Gå til innhold

Disneys Netflix-rival har fått navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdt å nevne at dette ikke påvirker Europa, siden vi har andre avtaler.

 

Det er sant at det er andre avtaler som gjelder her, men siden Disney skal streame det selv, så blir netflix en direkte konkurrent. Jeg tipper at såfremt de lanserer Disney+ her også så kan vi bare glemme å se deres produksjoner på andres strømmetjenester.

Lenke til kommentar

Så fint. La oss nå endelig få enda flere tjenester og et mer fragmentert streamingmarked! Med 100 - 200 pr. månedsabonnement, og en fremtid som dette så koster det før vi vet ordet av det 3000,- i måneden for å få tilgang til material av varierende kvalitet.

 

Så får Apple det som de vil i tillegg da. Men leiepriser på apper. Så kan du ikke ha en fungerende telefon med streaming for under en god månedslønn i Norge.

 

Kjempefin fremtid vi har foran oss.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Alt er bedre enn da jeg vokste opp og man enten leide en VHS for en femtilapp eller kjøpte den for 150.

 

Tar meg selv i å syte av og til. Faktum er at vi har et ellevilt utvalg til en helt grei pris. Det er ingen menneskerett å se ubegrensa med serier og filmer til prisen av et par kneipbrød i måneden :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Greit nok med pad'er og telefoner som kan kjøre webklienter og apper, men det aller kjekkeste er jo alle de 1 år gamle TV'ene som ikke vil få støtte for Disney+ klienten... Blir nok mer torrent trafikk og salg av store harddisker fremover.

 

Ja, stakkars dem. Det er jo skikkelig komplisert å kjøpe seg en chromecast eller lignende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Greit nok med pad'er og telefoner som kan kjøre webklienter og apper, men det aller kjekkeste er jo alle de 1 år gamle TV'ene som ikke vil få støtte for Disney+ klienten... Blir nok mer torrent trafikk og salg av store harddisker fremover.

 

Ja, stakkars dem. Det er jo skikkelig komplisert å kjøpe seg en chromecast eller lignende.

I tillegg er en billig Chromecast langt bedre enn innebygde apper i nesten alle tilfeller. Plus at du selvsagt har mye fler muligheter med den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat det vi trengte. Enda en løsning.

 

Hva om de bare lager en egen streamingtjeneste for hver jævla film og tv-serie? Så får man melka enda mer penger fra folk og/eller økt piratkopieringen tilsvarende.

Det er bare å la være å abonnere dersom du ikke vil.

Det er ikke en menneskerett å alltid ha tilgang til alt av serier og filmer...

Lenke til kommentar

Alt er bedre enn da jeg vokste opp og man enten leide en VHS for en femtilapp eller kjøpte den for 150.

 

Tar meg selv i å syte av og til. Faktum er at vi har et ellevilt utvalg til en helt grei pris. Det er ingen menneskerett å se ubegrensa med serier og filmer til prisen av et par kneipbrød i måneden :-)

 

Så du mener at vi i fremtiden skal få et dårligere tilbud bare fordi vi ikke har "krav" på noe bedre?

Synes vi burde gå tilbake til trykketelefoner jeg, fordi vi har jo tross alt enda datamaskiner. Folk er alt for bortskjemte som har Facebook og Google på hele TO enheter.

Lenke til kommentar

 

Verdt å nevne at dette ikke påvirker Europa, siden vi har andre avtaler.

 

Enkelte Marvel-serier som har vært på Netflix har blitt lagt ned så det blir spennende å se om de gjenoppstår på Disney  sin plattform etterhvert.

Skal sies at Iron fist gjerne kan forbli død, men Luke Cage kan gjerne gjenoppstå

Lenke til kommentar

Så du mener at vi i fremtiden skal få et dårligere tilbud bare fordi vi ikke har "krav" på noe bedre?

Synes vi burde gå tilbake til trykketelefoner jeg, fordi vi har jo tross alt enda datamaskiner. Folk er alt for bortskjemte som har Facebook og Google på hele TO enheter.

Det er ikke det jeg sier, er det?

 

Jeg håper tilbudet vokser og blir både bedre og rimeligere jeg.

 

Men jeg synes mange klager på utvalget og prisen på Netflix på samme måte som andre klager på tannlegetilbudet eller parkeringsavgifter.

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...