Gå til innhold

Færre og færre ønsker seg ny iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva sier "hele internett"?

Du har tydeligvis ikke skjønt at XR ikke har vært så lenge i salg at tall er stadfestet, det "internett" imidlertid sier er at iPhone XR er Apples mestselgende telefon av modellene som er, og med tanke på at iPhone X som OGSÅ ble spådd nedenom og hjem, og nesten konkurs for Apple resulterte i verdens mest solgte telefon og samtidig tidenes beste inntjening, så blir jeg ikke overrasket om at neste sommer så er XR på toppen.

Internett og de fleste Android-trollene sier også at salget til Apple går ned, siste rapport fra Apple sier noe helt annet.

https://www.apple.com/newsroom/pdfs/Q4-18-Data-Summary.pdf

Så flott du ikke forstår?

 

Elsker foresten at du faktisk viser til Apples egne data? Hadde ikke stolt på deres påstander om jeg fikk betalt for det engang

Lenke til kommentar

Nei, det er noe alle tror. Linken viser 4 kvartal fra Apple som akkurat har fått med seg en del av siste lansering, Apple har regnskapsåret annerledes enn det vi tenker er normalt, og hvis du ser tallene, så er det en liten økning kontra 4 kvartal i fjor.

 

EdIT: men ja, 1 kvartal solgte de dårligere enn året før, men pga bedre inntjening så ble resultatet bedre, men de andre kvartalsrapportene viser samme salgstall som året før.

Morsomt du tror at regnskapsåret har noe å si for antall solgte enheter på samme tid de tidligere årene..

Lenke til kommentar

Så flott du ikke forstår?

 

Elsker foresten at du faktisk viser til Apples egne data? Hadde ikke stolt på deres påstander om jeg fikk betalt for det engang

Akkurat, du bruker ett annet nick her, ja da skjønner jeg at fakta ikke nytter, særlig siden du i tillegg ikke skjønner at Apple ikke akkurat er en pølsekiosk på hjørnet som kan trikse med tall og inntjening. Sier bare ett ord, aksjonærer... Fint at du gang på gang bekrefter at du ikke er blant de skarpeste, selv ett enkelt PDF ark med tall klarte du å forstå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat, du bruker ett annet nick her, ja da skjønner jeg at fakta ikke nytter, særlig siden du i tillegg ikke skjønner at Apple ikke akkurat er en pølsekiosk på hjørnet som kan trikse med tall og inntjening. Sier bare ett ord, aksjonærer... Fint at du gang på gang bekrefter at du ikke er blant de skarpeste, selv ett enkelt PDF ark med tall klarte du å forstå.

Annet nick? Brukt samme hele tiden..

Fint at du bekrefter din Apple religion og tror på bullshit.. Fint for deg.

Glad jeg ikke er opphengt i ett bestemt merke

Lenke til kommentar

I tillegg kommer det faktumet at Apple oppdaterer eldre mobiler veldig lenge, så man får samme opplevelse på den telefonen de allerede har. Behovet for oppgradering blir etterhvert mindre og mindre 

 

Du mener selskapet som frem til ifjor systematisk gjorde gamle mobiler tregere og tregere med softwareoppdateringene sine (og benektet det hele i en årrekke før de endelig tilsod?) Og tilståelsen var å si at dette var for å "hjelpe brukerne"?

 

Er du seriøs??? Av alle argumenter.. Av ALLE argumenter bruker du DET??

 

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Annet nick? Brukt samme hele tiden..

Fint at du bekrefter din Apple religion og tror på bullshit.. Fint for deg.

Glad jeg ikke er opphengt i ett bestemt merke

Men du er opphengt nok i Apple til å skrive en drøss kommentarer. Tenker jeg stopper der, sier alt om deg. God natt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og enkelte godtar bare at Apple nekter kundene sine valgfrihet i iOS også og svindler de når boe skal repareres

Æ personlig vært heldig da, ik trengt noe rep på iPhoner æ har eid, hittil da :) valgfrihet ja, men de som har iphones, bryr seg vel ikke?

Hvis de finner ut de vil ha d, så e d jo ikke så vanskelig å bytte merke?

 

At folk som vil ha valgfrihet, må prakke ned på et produkt som ikke gir det skjønner æ ik..

Lenke til kommentar

Sikkert svart samtidig som du rettet på det?

Tja.. Spørs hvordan man ser på det. Størrelsen kan forbli den samme med litt kortere skjerm (like greit siden de ørene på sidene ikke gir mye mening) eller øke lengden på tlf en cm å få større skjerm.

Håper også lommen blir en 2018 greie..

Off.. Hull ja.. Lover dårlig dette.. Nesten værre enn busslommen det.

Nesten ingen liker lommen nei.. Men pga software funksjoner som skjuler lommen og mobilene ellers er bra så klarer folk å svelge det. Uheldigvis.

Så er det nok pris som regjerer endel

Ja ser jo noe forskjell på str på s9 kontra X, noe høyere,men kanskje smalere? Likte dårlig lommen, men overraskende etterhvert så var den ik så ille,men den e jo der da, og skjermen visste det infoet æ trengte på hver sin side.

Lenke til kommentar

Så rart at deres egne tall sier noe annet.. De lurer jo kunder på så mange andre måter så du er overrasket over dette? Har du google eller en annen søkemotor? Da bruker du den og finner raskt dokumentasjonen du spør etter?

Stoler mer på Apple sine tall, enn et nett troll som ikke engang klarer å hoste frem en kilde.

 

Det at du ber meg bruke Google, er vel bevis nok at du bare finner på og ikke har peiling.

 

Apple har heller ikke lov å jukse med tallene, det kan de jo bli straffet for. Tror du seriøst at et stort firma som Apple slipper unna med å jukse på årsrapporten? Da er du passe paranoid.

 

Tror dessuten Apple vet mer om salgstallene enn en random nettside som ikke har innsyn i Apple.

Lenke til kommentar

Ja ser jo noe forskjell på str på s9 kontra X, noe høyere,men kanskje smalere? Likte dårlig lommen, men overraskende etterhvert så var den ik så ille,men den e jo der da, og skjermen visste det infoet æ trengte på hver sin side.

Litt høyere ja. Men ikke sånn voldsomt så der valgte de riktig istedenfor å ha busslomme synst jeg. Er vel litt smalere ja.

Lommen er sikkert en vanesak men uansett ikke noe godt alternativ. Spesielt med f.eks 18:9 format video blir det raskt ett issue for min del.

Akkurat infoen i statusfeltet er vel litt "person til person sak". For min del vil det forsvinne endel nyttig info hvertfall.

Lenke til kommentar

Du mener selskapet som frem til ifjor systematisk gjorde gamle mobiler tregere og tregere med softwareoppdateringene sine (og benektet det hele i en årrekke før de endelig tilsod?) Og tilståelsen var å si at dette var for å "hjelpe brukerne"?

 

Er du seriøs??? Av alle argumenter.. Av ALLE argumenter bruker du DET??

 

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Du veit jo HVORFOR de gjorde det? Og at det ikke kun er Apple som gjør dette. Men jeg antar at du tror det kun er Apple som ikke har Litium-batterier som varer evig? 

Lenke til kommentar

Stoler mer på Apple sine tall, enn et nett troll som ikke engang klarer å hoste frem en kilde.

 

Det at du ber meg bruke Google, er vel bevis nok at du bare finner på og ikke har peiling.

 

Apple har heller ikke lov å jukse med tallene, det kan de jo bli straffet for. Tror du seriøst at et stort firma som Apple slipper unna med å jukse på årsrapporten? Da er du passe paranoid.

 

Tror dessuten Apple vet mer om salgstallene enn en random nettside som ikke har innsyn i Apple.

Du stoler mer på Apples tall enn offentlig statistikk fra flere kilder? Sier jo endel...

Troll? Aha.. Så du klarer ikke å søke altså så da bare beskylder du folk for å være troll? Hvorfor skal jeg lete frem x antall linker du kan finne selv??

 

Google eller en annen søkemotor skrev jeg? Ikke begynne å dumme deg ut nå.. Og hva var problemet? Er det vanskelig å søke opp selv istedenfor å blindt goddta linker? Ikke rart så mange folk er uvitende og naive om man ikke kan bruke en søkemotor engang.

 

Apple slipper jo unna med å svindle kunder som skal reparere produkter ved å si at masse dyre deler må skiftes mens det egentlig er en enkel og billig del i mange tilfeller så hvorfor ikke pynte på tallene de deler? Same shit..

 

Tror nok upartiske statistikker viser mer realiteten enn den Apple pynter på ja

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...