Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde byttet ut Henriksen og Sørloth. 
Normann og JPH inn.

Stefan gjør ikke akkurat sakene sine bra. Martin også usynlig. 

Tydelig at planen har feilet fullstendig, bare flaks at man ikke ligger under med flere nå. Så her må ett eller annet gjøres.

Endret av Ezio
Lenke til kommentar

Oi, så heldige vi har vært. Serbia her vært gode og vi er altfor passive. Urolige.

Skal man peke på hvilke endringer som kreves er det jo tydelig. Sander Berge, som jeg er stor fan av, har jeg aldri sett så dårlig som disse 45 minuttene. Bare å ta ham av om det ikke går å riste godt i ham i pausen.

Ellers er det litt for upresist over hele linja. Småfeil av samtlige.

Elabdellaoui har vært ok. Johansen har vært ok. Jarstein virker jo veldig på hugget. 

Klarer vi ikke snu trenden i kampen så håper jeg Moi kan komme inn for Ødegaard også. For han kan ikke spille fotball på denne primitive måten.

Alt å spille for. Heller en ufortjent seier i dag enn et ufortjent tap.

Lenke til kommentar
SecoY skrev (6 minutter siden):

Normann inn for Henriksen. Blir litt flere strenger å spille på i oppspillsfasen. Spent på hvilken effekt det gir og om resten kan heve seg.

@knipsolini: Johansen jogger og jobber ikke hardt defensivt?! Hvilken kamp ser du?

 

Sikkert samme som deg?? Så godt som alt Serbia har fått til har skjedd på Norges venstreside, Stefan J var ubrukelig i første. Samme sa forøvrig Jesper Mathisen også, og det samme ble sagt i studio uten at han ble kalt ubrukelig. Kjenner du fyren eller hva er greia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...