Gå til innhold

Tesla Model Y får opptil syv seter og nesten 500 kilometer rekkevidde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er sikkert er at jeg ikke ønsker å sitte med en "usalgbar" giftbil når den tid kommer.

Det er snakk om nybilsalg og ikke bruktbiler

 

Kjedelige biler? "Tesla-gliset" sier noe annet. Det er gliset folk får når de prøvekjører Tesla for første gang.

Det er snakk om fossilbiler, men elbiler er i grunnen kjedelige også

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er snakk om nybilsalg og ikke bruktbiler

Det vil definitivt påvirke bruktbilsalget, spesielt når alt bare blir vanskeligere for de med giftbiler. Det vil sannsynligvis komme flere og flere restriksjoner.

 

Det er snakk om fossilbiler, men elbiler er i grunnen kjedelige også

Da har du ikke prøvekjørt en Tesla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når en bil til daglig bruk akselerer fra 0 til 100 på 9 sekunder er det godt for meg. Viktigere hvordan bilen ellers kjøres og har i utgangspunktet mer tiltro der til Polestar enn Tesla.

Hvorfor har du mer tiltro til et konsern som enda ikke har levert en eneste el-bil, enn til ett som har lever en halv million av dem?

 

Drivlinje på en elbil og en fossilbil er så forskjellige at det ikke teller veldig mye hvor mange designere du har som er flinke til å lage mekaniske kraftoverføringer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste som velger elbil, fremfor fossibil kan egentlig bare holde kjeft. Elsker lukten av en god V8. Er storfornøyd med RS5 450 hk fra 0 til 100 3.8 sek.

 

Ehm, bilen din går vell dette på underkant av 5 sekund? 

 

https://www.topspeed.com/cars/audi/2012-audi-rs5-ar116001.html

 

Og hvorfor må vi holde kjeft? Mister vi ytringsfrihet for vi velger elbil og ikke liker å ruse oss på eksos? Kan ikke folk like det de ønsker? Kjipt om alle ville ha kona de også liksom... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ehm, bilen din går vell dette på underkant av 5 sekund?

 

https://www.topspeed.com/cars/audi/2012-audi-rs5-ar116001.html

 

Og hvorfor må vi holde kjeft? Mister vi ytringsfrihet for vi velger elbil og ikke liker å ruse oss på eksos? Kan ikke folk like det de ønsker? Kjipt om alle ville ha kona de også liksom...

 

RS5 2012 er en bil som vekker mye oppmerksomhet pga sportslig utseende. Tesla elbil som du ser hele tiden, i tillegg høres ut som strykjern. Tror jeg holder meg til RS5 gitt.

Har ettermontert milltek catback sportseksos ;)

Endret av Soles
Lenke til kommentar

RS5 2012 er en bil som vekker mye oppmerksomhet pga sportslig utseende. Tesla elbil som du ser hele tiden, som i tillegg høres ut som strykjern. Tror jeg holder meg til RS5 gitt.

Har ettermontert milltek catback sportseksos ;)

Det har du sikkert rett i, men det var ikke spørsmålet.

 

Eksos som sløyfer over ett sekund til 100?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De fleste som velger elbil, fremfor fossibil kan egentlig bare holde kjeft. Elsker lukten av en god V8. Er storfornøyd med RS5 450 hk fra 0 til 100 3.8 sek.

Ehem. Dette er en tråd om elbil/tesla. Så her er det du som skal holde kjeft. Og du kan ta den gamle audien din og prate om den et annet sted :)

 

Og btw - om V8ern din lukter så burde du bestille time på verkstedet asap

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...