Gå til innhold

Forskere vil lage pille som lar folk spise hva de vil uten å legge på seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette ikke vil hjelpe imot overbefolkning, så veit ikke jeg. For ikke nok med at vi kommer til å gå tom for mat etterhvert som befolkninger øker, men nå kan de som har råd komme til å bare dytte nedpå uten konsekvenser! :w00t:

 

Prøv å se litt positivt på pilletrillere, og prosess mat.

Dei som flyr mykje kan kanskje få det gratis i maten, og foregangsmenn og kvinner kan få det over Stortingsbudsjettet.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Om dette ikke vil hjelpe imot overbefolkning, så veit ikke jeg.

.. som om det var antall mennesker som plager miljø og klima mest, og ikke den totale ressursbruken vår.

 

Dette kan potensielt øke forbruket per person. Total ressursbruk risikerer å øke. Dette er IKKE bra for planeten. De burde heller funnet opp en pille som gjør folk mette når de har fått nok næring i forhold til aktivitetsnivået sitt, slik at vi kunne utryddet både fedme og fordelt maten i verden dit sulten er størst. Kanskje også utryddet sult i samme slengen og fått totalt mindre belastning på naturen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Om dette ikke vil hjelpe imot overbefolkning, så veit ikke jeg. For ikke nok med at vi kommer til å gå tom for mat etterhvert som befolkninger øker, men nå kan de som har råd komme til å bare dytte nedpå uten konsekvenser!  :w00t:

Det vil garantert hjelpe mot overbefolking, for dette kommer til å ta mange liv. Medisiner som dette finnes allerede på markedet, og de er livsfarlige. Ja, de øker forbrenningen. Men hva skjer når du øker forbrenningen? Jo, kroppen overoppheter og du dør. Den eneste mirakelpillen som eksisterer mot fedme er å la gaffelen ligge på fatet.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol

 

Dette er enda mer spekulativt enn "slankepillene" som gjør at kroppen ikke absorberer fett. Ja, du blir ikke fet av fettet, men du får kronisk fett-diaré. Suksess!

 

Vel, suksess for lommebøkene til skruppelløse mennesker som lager dritten. Og TU som videreformidler den.

Endret av likferd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det vil garantert hjelpe mot overbefolking, for dette kommer til å ta mange liv. Medisiner som dette finnes allerede på markedet, og de er livsfarlige. Ja, de øker forbrenningen. Men hva skjer når du øker forbrenningen? Jo, kroppen overoppheter og du dør. Den eneste mirakelpillen som eksisterer mot fedme er å la gaffelen ligge på fatet.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol

 

Dette er enda mer spekulativt enn "slankepillene" som gjør at kroppen ikke absorberer fett. Ja, du blir ikke fet av fettet, men du får kronisk fett-diaré. Suksess!

 

Vel, suksess for lommebøkene til skruppelløse mennesker som lager dritten. Og TU som videreformidler den.

 

Din beskrivelse av DNP er unøyaktig - i beste fall. Å si at du bare "overoppheter og dør" som en slags "100%" er direkte feil. Mekanismen bak DNP har du også bommet på 

Lenke til kommentar

Om dette ikke vil hjelpe imot overbefolkning, så veit ikke jeg. For ikke nok med at vi kommer til å gå tom for mat etterhvert som befolkninger øker, men nå kan de som har råd komme til å bare dytte nedpå uten konsekvenser!  :w00t:

Thanos much? ;) 

Jeg tror ikke løsningen er å la være å skape denne pillen så folk heller kan dø. Vi må heller slutte å være så redde for å genmodifisere mat og lage mat i lab. Det er både bra for klimaet og kan hjelpe med matmangel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Om dette ikke vil hjelpe imot overbefolkning, så veit ikke jeg. For ikke nok med at vi kommer til å gå tom for mat etterhvert som befolkninger øker, men nå kan de som har råd komme til å bare dytte nedpå uten konsekvenser!  :w00t:

Trenger ikke være redd for det. I dag dyrker vi nok mat til å få 12.5 mrd. mennesker, mens Hans Rosling sa vi blir ikke mer enn 11 mrd. mennesker på jorden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jasså de skal utvikle en pille i stedet for fingern i halsen.

 

Lage en pille som fjerner rester av alkohol i blodet neste?

 

Ganske artig hva de kan gjøre i dag, leste om en kar som prøver og få bakterier til og produsere drivstoff av cellulose etc. Var samme teknikk han hadde brukt tidligere på og lage billig malaria vaksiner, siden bakterier lager ting billig.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Han snakket om bakterier og vaksiner. Malaria har ingen vaksine heller. Da vil jeg gjerne ta den i såfall, siden jeg må spise disse forbanna pillene i et sett 

Det var ikke han som skrev feil. Det var du som tolket det han skrev feil, og en unnskyldning er på sin plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ikke han som skrev feil. Det var du som tolket det han skrev feil, og en unnskyldning er på sin plass.

 

Slutt å skap deg a. Han blander malaria inn i vaksine-snakk og bakterier. En effektiv vaksine for Malaria eksisterer ikke, og malaria er en parasitt

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...