Maskinfører Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 75192 skrev (39 minutter siden): Prøvde å kjøpe pizza i dag men umulig og få kjøpe, jeg valgte å kjøpe når pizzaxpressen åpner i morgen klokken 11 da😃 godt nytt år 2026 ja vet 2025 da. Godt nytt år @75192 😀🥳🥳 1
75192 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar (endret) Fikk kjøpt pizza nå, den kommer 14:00 bilder da stor nr 6 med sjampinjong ost skinke fra pizza Xpressen.😁😁 Endret fredag kl 16:35 av 75192 3
Mannen med ljåen Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar (endret) I dag skal jeg ta en slik en pizza Grandiosa. Med ekstra ost og pizzakrydder. Endret 1. januar av Mannen med ljåen 1 1
Boing_80 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (19 minutter siden): Kebab fra RA Pizza ville ha noe enkelt 😀 Nå har jeg skjønt det Du er egentlig en pakistaner; a brother from another mother 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Vi har spist restene av gårsdagens helstektekylling og fløtegratinerte poteter til middag i dag.🐓🐓🥔🥔🥛🥛😋😋 4
Maskinfører Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (49 minutter siden): Nå har jeg skjønt det Du er egentlig en pakistaner; a brother from another mother Hehe Kebab er godt men jeg er 50% Vestfolding og 50% Trønder
Boing_80 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe Kebab er godt men jeg er 50% Vestfolding og 50% Trønder Ja, de sier så... 1
Maskinfører Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (1 minutt siden): Ja, de sier så... Ja
Salvesen. Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Ble asiatisk av indrefilet restene også, men ingen stor suksess. Trenger mer fett. Ribba var langt bedre. Så nå skal jeg på jakt etter billig ribber i morgen😍 3
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 11:00 Skrevet fredag kl 11:00 Hjemmelaget kebabpizza. Bunnen er en liten tacolefse. 1 1 1
75192 Skrevet fredag kl 11:54 Skrevet fredag kl 11:54 2 pizza stykker å cola zero, ble lei vannet måtte bytte litt nå 1 2
Duriello Skrevet fredag kl 18:10 Skrevet fredag kl 18:10 Roastbeef, hj.laget eggsalat og eggerøre i tünnbrøds-ruller. 👍 (Umulig å ta bilde av, for mye fyll) 3
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 12:06 Skrevet lørdag kl 12:06 Rullekebab, siden jeg hadde mer kebabkjøtt og tacolefse igjen etter kebabpizzaen. 😻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå