Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten til bestekompis snakker mye med meg?


Anbefalte innlegg

Altså... nei...

ikke tilegne meg egenskaper jeg ikke har. Merker på svaret ditt at du er både manne og kvinnefientlig. Ta denne faktaen din en annen plass for dette blir nesten litt for dumt.

 

Hilsen kvinne, som ikke er som ett ekorn.

1) I mitt univers hvor min virkelighet skapes tilegner jeg deg nøyaktig hvilke egenskaper jeg vil.

2) Å være realistisk er ikke å være fiendtlig.

3) Du er ikke i posisjon til å be meg om noe som helst, så ikke kast bort tankekraft på akkurat dét. Noe sier meg at du trenger alt av hva maskineriet ditt kan produsere på helt andre ting.

Endret av coffeee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) nei, det tar seg ikke særlig godt ut og de som har fullført ungdomsskolen bør prøve å unngå det.

 

2) Å være "realistisk" kan også innebære å være fiendtlig.

 

3) hun kan be deg om hva hun vil, og så er det opp til deg hvordan du forholder deg til det, men du bør absolutt prøve å ta til deg det som blir skrevet til deg i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

1) I mitt univers hvor min virkelighet skapes tilegner jeg deg nøyaktig hvilke egenskaper jeg vil.

2) Å være realistisk er ikke å være fiendtlig.

3) Du er ikke i posisjon til å be meg om noe som helst, så ikke kast bort tankekraft på akkurat dét. Noe sier meg at du trenger alt av hva maskineriet ditt kan produsere på helt andre ting.

1. Ja det kan du, men du kan ikke bruke det som fakta. Hva som foregår i din virkelighet får bli der.

 

2. Du er ikke realistisk du er fiendtlig.

 

3. Jo, kan du si jeg (siden jeg er kvinne) horder menn for det er det som ligger i mine gener (som er feil!) kan jeg ble deg om å ta dette en annen plass. (Personangrepene ditt gidder jeg ikke å svare på)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oi oi, her var det temperatur...

 

Hun kontakter meg alltid først. Men jeg har ikke sex, jeg har ikke lyst på det lenger. Det vet hun pga en felles bekjent ble irritert når jeg ikke ville ha henne og lagde drama. Mistenker det er noe i at folk vil ha det de ikke kan få. Kjente henne ikke før hun ble sammen med kompisen min heller. Får vel la være å svare hvis det blir noe mer enn det er nå.

Lenke til kommentar

Det finnes to menn i en kvinnes liv. Han hun ligger med, og han hun skulle ønske hun lå med.

"ME CAVEMAN! YOU WOMAN!. YOU FUCK ME NOW."

 

 

Det er samme gamle regla om og om igjen.. Det er ikke noe annet enn patetisk (okey, ekstremt morsomt også, er en vandrende karikatur). 

 

 

(siden vi fyrer løs her, la meg bruke noe på nivå med din egen mentalitet.. YOU STARTED IT!)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Oi oi, her var det temperatur...

 

Hun kontakter meg alltid først. Men jeg har ikke sex, jeg har ikke lyst på det lenger. Det vet hun pga en felles bekjent ble irritert når jeg ikke ville ha henne og lagde drama. Mistenker det er noe i at folk vil ha det de ikke kan få. Kjente henne ikke før hun ble sammen med kompisen min heller. Får vel la være å svare hvis det blir noe mer enn det er nå.

Nei, du skal ikke la være å svare. Det er umodent. Du burde heller si ifra på en pen måte, at du er ukomfortabel med at hun tar kontakt på måten hun gjør, siden hun er dama til kompisen din.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det finnes to menn i en kvinnes liv. Han hun ligger med, og han hun skulle ønske hun lå med.

Hva med at noen bare er venner? Er det vanskelig å forstå at noen liker damers selskap av og til uten at man tenker på sex?

 

Etter min erfaring ender man somregel alltids opp i sengs med venninner på et eller annet tidspunkt, men ihvertfall i mitt tilfelle var ikke det grunnen til at vi var venner, og endel av disse liggene kunne jeg godt vært forruten da det ofte dreper vennskap.

 

Godt mulig jeg ikke har testosteronnivåer som lever opp til din standard, men legen har ihvertfall aldri sagt noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei trådstarter! 

for å svare direkte: nei, du trenger ikke bekymre deg for om hun legger inn aksjer eller at deres kommunikasjon kommer i veien for hennes forhold med din bestekompis eller ditt forhold til henne.

Vi lever i et fritt land, der vi på papiret har likestilling. om hun har lyst til å bedra bestekompisen din, er det ikke en spesielt dårlig idè å gjøre det med deg? 

skal man dra slutninger ut fra en svart-hvitt verden der tradisjoner, fremskritt, samfunnet og individualitet ikke betyr det spor,- er det da egentlig behov for fakta eller utredninger? 

hvis mennesket synes du er en trivelig fyr å prate med og du ikke har noen intensjoner om å komme i buksa på henne, så knock yourself out. hvorfor lete etter problemer og tilføre møkk der det i utgangspunktet ikke er noe? 

if it walks like a duck, quacks like a duck....maybe its a duck? 

alle trenger venner, av alle kjønn. 

 

stå på, vær vennlig med alle som er vennlig med deg. vennlig er ikke lik sex.

 

Ha en fin dag :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med at noen bare er venner? Er det vanskelig å forstå at noen liker damers selskap av og til uten at man tenker på sex?

 

Etter min erfaring ender man som regel alltids opp i sengs med venninner på et eller annet tidspunkt, men ihvertfall i mitt tilfelle var ikke det grunnen til at vi var venner, og endel av disse liggene kunne jeg godt vært forruten da det ofte dreper vennskap.

 

Godt mulig jeg ikke har testosteronnivåer som lever opp til din standard, men legen har ihvertfall aldri sagt noe.

Du sier jo at dere endte opp med å ha sex flere ganger, og bekrefter jo bare det jeg sier. Du endte jo opp med å ha sex, og må åpenbart ha hatt en seksuell interesse med mindre du presset deg selv til noe du egentlig ikke ville.

 

Med mindre det er snakk om barndomsvenner, en jobb eller utdanningssituasjon er vanskelig for meg å forstå at man tilbringer tid med jenter på tomannshånd hvor man ikke har seksuell interesse av vedkommende, ja. 

Lenke til kommentar

Det er fordi du ser en viss verdi i kvinner, føles mer som om du har blitt skikkelig såret og traumatisert av kvinner før, eller så er du bare en sånn person som ikke ser verdien i andre når de ikke er til bruk for deg, og det er ett klart tegn på narsissisme.

 

Er du helt sikker på at du ikke trenger en psykolog mer enn det du trenger mer fitte? For jo mer jeg leser av det du skriver jo mer er jeg overbevist at du er såret og derfor virker du så sinnasykt sint p det andre kjønn.

 

Men i am still putting my money on quality trolling!

 

Edit: var helt klart til coffee, sånn før han begynner å gå REEEEE

 

Edit2: you can deny all you want, jeg forventer ikke en kar som er så deep into macho bullshit å egentlig være reflektert og kunne innrømme sånne ting, spesielt ikke "offentlg" online.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er fordi du ser en viss verdi i kvinner, føles mer som om du har blitt skikkelig såret og traumatisert av kvinner før, eller så er du bare en sånn person som ikke ser verdien i andre når de ikke er til bruk for deg, og det er ett klart tegn på narsissisme.

 

Er du helt sikker på at du ikke trenger en psykolog mer enn det du trenger mer fitte? For jo mer jeg leser av det du skriver jo mer er jeg overbevist at du er såret og derfor virker du så sinnasykt sint p det andre kjønn.

 

Men i am still putting my money on quality trolling!

 

Edit: var helt klart til coffee, sånn før han begynner å gå REEEEE

 

Edit2: you can deny all you want, jeg forventer ikke en kar som er så deep into macho bullshit å egentlig være reflektert og kunne innrømme sånne ting, spesielt ikke "offentlg" online.

Jeg setter min ære i aldri å bli følelsesmessig påvirket (i negativ retning) av en jente. Hva får deg til å tro at en jente er i stand til å gjøre meg sint, egentlig? Å legge følelsene sine i en kvinnes hånd på en slik måte at hun blir i stand til å gjøre deg sint vil jeg regelrett si at er uansvarlig. Du har ansvar for dine følelser - jeg har ansvar for mine.

 

Aldri blitt traumatisert av en kvinne. Det verste jeg har opplevd var at ei jeg hadde holdt på med i nesten to år ikke ville være eksklusiv med meg lenger. Hun hadde en drømmekropp ut av en annen verden, så akkurat det var litt kjipt. 

 

Du uttrykker deg ofte uklart og konfronterende, BuffyAnne. Jeg mener du har forbedringspotensiale.

Lenke til kommentar

Denne coffee fremstår bare som en selverklært alfa hann som bare går rundt å tenker på reproduksjon og statusen sin mot andres. Det er typisk at denne type menneske generelt har lavere intelligens en resten da deres personlighet domineres av basis innstinktiv adferd og lite dypt-tenkning og analysering. Typisk havner disse menneskene ofte i slosskamp av grunner som mer utviklede mennesker løser ved logisk rasjonalisering. Det viktigste for disse menneskene er at de skal være på toppen av haugen hele tiden. Dette er gamle instinkter som de tror hjelper dem å komme noen vei i verden.

Endret av Mashux
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne coffee fremstår bare som en selverklært alfa hann som bare går rundt å tenker på reproduksjon og statusen sin mot andres. Det er typisk at denne type menneske generelt har lavere intelligens en resten da deres personlighet domineres av basis innstinktiv adferd og lite dypt-tenkning og analysering. Typisk havner disse menneskene ofte i slosskamp av grunner som mer utviklede mennesker løser ved logisk rasjonalisering. Det viktigste for disse menneskene er at de skal være på toppen av haugen hele tiden. Dette er gamle instinkter som de tror hjelper dem å komme noen vei i verden.

Det er jo også en del mennesker som viser de samme trekkene men fortsatt er svært analyserende og rasjonelle og fungerer relativt godt i samfunnet. I de ekstreme tilfellene kaller vi det en psykopat om personen ofte bruker fysisk aggresjon eller sosiopat om det er en mildere manipulativ oppførsel hvor i begge tilfeller handlingsmønsteret bærer preg av egoisme og lite hensyn til andres følelser. Noen har svært lite empati og klarer dermed rett og slett ikke å forstå andres følelser selv om de kan være ekstremt gode til å emulere disse når det gagner dem selv. Men såvidt jeg forstår det så er det mye uenighet selv blant ekspertene om hvor grensene går.

 

Personlig er jeg enig med mye han sier da jeg også er en tilhenger av at store deler av våre handlingsmønster kommer av at våre dyriske sider kræsjer med de siviliserte aspektene av samfunnet og det hadde nok vært til fordel for oss alle om vi var mer bevisst på hvorfor vi gjør som vi gjør.

Men han har en tendens til å uttale seg tidvis komisk svart-hvitt. Jeg velger da som regel å ta de saklige argumentene for hva de er og ignorere, eller i det minste helle en kilo med salt over de mer ekstreme uttalelsene.

Lenke til kommentar

Denne coffee fremstår bare som en selverklært alfa hann som bare går rundt å tenker på reproduksjon og statusen sin mot andres. Det er typisk at denne type menneske generelt har lavere intelligens en resten da deres personlighet domineres av basis innstinktiv adferd og lite dypt-tenkning og analysering. Typisk havner disse menneskene ofte i slosskamp av grunner som mer utviklede mennesker løser ved logisk rasjonalisering. Det viktigste for disse menneskene er at de skal være på toppen av haugen hele tiden. Dette er gamle instinkter som de tror hjelper dem å komme noen vei i verden.

Du kan snakke til meg om intelligens og evne til "logisk rasjonalisering" som du kaller det, den dagen du har fullført en mastergrad med karakter A eller B på Norges mest populære studie, ved Norges mest populære universitet.

Lenke til kommentar

Du kan snakke til meg om intelligens og evne til "logisk rasjonalisering" som du kaller det, den dagen du har fullført en mastergrad med karakter A eller B på Norges mest populære studie, ved Norges mest populære universitet.

for all del, det kan godt hende jeg tar feil av deg.. eneste jeg sier er hvordan du fremsto i mine øye.

ingen bryr seg hvor populært studiet eller universitetet ditt er. det får deg bare til å virke arrogant å nevne det i det hele tatt. hva slags mastergrad hadde vært mer enn nok.

Endret av Mashux
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...