Salvesen. Skrevet tirsdag kl 14:13 Skrevet tirsdag kl 14:13 Duriello skrev (6 minutter siden): Tror nesten jeg må prøve meg på denne selv en dag. 👍😀 Anbefales:) men for meg spiller nok historien en rolle på smaken også:p 1 1
Duriello Skrevet tirsdag kl 14:15 Skrevet tirsdag kl 14:15 Salvesen. skrev (Akkurat nå): Anbefales:) men for meg spiller nok historien en rolle på smaken også:p Likte fattern sin utgave, så tenker dette kan slå an her og. 😁 1
Salvesen. Skrevet tirsdag kl 14:27 Skrevet tirsdag kl 14:27 Og så det er sagt er dette BILLIG, dagens porsjon ble vell ca 30 kroner med alt og jeg klarte ikke spise opp. Metter lett en stor pappa og 1-2 små:) 1 1
Simen1 Skrevet tirsdag kl 15:35 Skrevet tirsdag kl 15:35 Simen1 skrev (På 9.8.2025 den 20.38): I dag ble det kyllingsalat med massevis av gode ingredienser Vis skjult innhold Kyllingfilet stekt i olivenolje, crispisalat, paprika, agurk, miniplommetomat, osteterninger, soltørkede tomater i solsikkeolje, pesto, flak av hvitløk raskt blachert i olivenolje, oliven, rømme, sukkererter, rødløk, knuste korianderfrø, linfrø og sesamfrø. I dag ble det reprise av denne med noen justeringer etter hva jeg hadde. 1 1
kittycat Skrevet tirsdag kl 16:49 Skrevet tirsdag kl 16:49 i dag hadde vi svinekjøtt med soppsaus og ovnsbakte grønnsaker 3 1
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 17:01 Skrevet tirsdag kl 17:01 I dag er det tunfisk thai chili med ris. Så fryktelig godt, og sunt. 1 3
iGlenn Skrevet tirsdag kl 18:09 Skrevet tirsdag kl 18:09 Løvbiff, pommes frites og bearnaise. Veldig lettvint og veldig godt. 2 1
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 19:47 Skrevet tirsdag kl 19:47 Salatdisken på Rema. Kylling, isbergsalat, rødløk, ost og karridressing. 😻 2 1
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 13:39 Skrevet onsdag kl 13:39 Enkel middag, Brisk knekkebrød med dato-salami og brie. Med vanilje-espresso. Tok null tid å lage, og det passer bra når jeg ikke har tid. 2
Karltorbj Skrevet onsdag kl 13:55 Skrevet onsdag kl 13:55 (endret) Jasminris, amr. gr. bl, karbonade og fiskepinner. Japansk soyasaus paa etterpaa. Sinnsvakt billig og god mat. Den er veldig god, med bare fiskepinner ( 6 stk ) ogsaa. Da blir den enda billigere. Karbonaden handlet mer om fryseskapsrydding. Endret onsdag kl 15:14 av Karltorbj 1 4
Jarmo Skrevet onsdag kl 15:05 Skrevet onsdag kl 15:05 Grilla kyllinglår uten bein, Onkel Bens kinasaus og Jasminris. Litt salat osv.. 4
Salvesen. Skrevet onsdag kl 15:31 Skrevet onsdag kl 15:31 Jarmo skrev (25 minutter siden): Grilla kyllinglår uten bein, Onkel Bens kinasaus og Jasminris. Litt salat osv.. Tror ikke en har lov til å si slikt lengre, nå er det vell Bens original eller noe slikt? 😛 Høres digg ut uansett! 1 1
Krig og fred Skrevet onsdag kl 15:33 Skrevet onsdag kl 15:33 21 hours ago, iGlenn said: Løvbiff, pommes frites og bearnaise. Veldig lettvint og veldig godt. Mmm, det har jeg ikke spist på minst 30 år. Kanskje det er på tide igjen…. 1
Salvesen. Skrevet onsdag kl 15:37 Skrevet onsdag kl 15:37 (endret) Krig og fred skrev (6 minutter siden): Mmm, det har jeg ikke spist på minst 30 år. Kanskje det er på tide igjen…. Lurer neimen på om det er tilbud på løvbiff denne uken også jeg! Dog folkets som vanlig, men den går! Dog ikke like bra som gilde sin EDIT: 30 kroner på bunnpris Koster vell 65 på meny nå så god pris synes jeg! Endret onsdag kl 15:39 av Salvesen. 2 1
Krig og fred Skrevet onsdag kl 15:40 Skrevet onsdag kl 15:40 Høres ut som det blir løvbiff-party i Norge denne uka! 2 1
Jarmo Skrevet onsdag kl 15:44 Skrevet onsdag kl 15:44 Salvesen. skrev (6 minutter siden): Lurer neimen på om det er tilbud på løvbiff denne uken også jeg! Dog folkets som vanlig, men den går! Dog ikke like bra som gilde sin EDIT: 30 kroner på bunnpris Koster vell 65 på meny nå så god pris synes jeg! Lager Warps av disse der, steiker og strimler opp. Helt knall. 3 1
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 04:24 Skrevet torsdag kl 04:24 (endret) Tidlig middag i dag. Stod opp og laget suppe av alt jeg hadde i kjøleskapet. En halv hodekål, chili, 1 uke utgått fløte, wienerpølser, red curry paste, hvitløk, brokkoli, vårløk, selleri og koreander. Veldig god suppe. Endret torsdag kl 04:47 av Mannen med ljåen 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå