Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å følge pannekakesporet litt videre... 

Hvordan oppskrift bruker dere? Min er: Per porsjon: 1 egg, 0,75 dl sukker (vispes nesten til eggedosis), deretter tar jeg i 1,75 dl hvetemel og 2,5 dl melk (enten lettmelk eller h - melk). 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
leticia skrev (7 timer siden):

Det har jeg faktisk aldri prøvd 😃- men høres godt ut 👍

Ja det er godt 😀 må du prøve avkjøl pannekakene og legg vaniljeis på du kommer til å like det garantert  👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
leticia skrev (14 minutter siden):

Hvordan oppskrift bruker dere? Min er: Per porsjon: 1 egg, 0,75 dl sukker (vispes nesten til eggedosis), deretter tar jeg i 1,75 dl hvetemel og 2,5 dl melk (enten lettmelk eller h - melk). 

Brukes til moro, gøy, dessert så litt vaniljesukker også. Men vær forsiktig, litt for mye, no good. Krever litt trening med balansering.

Brukes til som mat så da uten. Kan brukes som wraps, da uten sukker. Søk mer på google, mange gode tips.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
leticia skrev (2 timer siden):

Jeg tar ogsaa smeltet smoer i roeren.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Her lagde jeg hamburger med tilbehør. Blant annet mozarella-sticks og hjemmelagd pomes fristz fra bunnen. Veldig fornøyd! :)

Hadde opprinnelig planlagt å lage Kebab for aller første gang, men måtte utsette det.

Endret av Simen1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...