Simen1 Skrevet fredag kl 18:17 Skrevet fredag kl 18:17 Her ble det fredagstaco. Hadde på forhånd tenkt til å ta bilde av det, men det kom jeg på igjen når jeg var mett.. 3
:utakt Skrevet fredag kl 18:46 Skrevet fredag kl 18:46 En av dere hadde Toro meksikansk gryte nylig, og jeg ble inspirert til å lage det i dag. Med rundstykker og salat ved siden av, det er jo ikke så verst. 90-talls nostalgien bare strømmer på. 2
Duriello Skrevet fredag kl 19:04 Skrevet fredag kl 19:04 Meget digg med tortillalefser eller pitabrød til. 👍 1 2
Karltorbj Skrevet fredag kl 19:07 Skrevet fredag kl 19:07 (endret) :utakt skrev (24 minutter siden): En av dere hadde Toro meksikansk gryte nylig, og jeg ble inspirert til å lage det i dag. Med rundstykker og salat ved siden av, det er jo ikke så verst. 90-talls nostalgien bare strømmer på. Det som er kjekt med Toro, er at du kan vaere trygg paa, at de, ( selv om det er posemat ), ikke har hatt, for mye dritt i. De garanterer at alle deres produkter, er fri for palmeolje og msg og andre kjipe kjemiske smakstilsettinger. Jeg opplever Toro, som det "sunneste" posealternativet. Endret fredag kl 19:12 av Karltorbj 1
Mannen med ljåen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden En aldeles utmerket kebabtallerken med ekstra salat i stedet for pommes frites på en Shell storkiosk. Med sterk saus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå