Gå til innhold

Færre og færre ønsker seg ny iPhone


Anbefalte innlegg

Han klarer ikke det. Folk burde egentlig slutte å svare han. Typisk nett troll som kun kommer med hat og ikke klarer å begrunne noe av det. Håpløst.

Å se på surpompen da.. Slenger rundt påstander om folk er nettroll fordi du ikke følger med hva som skrives om for tiden og ikke tåler ett eneste negativt ord om Apple.

Apple var ett selskap jeg likte svært godt før og hadde flere produkter fra de.

Frem til kvaliteten stupte, prisene gikk opp og de begynte med diverse lureri. Etter ny ledelse har de gått fra topp til bunn.

Endret av MobileX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal la den ligge på jobb i dag uten å lade den i 8 timer, og legge inn ny screenshot senere i dag. Jeg er veldig trygg på at telefonen kommer til å vare ut dagen i dag og helt til jeg legger meg i kveld.

 

Jeg skal se om jeg husker og teste ut Samsung S6 Edge også. (S8 har jeg solgt).

Sjekk batteri forbruk under instillinger. Der får du opp informasjon om hva som bruker strøm.

Evt kan du installere en batteri monitorerings App, som feks AccuBattery som gir deg detaljert batteri forbruk, samt estimert batteri tilstand.

Lenke til kommentar

Nei.

Er helt avhengig av at du klarer å skrive ned noen få punkter.

Klarer du det?

 

På forhånd takk

Synd for deg.

Da får du vente noen dager til jeg har tilgjengelig iPhonen igjenn og sammenligne igjenn så jeg er sikker på at alt blir riktig.

Skal jeg før gidde å kaste bort tid på å lage liste går jeg grundig til verks så jeg er sikker på noe ikke blir glemt. Og alle vet iPhone har færre valg så skjønner ikke helt hvorfor det er en diskusjon engang?

Lenke til kommentar

Synd for deg.

Da får du vente noen dager til jeg har tilgjengelig iPhonen igjenn og sammenligne igjenn så jeg er sikker på at alt blir riktig.

Skal jeg før gidde å kaste bort tid på å lage liste går jeg grundig til verks så jeg er sikker på noe ikke blir glemt. Og alle vet iPhone har færre valg så skjønner ikke helt hvorfor det er en diskusjon engang

Så pr nå, selv om du høylytt sier at det er så utrolig mange, klarer du ikke komme med et eneste punkt en gang?

 

Herregud.

 

 

edit: tydeligvis enten mindre intelligent eller et troll, hvem vet. Ignorert listen min er ihvertfall oppdatert.

Endret av wampster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ikke blande mening og fakta

 

Dine fakta er dessverre svært subjektive meninger.

 

Men å diskutere med deg blir ganske meningsløst da du stort sett bare kommer med oppkast. Du er selve definisjonen på useriøst nett troll

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, du forstår vist ikke definisjonen.

 

"Vil bare at den funker" ja.. Derfor jeg sluttet å kjøpe Apple produkter. Kvaliteten har stupt.

Og ikke engang kunne forandre grunnleggende ting er bare hjernedødt. Men enkelte brukere er vist livredde for valgfrihet selv om man absolutt ikke må bruke de valgene med mindre man vil ser jeg..

 

Fint det iSheep.

 

Best på nettbrett? Kanskje på en måte. Men igrunn ikke. Best på mobil? Så langt der ifra.

 

Apple - Pay more, get less?

«Kvaliteten har stupt.»

Har den virkelig det? Jeg har hatt iPhone siden iPhone 4 og byttet til ny modell nesten hvert eneste år og har bare opplev at kvaliteten blir bedre for hver modell. Har nå X og har aldri vært mer fornøyd med en telefon. Håper den holder seg i minst to år til! Gidder ikke kjøpe ny så ofte som før siden prisen er blitt så vanvittig høy.

Lenke til kommentar

Sjekk batteri forbruk under instillinger. Der får du opp informasjon om hva som bruker strøm.

Evt kan du installere en batteri monitorerings App, som feks AccuBattery som gir deg detaljert batteri forbruk, samt estimert batteri tilstand.

Mener du Samsung her nå?

 

Jada, man kan sjekke der, og jeg har sikkert gjort det flere ganger, men husker ikke nå hva som trakk så mye strøm. 

 

Hele poenget er at jeg ikke orker og legge så mye energi rundt det strømforbruket. Å installere en app for å sjekke strømforbruk, som sikkert også bruker mer strøm er uaktuelt. Det er en telefon som uansett havner på dynga ved neste anledning. 

 

Jeg spurte en unge jeg er filleonkel til som er 10 år om han ville ha den. Han takket nei. Han hadde jo en iPhone X som han hadde fått av pappa!  :rofl:

Lenke til kommentar

Så pr nå, selv om du høylytt sier at det er så utrolig mange, klarer du ikke komme med et eneste punkt en gang?

 

Herregud.

 

 

edit: tydeligvis enten mindre intelligent eller et troll, hvem vet. Ignorert listen min er ihvertfall oppdatert.

Valg for diverse innstillinger, manglende valg for oppsett av hjemskjerm, kan ikke skifte til en bedre launcher, får ikke velge om man vil bruke gestures eller annen for for navigasjon og en haug andre basic valg. Gidder ikke å ramse opp mer

Lenke til kommentar

Mener du Samsung her nå?

 

Jada, man kan sjekke der, og jeg har sikkert gjort det flere ganger, men husker ikke nå hva som trakk så mye strøm.

 

Hele poenget er at jeg ikke orker og legge så mye energi rundt det strømforbruket. Å installere en app for å sjekke strømforbruk, som sikkert også bruker mer strøm er uaktuelt. Det er en telefon som uansett havner på dynga ved neste anledning.

 

Jeg spurte en unge jeg er filleonkel til som er 10 år om han ville ha den. Han takket nei. Han hadde jo en iPhone X som han hadde fått av pappa! :rofl:

10år og iPhone X fått av pappa.. Jaja.. No comment....?

Lenke til kommentar

«Kvaliteten har stupt.»

Har den virkelig det? Jeg har hatt iPhone siden iPhone 4 og byttet til ny modell nesten hvert eneste år og har bare opplev at kvaliteten blir bedre for hver modell. Har nå X og har aldri vært mer fornøyd med en telefon. Håper den holder seg i minst to år til! Gidder ikke kjøpe ny så ofte som før siden prisen er blitt så vanvittig høy.

Den har virkelig det ja.

2-3år er ganske vanlig uansett mobil så ikke noe unikt.

Høy pris ja. Pay more, get less.

Lenke til kommentar

Bortskjemte er ordet.

Burde ikke hatt ek mobil til mer enn max 2000kr i den alderen. Og kvalitetsbevist? Tydeligvis ikke...

Jeg er enig i at man er litt i overkant bortskjemt, men har dem råd til det så hvorfor ikke mener jeg. At andre klager på dette bunner kanskje mest i misunnelse.

 

Det er nå vertfall den telefonen dem hadde mest lyst på og som var mest "populær", siden dem ønsket seg denne. Om iPhone holder noe nedre kvalitet enn andre telefoner vet jeg ikke, men min opplevelse er vertfall bedre med en iPhone. 

 

Hva andre velger får være opp til dem  :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at man er litt i overkant bortskjemt, men har dem råd til det så hvorfor ikke mener jeg. At andre klager på dette bunner kanskje mest i misunnelse.

 

Det er nå vertfall den telefonen dem hadde mest lyst på og som var mest "populær", siden dem ønsket seg denne. Om iPhone holder noe nedre kvalitet enn andre telefoner vet jeg ikke, men min opplevelse er vertfall bedre med en iPhone.

 

Hva andre velger får være opp til dem :)

Ja, nei for all del.. Men de burde heller lære seg at penger ikke vokser på trær.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...