Gå til innhold

Nå kan du få mobilabonnement til 20 kroner i måneden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

De tilbyr avtalegiro. Legger du inn betaling på dato du får lønn på, om du får månedslønn utbetalt på fast dato, følger avtalegiroen dette. Når happybytes får efaktura, kan du velge å få avtalegiro og samtidig efaktura sånn at du også får fakturakopi. :)

Jøss, der husket jeg feil. Om de tilbyr avtalegiro er det jo ikke noe problem :)

Nice!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er jo billigere å droppe simkortet og kun bruke trådløs eller apper som bruker wifi?

 

Uansett bortsett fra dårlig kundeservice og dyr mobilpris i utlandet kommer chilimobil best ut til store forbrukere.

Skal man bruke lite hva med telenor kontant?

 

Har telenor kontant. Greit det, men Happybytes blir jo klart billigere på ring/sms. På Telenor konant er det ca kr 1 pr minutt ( hvis man ikke har laderabatt). Mens hos Happybytes er det halvparten. 30 øre pr minutt.

 

Det med wi fi regner jeg med blir det samme, siden det er telenor nettet som brukes? Det er sånn at hvis jeg kobler mobilen til PC, så kan jeg få wi fi til PC'en gjennom mobilen. Har brukt det enkelte ganger når det vanlige nette er nede.

Man har vel den muligheten gjennom Happybytes også?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

30 øre er vel tidenes rimeligste, og pakkeløsningene gjør ringing, sms og mms enda gunstigere. De som kommer dårligst ut med abonnement fra Happybytes er det som bruker svært lite data, under 1 GB. Da skiller svært lite opp til et vanlige abonnement hos feks. Chili eller Komplett.

Forøvrig er priser til utlandet latterlig lavt priset i forhold til Telia og Telenor. 50 øre til usa, australia, spania er absolutt noe helt annet enn hva andre aktører klarer prise. Prislisten bør sjekkes utfra landet man ringer da den varierer veldig. For mitt bruk er alt Happybytes presenterer gull verdt.

Lenke til kommentar

De som kommer dårligst ut med abonnement fra Happybytes er det som bruker svært lite data, under 1 GB. Da skiller svært lite opp til et vanlige abonnement hos feks. Chili eller Komplett.

 

 

Vet ikke om jeg tok helt den. Happybytes sine mobil-abo er jo helt uten data, man betaler kun for det man bruker. Så hvordan en som bruker svært lite data da kommer dårligere ut enn de som har abo med data inkludert, skjønner jeg ikke :hmm:

 

Er det sånn, at det lille av data du eventuelt bruker hos Happybytes er mye dyrere? Man da kan det jo ikke svare seg med Happybytes for de som bruker mer/mye data. Ble litt forvirret her..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vet ikke om jeg tok helt den. Happybytes sine mobil-abo er jo helt uten data, man betaler kun for det man bruker. Så hvordan en som bruker svært lite data da kommer dårligere ut enn de som har abo med data inkludert, skjønner jeg ikke :hmm:

 

Er det sånn, at det lille av data du eventuelt bruker hos Happybytes er mye dyrere? Man da kan det jo ikke svare seg med Happybytes for de som bruker mer/mye data. Ble litt forvirret her..

Det er slik at 0,6 GB data koster kr. 112,- uten noe ringing. Da kan man jo like godt vurdere et 1 GB abonnement til kr. 120 med fri bruk til ringing/sms hos konkurrenter.

 

Når forbruket øker og kanskje er litt varierende fra mnd til mnd vil ikke utslaget bli like ille og man kan faktisk få lavere regning enn vanlig. Litt avhengig av ringemønster og varieriende databruk.

 

Om man derimot skrur av data, eller bruker annet sim-kort for datatrafikk vil man få rimelige tellerskritt.

Utenlandsprisene og spesialnummer er svært gunstig priset.

 

For min del bruker jeg svært lite datatrafikk til vanlig. Men når jeg reiser går det plutselig uendelig mye, og siden reisene er spontane er det vanskelig å endre abonnement hos konkurrenter siden det ofte gjelder fra månedskifte og må nøye meg med datapakker. Hos Happybytes ordnes jo dette av seg selv. Jo mer data man bruker jo gunstigere blir abonnement hos Happybytes.

Lenke til kommentar

Aha, skjønner. Tenkte først "Så der er haken som de ikke sier noe om". At luringen ligger i at de tar mer for lite data enn andre.
Men kanskje det ikke er så unormal pris på lite data? Og de har den slideren der man kan sjekke det.

Så jeg hadde brukt 189mb data siste måned, det var belastet med kr 26 hos telenor kontant. Det er det meste data jeg har brukt hele året. De fleste måneder bruker jeg lite og ingenting, så det ser ut som jeg kommer best ut med Happybytes uansett.

Et alternativ er Talkmore kontant som noen nevnte for meg, så kikker litt på det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Talkmore har bra kontantkortløsning. 29 kroner for 200 mb data fast. Man kan kjøpe til 1 GB datapakker i tillegg om man skulle trenge. Absolutt et bra alternativ til Happybytes, særlig om man i tillegg ringer lite eller har mange venner med Talkmore-abonnement. For de som dual-sim kan man kombinere begge løsninger. Et alternativ om man driver med ustrukturert reising er å kjøpe mobilt bredbåndsabonnement for utenlandsperioden.

Hvordan fungerer egentlig Telenor kontant? Jeg ser de skriver max kr. 10 pr. dag for data. Betyr det sneglefart hele dagen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når jeg kikket innom siden nå, ser det ut som "Hundre", det til kr 20 ikke er der lenger. Ser bare ett abo til kr 50.

 

Men hvis du har "Hundre", får du fortsette å ha det uansett da, eller?

 

 

Spurte ca samme dag som en og en / hundre forsvant.

 

De to er permanent fjernet, de som allerede har kan fortsette å ha abo uten endringer.

Lenke til kommentar

Spurte ca samme dag som en og en / hundre forsvant.

 

De to er permanent fjernet, de som allerede har kan fortsette å ha abo uten endringer.

 

Ok, hvis det er riktig er det jo greit. Har hundre fra før. Så i vilkårene at de kan gjøre endringer med en måneds varsel, så det spørs hvor lenge det varer da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...