Gå til innhold

ANMELDELSE: Mortal Kombat 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"story mode" gjesp

 

Spille " samme" kampene om og om igjen...

 

Historien i disse spillene er faktisk latterlig bra.

 

Ser ut som Netherrealm har servert enda et bra spill. Bare synd det har kommet frem mye i det siste om elendig arbeidsforhold.

Kanskje det, men histore modus er fortsatt å spille kamper om og om igjen, Ingen side scrolling "gå bortover, hopp, dukk, slåss, klatre" som hadde vært så mye gøyere. story mode er bare et ord i denne sammenheng, litt cut scenes men same shit

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

OBS: devs har sensurert spillet.

 

Hvordan det? Det er jo ikke et oversatt spill engang.

Regner nesten med at dette er i forhold til at det er mindre naken kvinnehud i dette i forhold til tidligere spill. Noe som har fått folk til å tilte og skrike sensur/SJW/feminazi over halve internett

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

OBS: devs har sensurert spillet.

 

Hvordan det? Det er jo ikke et oversatt spill engang.

Regner nesten med at dette er i forhold til at det er mindre naken kvinnehud i dette i forhold til tidligere spill. Noe som har fått folk til å tilte og skrike sensur/SJW/feminazi over halve internett

Er jo ikke tvil at det er det. De burde ha dekket til digre bole overkroppene til mennene i spillet også da.

Sikkert et par gutter der ute som får komplekser pga det ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner nesten med at dette er i forhold til at det er mindre naken kvinnehud i dette i forhold til tidligere spill. Noe som har fått folk til å tilte og skrike sensur/SJW/feminazi over halve internett

 

Men akkurat det du beskriver nå skjer jo faktisk. Dekker til kvinnekropper, bruker below average kvinner og presenterer det som den "normale" når vi som spiller helst vil se flotte damer i spill, kler av svære muskuløse mannfolk for det er jo greit, naturligvis.

 

Vel, folk er føkka i hodet og mer er det i grunnen ikke å si på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du glemmer at damer og voksne menn også spiller spill, inkludert Mortal Kombat. Det er ikke utelukkende sprengkåte fjortisgutter som spiller. Mer realistiske karakterer ser jeg utelukkende som positivt. Vil du ha sterk fokus på pupper og rumpe har du jo Dead or Alive.

 

De siste dead or alive spillene har jo da blitt svært sensurerte...

Med mindre man importerer et spill fra Asia.

Lenke til kommentar

MK serien har vel alltid vært bedre enn andre i slåssesjangeren men med MK11 har dem virkelig slått på stortromma. Storyen, animasjonene, grafikken, alt innholdet, lyden og musikken og designet på banene er virkelig mesterverk. Jeg er primært Tekken fan men MK11 er uten tvil det beste slåssesjangeren har sett. Hvis God of War skapte nye baner for eventyrspill så gjør MK11 det for slåssespill uten tvil. Fantastisk!

Lenke til kommentar

Boikotter dette lett da jeg ikke kommer til å støtte cucked patetiske menn med "damsel in distress" mentalitet som skal redde oss alle fra å kunne se vold og sexy kvinner samtidig.

 

Spillet er sexistisk; 

https://youtu.be/jrKeIhRacSc?t=2m55s

 

0_o Både Sonya og Kitana er ledere i starten av spillet mens Johnny Cage står bak og tar i mot ordre. Det er jo virkelig ikke "Damsel in distress". Klager man virkelig på at menn er mindre kledd enn kvinnfolk? Før klagde man på at kvinnfolk var for lettkledd og nå klager man på at de har for mye klær? Skal ikke legge meg borti dette, jeg bare nyter spillet for hva det er. Det er et knallbra slåssespill med bra historie.

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke spill for å se på menn i bar overkropp og kvinner i vinterdress. REEEE

 

Neida, men det er jævla tåpelig om de faktisk har latt det jævla gnålet om metoo gått inn på spillets designvalg. Men det vet jeg ingenting om. Eneste jeg vet er at folk klager over at man må "grinde" for å låse opp gjenstander, noe som er jævla tåpelig spør du meg. Hvis du spiller det mye og virkelig liker det, så kommer du jo i mål en gang. Og det meste er jo bare art og div. dilldall.

Men å locke characters til preorder og microtransaksjoner kan de holde seg for gode til ass, bare det alene gjør at jeg ikke skal ta i det spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...