Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helstekt svinefilet og ovnsbakte grønnsaker. Luksus på en mandag.

Ovnsbakte grønnsaker er så digg at kjøttet nesten blir tilbehør. Men bare nesten. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Kjøttkaker, hjemmelaget potetstappe med helt fine mandelpoteter fra datodisken (10 kr/kg), brunsaus og brekkbønner.

Resten av lasagnen gikk med i går kveld.

Endret av Simen1
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De siste dagens har det vært retrodager, hvor jeg har spist ting jeg ikke har spist på +30 år. I dag var det spaghetti og stekte kjøttpølser og ketchup. Det var faktisk like godt som da jeg var tenåring. Jeg tror kanskje jeg skal prøve meg på terteskjell med fiskepudding i morgen :closedeyes:

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Krig og fred skrev (2 minutter siden):

De siste dagens har det vært retrodager, hvor jeg har spist ting jeg ikke har spist på +30 år. I dag var det spaghetti og stekte kjøttpølser og ketchup. Det var faktisk like godt som da jeg var tenåring. Jeg tror kanskje jeg skal prøve meg på terteskjell med fiskepudding i morgen :closedeyes:

Terteskjell holder koken det! Vi har det av og til, det er gode greier.

I dag hadde vi fiskesuppe. Tok utgangspunkt i Toros "Bergensk fiskesuppe" og hadde oppi en drøss med rotgrønnsaker, beter og fisk. Yum.

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet (endret)

Her er det en halvside laks i ovnen med sitronpepper og urter, potetstappe av mandelpotet, rømme og agurkskiver i edikklake.

Edit: Plutselig uteble 2 av 4 av ulike grunner og den siste var småspist så det ble veldig mye middag til meg. Trenger neppe noe mer mat før lunsj i mårra.

Endret av Simen1
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Jarmo skrev (2 timer siden):

medium.jpg

Vanligvis litt dyre men det hender -30-40% på tilbud så da kjøper jeg flere pakker. Det samme gjelder alt fra Findus. Så følg med :)

• Hjerte 2
Skrevet

Her ble det Toro Chili sin carne. Fulgte oppskrifta og heiv oppi litt friske urter og gulrot i tillegg. Fikk tommel opp fra 3 av 4 rundt bordet i dag.

• Hjerte 3
Skrevet
Simen1 skrev (2 minutter siden):

Her ble det Toro Chili sin carne. Fulgte oppskrifta og heiv oppi litt friske urter og gulrot i tillegg. Fikk tommel opp fra 3 av 4 rundt bordet i dag.

Merkelig nok så har jeg aldri fått/hatt draget på Chili Con Carne i ganen min. Har kanskje fått servert klasse C minus på bordet?

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...