Simen1 Skrevet i går, 10:52 Skrevet i går, 10:52 Fisker de mye torsk i Pakistan? Det høres ut som en frankenstein-rett med noe norsk og noe pakistansk. Har du noen oppskrift på komboen? @^fmj Jeg ser jeg tok grundig feil. Må bare beklage og trekke tilbake det jeg skrev. Takk for lærdom om fiskelever. 2
^fmj Skrevet i går, 12:31 Skrevet i går, 12:31 Simen1 skrev (1 time siden): Fisker de mye torsk i Pakistan? Det høres ut som en frankenstein-rett med noe norsk og noe pakistansk. Har du noen oppskrift på komboen? @^fmj Jeg ser jeg tok grundig feil. Må bare beklage og trekke tilbake det jeg skrev. Takk for lærdom om fiskelever. Denne er artig.
Gouldfan Skrevet i går, 17:47 Skrevet i går, 17:47 Da er kyllingen stekt og serveres, med rødvinssaus til og ris og salat... Og litt Spansk rødvin... God helg ♥️ 3 1
Gouldfan Skrevet i går, 18:33 Skrevet i går, 18:33 Torsk er jo luksus mat nå. Men vi foretrekker Hysing, som er en torskefisk som er billigere og sikkert mere av. Når jeg var ung så fisket man torsk overalt, men nå finnes den vist kun til havs.
Jarmo Skrevet i går, 21:15 Skrevet i går, 21:15 Back i business: Bønner i tomat, bacon og steikte egg, med en skive steikt spiral loff. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå