Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 17:18 Skrevet mandag kl 17:18 "Gode hav" seifilet på Rema til halv pris pga dato 😍 Som vanlig marinert i olje med fiskekrydder, servert med kokte poteter (små poteter går raskere) og lapskausblanding. Og tyrkisk yoghurt for å komplettere måltidet. 1 3
:utakt Skrevet mandag kl 17:31 Skrevet mandag kl 17:31 Spekemat, eggerøre og en salat ved siden av. 3
Duriello Skrevet mandag kl 18:02 Skrevet mandag kl 18:02 Kjøttboller med nypoteter og peppersaus. 👍 2
Gouldfan Skrevet mandag kl 19:46 Skrevet mandag kl 19:46 (endret) Ny entrecote fra et stykke og fersk tykk pasta Fettuccine og asparges til middag idag med fløte-kantarellsaus.. Mekket maten selv smakte fortreffelig.... Med Barolo rødvin til. Spiste svenske sjokolade pudding og vaniljesaus.. til dessert. Den norske sjokolade pudding fra Tine er bedre, vaniljesaus med ekte vanilje var derimot godkjent. Koser meg med litt Barolo etter og musikk.. Endret mandag kl 20:01 av Gouldfan 3
Mannen med ljåen Skrevet i går, 11:55 Skrevet i går, 11:55 Pizza med proteinbunn, tomatsaus, Jarlsberg og baconterninger som gikk ut på dato i fjor. Enkel og rask. 2
Mannen med ljåen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Falafel med hummus tahina og ellers det jeg fant i kjøleskapet. Den koreanske sausen egnet seg ikke, men blanding av majones og ketchup er godt. 2
Hansien Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden En enkel og grei middag som vitner om at handledagen nærmer seg. Wok-grønnsaker, strimlet svin og grov pasta med en enkel hoisin-inspirert saus. 4 3
Jarmo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Jada, jeg lever Bønner i tomat, steikte servelatpølser, nypoteter og egg. Bacon hoppa jeg elegant over denne gangen. Og lett salatblanding. Seff en iskald øl til. (22-23 C her i dag, spiste ute på veranda) Endret 6 timer siden av Jarmo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå