Mannen med ljåen Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Rema sin salatdisk så ekstra fristende ut i dag, alt var nettopp fylt på. 😻 Endret 30. juni av Mannen med ljåen 2
Serum Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Dragavon skrev (15 timer siden): Litt vel mye stekt den pommes fritesen der. 🤔 Hjemmelaget i airfyern Men bled litt lengere enn vanelig ja 🤭
Mannen med ljåen Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli (endret) Bankers pizza 😻 Kjøpte seks pakker fisk og grønnsaker på Kiwi ved siden av, skal spise sunt de neste dagene. First Price har et godt utvalg av bl.a. torsk og laks til rimelig pris. Endret 1. juli av Mannen med ljåen 1 1
Gouldfan Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli (endret) Idag skal jeg ha Rømmegrøt, eggerøre og "norsk" tapas med Stranda skinke og litt kuttet tomater og mors flatbrød. Jeg har ikke laget rømmegrøt selv, jeg kan det ikke og det er kun jeg i familien som liker det, så da blir det kokt fjorlands med litt h-melk for å få rett konsistens.... Blir jordbær og fløte til dessert, men de er svenske. Tror jeg tar en norsk pils til som er igjen fra midtsommer, og en liten norsk akevitt til middagen. Endret 3. juli av Gouldfan 1 1 2
Mannen med ljåen Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Laksegryte med tyrkisk yoghurt, amerikansk grønnsakblanding og tikka masala toppkrydder fra en Toro-pakke. 😻 3
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Samme laksegryte som i går. 😻 Laget nok for to dager. 1
Gouldfan Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli (endret) Den sausen ble god, perfekt. Champignon fløtesaus. Da har jeg mekket ferdig, Entrecote med tilbehør, ser godt ut. Endret 4. juli av Gouldfan 1 4
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Taco med salat og tortilla som var gammel, kjøttdeig, tyrkisk yoghurt, ost og tacosaus 😻🌮 Endret 4. juli av Mannen med ljåen 2 1 2
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Taco igjen, siden det var mer kjøtt og tortilla. 😻 Men med hodekål i stedet for salat. 2 1
Colin. Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Mye god mat dere legger ut. 😁 Heldig idag at jeg også får spandert på meg noe digg pizza når jeg skal på besøk 🤩 Er jo nærmest helligdag idag med 🇧🇷 Brazil - Norge 🇳🇴⚽️🍕 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå