Duriello Skrevet lørdag kl 21:13 Skrevet lørdag kl 21:13 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Åja det er rotgrønnsaker ja takk for svar visste ikke hva det var trodde det var spesialgrønnsaker 😀 Våger meg til å påstå at pastinakk er en spesialgrønnsak. 😅👍 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:43 Skrevet lørdag kl 21:43 Duriello skrev (29 minutter siden): Våger meg til å påstå at pastinakk er en spesialgrønnsak. 😅👍 Js det er det 😀 1
:utakt Skrevet lørdag kl 21:50 Skrevet lørdag kl 21:50 Duriello skrev (35 minutter siden): Våger meg til å påstå at pastinakk er en spesialgrønnsak. 😅👍 De selger den på Kiwi! 😂 Alle disse orientalske greiene man må i grønnsaksbutikker for å få, derimot. Der snakker vi "spesial". 1 1
Woff Skrevet i går, 08:52 Skrevet i går, 08:52 I dag blir det kokt ørrett med poteter til. Tatt på stang rett fra frysedisken! 😜 3
Colin. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden I dag ble det et Mr Lee-beger med kjøttsmak blandet med to egg. 1 2
Mannen med ljåen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kålruletter. Datovare på eko-market: serek, en slags kremost. Blandet med svinekjøttdeig, mandelmel, salt, pepper, paprikakrydder, tørket hvitløk og rullet inn i kokte kålblader. Stekt i ildfast form med saus av knuste tomater, salt, pepper, eddik. Servert med smetana (rømme). 1
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hjemmelaga blomkålsuppe med bacon og foccacia. 3
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Laks og poteter i fra farmors hage i dag. I forskjellige fargetoner😅 for store og små! Ser ikke veldig pent ut men det smakte ypperlig:) trist når denne kampanjen til rema1000 forsvinner:(( 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå