Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spaghetti med pizzasaus og kjøttboller. 🍝 2
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 20 hours ago, xRun said: Da var airfryer-pizzaen innabords, jeg gikk for ekstra kjøtt med restene av provence-krydret lammestek skåret i smått, og ekstra ost over. 180 grader i 12 minutter, da tok jeg den for at den ikke skulle bli svidd. Kjørte pizzaen et minutt i mikroen først for å smelte osten litt slik at den hang bedre og ikke ble blåst vekk inni fryeren. Osten ble gylden og god, fin rundt kantene etc, varm og god inni, bra konsistens, men bunnen ble ikke sprø. Det ble vel ikke helt slik jeg forestilte meg. Nå hadde jeg dette stående på sånn papirgreie i airfryeren, og jeg tenker dette bør kanskje stå på rist neste gang, sånn at det blir litt varm trekk under også og at bunnen kanskje da blir sprø. Dette er rett ut av fryeren etter 12 minutter, før krydder etc. Sorry hvis du allerede har svart på dette, men er dette hjemmelaget pizzabunn eller frossenpizza? 1
xRun Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Krig og fred skrev (34 minutter siden): hjemmelaget pizzabunn eller frossenpizza? Grandiosa som bunn, ekstra fyll oppå. 1
Krig og fred Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ok, trodde først du hadde bakt deig selv Problrmet tror jeg uansett er at det var for trangt i kurven, @xRun 1
xRun Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Krig og fred skrev (6 minutter siden): for trangt i kurven, @xRun Nja, det var rikelig plass (6.2 liter fryer, kun en kvart grandis). Jeg tenker manglende luftsirkulasjon under fordi den lå rett på papiret, som både skjermet bunnen helt for luftstrømmen og hindrer fuktighet å unnslippe derfra. Hadde antagelig blitt bedre på rist. Endret 1 time siden av xRun 1
Karltorbj Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Jeg og kompisene, skal spise pinnekjoett foer landskampen. 3
logaritmemannen Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Duriello skrev (2 timer siden): Ikke undervurder viktigheten av en perfekt deig. 👍 Paien så meget digg ut. 🤤🤤 Skal arbeide med deigen også 👍 Jeg har ikke så mye erfaring med pai, så én ting om gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå