Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er godt 😋😋 Vi er helt enige. 1
Maskinfører Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi er helt enige. Ja det er bra 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er bra 1
Maskinfører Skrevet 30. november 2025 Skrevet 30. november 2025 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 1
Mannen med ljåen Skrevet 1. desember 2025 Skrevet 1. desember 2025 Salat fra Rema sin salatdisk. Like god som alltid. Liker å ha oppi kylling, to typer salat, løk, paprika, mais, fetaost, og noen ganger litt ost og skinke. Karridressing på topp. 😻 3
Maskinfører Skrevet 1. desember 2025 Skrevet 1. desember 2025 Salvesen. skrev (På 29.11.2025 den 16.03): En klassiker i fra studietiden i dag, jankas favoritt. På meg og mini:) julebrus til! Spagetti er godt 😀 1
Salvesen. Skrevet 1. desember 2025 Skrevet 1. desember 2025 Maskinfører skrev (47 minutter siden): Spagetti er godt 😀 Ja, carbonara/hvit er nok min go to. Men denne sitter plantet igjen fra studietiden og når vi hadde litt penger til overs. Det er trossalt kjøtt og fløte i denne🤣 2
Maskinfører Skrevet 1. desember 2025 Skrevet 1. desember 2025 Salvesen. skrev (2 minutter siden): Ja, carbonara/hvit er nok min go to. Men denne sitter plantet igjen fra studietiden og når vi hadde litt penger til overs. Det er trossalt kjøtt og fløte i denne🤣 Spagetti er det beste jeg vet 😀 ja visst er det det 😀 1
Simen1 Skrevet 1. desember 2025 Skrevet 1. desember 2025 Maskinfører skrev (1 time siden): Spagetti er det beste jeg vet Det ble spagetti her også. Med Dolmio classic, men jeg angret på at jeg valgte classic-en i butikken, så jeg krydret den opp med 3 fedd hvitløk, en teskje timian og en kvart teskje chili. 3
Maskinfører Skrevet 1. desember 2025 Skrevet 1. desember 2025 Simen1 skrev (39 minutter siden): Det ble spagetti her også. Med Dolmio classic, men jeg angret på at jeg valgte classic-en i butikken, så jeg krydret den opp med 3 fedd hvitløk, en teskje timian og en kvart teskje chili. Dolmion Classic er godkjent 😀 ja må ha litt ekstra oppi 😀 1
Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 Tidlig middag. Ble ferdig med de gamle kotelettene fra fryseren. Stekt i meierismør, servert med ris. 1
Dragavon Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 First Price pinza-brød fra Kiwi som pizzabunn. Fyll laget av en bit nduja, 2 små sjalottløk og en halv pakke italienske kjøttboller frå datodisken. 4
Mannen med ljåen Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Hjemmelaget thai torskegryte med kokosmelk, red curry paste, to typer bønner og Rema torskefilet. Tok bare noen få minutter å lage. 3
Salvesen. Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 (endret) Valget var lett i dag da det var karbonadedeig på 50%. Tok en for gryterett og en for fryseren og la igjen plenty til andre:) ble mexicansk i dag da det var den eneste jeg hadde igjen, så nå må jeg vente på Toro tilbud å hamstre igjen:p med pose fra 40% tilbud og mais i fra ett annet tilbud ble dette billig! Og poppis med prossesert om dagen:p Endret 3. desember 2025 av Salvesen. 5
:utakt Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Ovnsbakt laksefilet med tandoorikrydder, ris, salat og naan. En dæsj rømme ved siden. 4
Maskinfører Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 (endret) Nå har jeg kjøpt mat som jeg blir dårlig av så nå skal jeg fise masse @Tussi 😀 Endret 3. desember 2025 av Maskinfører 1 2
Maskinfører Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 75192 skrev (22 minutter siden): Sushi fra meny ❤️❤️ Ja men det er godt 😀 1
Dragavon Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Hadde litt rester av pinnekjøtt fra helgen. Ikkje så mye, men med en ekstra potet og litt sjy blei eg akkurat passe mett 😋😊 4
Mannen med ljåen Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Pizza med kjøttdeig og løk i dag, fordi lokalbutikken hadde billig Peppes pizzabunn med dårlig dato. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå