Salvesen. Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Thaiish igjen her, med 2x chilli. Så nå ble det fart i ganen😍 1 5
Skogslik Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Risotto med steinsopp og soyabønner. Kullsyre vatn til drikke. 2
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar (endret) Vann med kullsyre er godt. Kom nettopp hjem fra Europris med tre nye gasspatroner. Hadde flaks, en nabo hadde lagt igjen to tomme patroner i søppelrommet, så da fikk jeg pant til å kjøpe to nye. Endret 10. februar av Mannen med ljåen 1
Simen1 Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Salvesen. skrev (2 timer siden): Thaiish igjen her, med 2x chilli. Så nå ble det fart i ganen😍 Da blir det vel afterburner i mårra.. Her gikk jeg for et glass med Butter chicken saus, kyllingfilet, bulgur og litt fersk koriander til pynt. 1
Salvesen. Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar En av mine absolutte favoritter, ribbe rester i sticky/spicy saus 3 2
frohmage Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Salvesen. skrev (24 minutter siden): En av mine absolutte favoritter, ribbe rester i sticky/spicy saus Den sausen/glacen ser veldig god ut. Er den vanskelig å lage, eller finnes den i butikken?
Salvesen. Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar (endret) frohmage skrev (2 minutter siden): Den sausen/glacen ser veldig god ut. Er den vanskelig å lage, eller finnes den i butikken? Ikke vanskelig i det heletatt:) men krever litt forskjellig. Brukte dette i dag. Men brukte sånn falskt brunt sukker og mirin istedenfor sushi eddik Endret 11. februar av Salvesen. 1 1
frohmage Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Salvesen. skrev (3 minutter siden): Brukte dette i dag. Men brukte sånn falskt brunt sukker og mirin istedenfor sushi eddik Takk 🙂 1
:utakt Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Kjøttkaker i brun saus, poteter og kokte gulrøtter/brokkoli. 1 2
Duriello Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Pizza. 👍 Velger å ikke kalle den hjemmelaget grunnet ferdigbunn. 5
Salvesen. Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Duriello skrev (12 minutter siden): Pizza. 👍 Velger å ikke kalle den hjemmelaget grunnet ferdigbunn. Ingrid approves! 2
Duriello Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Salvesen. skrev (1 minutt siden): Ingrid approves! Å der føk ett stykk utygd pizza ned i feil hull. 😂👍 1
Salvesen. Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Duriello skrev (5 minutter siden): Å der føk ett stykk utygd pizza ned i feil hull. 😂👍 Håper det kom seg på rett plass til slutt😅 bon apetit eller hva de sier der sørpå! 1
Duriello Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Salvesen. skrev (9 minutter siden): Håper det kom seg på rett plass til slutt😅 bon apetit eller hva de sier der sørpå! Gikk bra. 👍😂 Og takk for det.
Simen1 Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Det ble matprat sin stekt ris i dag. På oppfordring. Det var ikke helt min greie.. 1
Mannen med ljåen Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Dagens middag er taco, på grunn av den digre osten med kort holdbarhet. 😻 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå