Duriello Skrevet lørdag kl 21:13 Skrevet lørdag kl 21:13 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Åja det er rotgrønnsaker ja takk for svar visste ikke hva det var trodde det var spesialgrønnsaker 😀 Våger meg til å påstå at pastinakk er en spesialgrønnsak. 😅👍 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:43 Skrevet lørdag kl 21:43 Duriello skrev (29 minutter siden): Våger meg til å påstå at pastinakk er en spesialgrønnsak. 😅👍 Js det er det 😀 1
:utakt Skrevet lørdag kl 21:50 Skrevet lørdag kl 21:50 Duriello skrev (35 minutter siden): Våger meg til å påstå at pastinakk er en spesialgrønnsak. 😅👍 De selger den på Kiwi! 😂 Alle disse orientalske greiene man må i grønnsaksbutikker for å få, derimot. Der snakker vi "spesial". 1 1
Woff Skrevet søndag kl 08:52 Skrevet søndag kl 08:52 I dag blir det kokt ørrett med poteter til. Tatt på stang rett fra frysedisken! 😜 1 3
Colin. Skrevet søndag kl 22:02 Skrevet søndag kl 22:02 I dag ble det et Mr Lee-beger med kjøttsmak blandet med to egg. 2 2
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 13:01 Skrevet mandag kl 13:01 Kålruletter. Datovare på eko-market: serek, en slags kremost. Blandet med svinekjøttdeig, mandelmel, salt, pepper, paprikakrydder, tørket hvitløk og rullet inn i kokte kålblader. Stekt i ildfast form med saus av knuste tomater, salt, pepper, eddik. Servert med smetana (rømme). 1 1
Duriello Skrevet mandag kl 15:06 Skrevet mandag kl 15:06 Hjemmelaga blomkålsuppe med bacon og foccacia. 3
Simen1 Skrevet mandag kl 15:33 Skrevet mandag kl 15:33 Her blir det betasuppe med grillpølsebiter 1 3
Salvesen. Skrevet mandag kl 16:49 Skrevet mandag kl 16:49 Laks og poteter i fra farmors hage i dag. I forskjellige fargetoner😅 for store og små! Ser ikke veldig pent ut men det smakte ypperlig:) trist når denne kampanjen til rema1000 forsvinner:(( 1 4
Salvesen. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden "Ranet" obs for utraprossesert pose mat i dag, så nå er nødproviant for tur og sene kvelder reddet det neste året? Samt enkle middager. I tillegg fant jeg en kjøttdeig i datodisken, så nå er bare spørsmålet om det blir amerikansk eller meksikansk gryte de neste to dagene 1 2
Duriello Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Salvesen. skrev (15 minutter siden): "Ranet" obs for utraprossesert pose mat i dag, så nå er nødproviant for tur og sene kvelder reddet det neste året? Samt enkle middager. I tillegg fant jeg en kjøttdeig i datodisken, så nå er bare spørsmålet om det blir amerikansk eller meksikansk gryte de neste to dagene Amerikansk. 👍😉 1
Shoxx Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden DEILIG. ELSKER Ultraprossessert mat. Jo flere som synes det er farlig,kunstig og smaker dritt,jo bedre synes jeg det er. Skal ta meg en handlerunde selv å bare kjøpe ekstra giftig muk og andre deilige godsaker. Mmmmmmmmm. 1
Mannen med ljåen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Borsj var ekstra godt i dag. Måtte ha den med på jobb i et syltetøyglass, og varme i mikroen på jobben. Glemte smetana hjemme, men eko-market hadde et lite beger med redusert pris pga dato, så det gikk bra. Hvorfor er supper ekstra gode dagen etter? 2
Salvesen. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Duriello skrev (39 minutter siden): Amerikansk. 👍😉 Ble elle melle via telefonen og den valgte meksikansk 🤣 hadde amerikansk sist uke så helt ok:) tom for skåler var jeg også så ble kidsskål🤣 2 2
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kålruller igjen. Rester fra sist. Jeg laget dem altfor store, skulle laget 6, men det ble 4 med altfor mye fyll og lite kål i forhold. Ikke optimalt enkle å spise. En læringskurve. Det var godt likevel, og kålen kan serveres ved siden av. Med smetana, selvsagt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå