorists.thumb.jpg.23474e367dfc4663c19251c09b596d00.jpg

Du fyrer bare oppunder et narrativ, en forestilling om at "alle internasjonale forskere og eksperter støtter den offisielle (og falske) forklaringen). Men hvem er disse "mange internasjonale forskerne og ekspertene"?
Har du noen usle navn å komme med som kan stå opp mot de flere tusen i Architects and Engineers for 9-11.....?

For jeg ser at taktikken din er å late som det er mange.


 

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
clink skrev (1 time siden):

Du fyrer bare oppunder et narrativ, en forestilling om at "alle internasjonale forskere og eksperter støtter den offisielle (og falske) forklaringen). Men hvem er disse "mange internasjonale forskerne og ekspertene"?
Har du noen usle navn å komme med som kan stå opp mot de flere tusen i Architects and Engineers for 9-11.....?

For jeg ser at taktikken din er å late som det er mange.

 

Dette er grunnen til at jeg aldri nevner at jeg skriver på diskusjon.no

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
clink skrev (2 timer siden):

Du fyrer bare oppunder et narrativ, en forestilling om at "alle internasjonale forskere og eksperter støtter den offisielle (og falske) forklaringen). Men hvem er disse "mange internasjonale forskerne og ekspertene"?
Har du noen usle navn å komme med som kan stå opp mot de flere tusen i Architects and Engineers for 9-11.....?

For jeg ser at taktikken din er å late som det er mange.


 

 

 

AIA organisasjonen vil ikke ha noe å gjøre med AE911

Architects Shy From Truther 9/11 Conspiracy Theory
Architects didn't show up for a 9/11-architecture-conspiracy documentary screening—and the AIA doesn't want its name associated with Trutherism.

https://breakfornews.com/forum/viewtopic.php?t=7102

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (2 minutter siden):

JJ. Svar på dette spørsmålet; kan et legeme i fritt fall utføre fysisk arbeid og fremdeles falle fritt?

Kan en ha termit uten elementært aluminium ?

Jeg tviler på at WTC var i fritt fall. Det er også mulig at legemet ikke trengte å gjøre arbeid.  Jeg tror ikke vi har nok informasjon til å vurdere saken skikkelig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (1 minutt siden):

Kan en ha termit uten elementært aluminium ?

Jeg tviler på at WTC var i fritt fall. Det er også mulig at legemet ikke trengte å gjøre arbeid.  Jeg tror ikke vi har nok informasjon til å vurdere saken skikkelig 

Du trenger ikke å tenke på WTC i det hele tatt. Skal reformulere litt; kan et legeme (som ikke har inherent energi lagret i seg  som feks et menneske) i fritt fall utføre fysisk arbeid og fremdeles falle fritt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...