Gå til innhold

Tesla lanserer endelig den billigste Model 3-varianten


Anbefalte innlegg

Hva om du tar deg en pause fra forumet til du har noe annet enn infantile personangrep å komme med? Ikke noe av det jeg skrev forsvarer personangrepene dine samme hvor såret du er av at enkelte ikke deler din ukritiske hyllest av alt Musk holder på med.

 

Jeg har ikke løyet noe sted.

Så når du blir arrestert på ting du sier feil, så er dette personangrep? Folk i dag tåler virkelig ingenting. Latterlig diskusjon, der du ikke gjør annet enn å avlede for å vinne frem. Direkte råtten diskusjonsteknikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er eks. sånn scientologer holder på. De stempler kritikere som SP og med andre fjollete forkortelser. It’s not a cult :p

 

For en dritdårlig sammenligning. Man like gjerne si at dere som ikke tror på menneskapt global oppvarming er høyrevingere, og derfor også kristne 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva folk har i mot Tesla og Elon Musk. Er det janteloven som er i full sving mon tro?

 

Om dere ikke liker Tesla, så ikke kjøp Tesla, problem solved. Man trenger ikke å bruke all sin tid å energi på å fortelle alle andre som liker Tesla hvor dårlige dere synes bilene er, og hvor idiot dere synes Musk er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Model X

Kanskje også Model 3, senere i år.

 

Musk har sagt at det skal komme, så min tanke er at det vil komme hengerfeste på Model 3 samtidig som luftfjæring. Dette begynner nå å bli det eneste som gjenstår på Model 3, før alle utgavene og alt utstyr er i salg.

 

Edit: Kan hende RHD-utgaven kommmer først. Den gjenstår også.

Endret av Espen Hugaas Andersen
Lenke til kommentar

Vil det komme som en mulighet for ettermontering da? Veit ikke om nåværende ramme har mulighet for det, er du oppdatert på dette?

Om det er linket til luftfjæring, slik jeg forventer, så vil det ikke være mulig å ettermontere.

 

Men det er ikke sikkert at det vil være linket til luftfjæring. Ettermontering krever egentlig bare at Tesla går god for modifikasjonen til SVV for å være lovlig.

Lenke til kommentar

Antar at det må sveises inn braketter osv, ikke sikkert det er den enkleste modifikasjonen. Uansett, den eneste gangen jeg har dratt henger var når jeg var i militæret, og har ikke tenkt meg tilbake dit, så for min del så har jeg ikke behov i det hele tatt. Når det er sagt, så skjønner jeg at folk ønsker seg det. I-Pace har også, men mye lavere hengervekt på 750kg om jeg ikke husker feil. Etron er vel 1500-2000kg, og X er 2200-ish? Så det er elbiler som kan dra henger, men de er ikke helt i prisklassen som er tilgjengelig for folk flest. Men det kommer - det er garantert. Tipper at innen 5 år så er mye gjort :)

Lenke til kommentar

Antar at det må sveises inn braketter osv, ikke sikkert det er den enkleste modifikasjonen.

Neppe snakk om sveising. På Model S er det bare å montere. Det går en del Model S i USA med hengerfeste, men her i Norge er det ikke lov uten at Tesla går god for løsningen. (Kan riktignok benyttes til frakt av sykkel o.l, men ikke til å dra henger, uten at Tesla går god for løsningen.) Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Påstås det. Det er påstått mye rart om Tesla som i beste fall har vært unyansert.

Du mener at nåværende og tidligere ansatte juger altså? Det er jo ikke snakk om kun én person som sier at det er sant. Jeg gav deg kilder på flere som sier det. Reddit posten alene inneholder nok folk som sier at artiklene stemmer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du mener at nåværende og tidligere ansatte juger altså? Det er jo ikke snakk om kun én person som sier at det er sant. Jeg gav deg kilder på flere som sier det. Reddit posten alene inneholder nok folk som sier at artiklene stemmer. 

 

Du må ikke tro alt som postes på Reddit ;)

 

Den samme personen som skrev om butikkene som stengte og at konkurs var nærstående skrev også litt om Model Y etterpå: 

 

https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/ax20fi/possibly_the_shorted_lived_fud_in_history/

 

Endret av Jens Kr. Kirkebø
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ikke tro alt som postes på Reddit ;)

 

Den samme personen som skrev om butikkene som stengte og at konkurs var nærstående skrev også litt om Model Y etterpå: 

 

https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/ax20fi/possibly_the_shorted_lived_fud_in_history/

 

Helt klart, at man ikke skal ta alt for god salt, særlig om kilden er kun Reddit. Men dette har ingenting med det jeg linket til å gjøre. 

 

Det at butikker skal stenge, er jo ikke bare et rykte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...