Gå til innhold

Disneys Netflix-rival har fått navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt er bedre enn da jeg vokste opp og man enten leide en VHS for en femtilapp eller kjøpte den for 150.

 

Tar meg selv i å syte av og til. Faktum er at vi har et ellevilt utvalg til en helt grei pris. Det er ingen menneskerett å se ubegrensa med serier og filmer til prisen av et par kneipbrød i måneden :-)

Greit å forvente noe fremgang på 30 år da. Med det elendige utvalget i de forskjellige tjenestene og de høye prisene synes jeg ikke det er stort bedre enn det var. Leide vel filmer for ned til ti kroner pr film om man leide flere og var hyppig kunde og utvalget var definitivt mye bedre enn tjenester nå. Ta Netflix- de har vel fem filmer totalt som de bare gjentar utallige ganger i hver kategori.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Disney la sitt eget innhold fortsette å ligge på Netflix når de får egen strømmetjeneste?

 

Det måtte jo være fordi de aldri i verden får over alle Netflix-kunder pga. kun Marvel-universet sitt, og at det er gode penger i å selge det parallelt (trassig ord det der, måtte slå opp skrivemåten) til Netflix-distribusjon?

 

Nå ser det jo mest ut til at det er Star Wars de forsøker seg med.

 

Personlig så synes jeg Star Wars har fallert etter at Disney tok over roret. Da har jeg litt mer sansen for Marvel-universet som Disney har kjøpt. Synes filmene om Thor og om Doctor Strange er ganske fine jeg. Har sett noen andre Marvel-serier også, men hele filmer er artig synes jeg. Så Wonder Woman på kino f.eks.

Endret av G
Lenke til kommentar

Men de skal jo liksom få kunder over til seg, og da kan man ikke dra pluggen brått og brutalt. Kunder må lokkes med kløkt over. Ellers så kan noen kunder kanskje miste interessen for resten av det uoppdagede Marvel-universet, og ta til takke med annen underholdning som finnes på Netflix og andre steder.
 
Det smarte ville nok vært med forsiktigere introduksjon av ekstrakarakterer som de kun viser hos seg. Noe som også ble antydet i artikkelen. Ellers så kan det godt hende at Disney går med tap for det de kunne ha solgt hos Netflix.
 

Disney varslet også en egen serie med Marvel-karakteren Loki i hovedrollen, spilt av Tom Hiddleston. Nye historier både i Monsters Inc- og High School Musical-universene er også planlagt for strømmetjenesten.

_104241474_mlu-10658_r_l.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Ser ikke for meg at jeg kommer til å abonnere på dette. Er vel i all hovedsak Marvel og StarWars som er interessant for min del, men når jeg allerede har mesteparten på bluray så er det liten vits i å ha Disney+ kontra å kjøpe 2-3 blurays i året med kommende Marvel- og StarWars-filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...