Gå til innhold

Nå kan du få mobilabonnement til 20 kroner i måneden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Veldig bra at det endelig kommer noe nytt - stor kudos til HB!

Bruker man mobilen lite, og derav lite datatrafikk blir regning fortsatt relativt stor da de første MBene er priset relativt høyt. Nesten som man kan gå for et standard 1GB abonnement, kontantkort eller et norgesabonnement hos Telipol.

Om HB virkelig ønsker å ta opp kampen bør de tilby det samme som nå, men i tillegg datapakker. Først da blir det 100% valgfrihet for kundene. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg porterte hovednummeret mitt over til Happybytes i dag tidlig som kun skal brukes til ringing og meldinger, 50 kr mnd er flott pris og ikke minst så har de gode priser til spesialnummer o.l. sammenlignet med andre billigoperatører. Portering gikk fint og gratis tvillingsim + to datasim er ikke noe å klage over at de gir deg uten ekstra kostnad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant nok det med SIM-prising 0 kroner.

Men, SIM-prising blir vel også veldig billig for operatørene egentlig når ESIM tar over (noe som ikke er særlig utbredt i dag). I dag med SIM så er det naturligvis postgangskostnader og noen kroner for chip + plastikkort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det jeg regnet med, var bare ikke helt sikker.
Tror nemlig jeg befinner meg i grenselandet der, og vurderer det på kr 20 opp mot det på kr 50 med fri bruk av ring/sms
Da slipper man ha det litt forstyrrende i bakhodet de få gangene man sitter litt lengre tid i telefonen.

På den annen side, er det jo litt dumt å betale kr 30 mer hver mnd, hvis man stort sett  sjelden går over 100 min. Litt vanskelig valg..
 

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp gjennom avtalevilkårene til happybytes. Der står det ingenting om minimumsfakturering. Men nå får man faktura på epost. Da koster det knapt noe som helst for happybytes å lage/sende faktura. Men kanskje det er lønnsomt for dem å sende ut faktura med litt større beløp en gang i kvartalet om man kun bruker f.eks 20,-/mnd i ringekostnader?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg leste nettopp gjennom avtalevilkårene til happybytes. Der står det ingenting om minimumsfakturering. Men nå får man faktura på epost. Da koster det knapt noe som helst for happybytes å lage/sende faktura. Men kanskje det er lønnsomt for dem å sende ut faktura med litt større beløp en gang i kvartalet om man kun bruker f.eks 20,-/mnd i ringekostnader?

Vel, for MEG er det kjedelig å måtte slå inn alle tallene. Tror ikke de tilbyr hverken e-faktura, avtalegiro eller Vipps. Men jeg synes det er helt ok om de av den grunn klarer å holde prisene nede :)

Lenke til kommentar

Vel, for MEG er det kjedelig å måtte slå inn alle tallene. Tror ikke de tilbyr hverken e-faktura, avtalegiro eller Vipps. Men jeg synes det er helt ok om de av den grunn klarer å holde prisene nede :)

De tilbyr avtalegiro. Legger du inn betaling på dato du får lønn på, om du får månedslønn utbetalt på fast dato, følger avtalegiroen dette. Når happybytes får efaktura, kan du velge å få avtalegiro og samtidig efaktura sånn at du også får fakturakopi. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...