Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Surt med den jalla straffa ja. Uten den hadde vi sannsynligvis klart 1-1 selv om vi var ræl i 70 minutter. 

Etter det viser flere spillere kvalitet og vilje. Lagerback bomma på laget i dag. Kanskje vanskelig å bedømme hvem som er i form nå som mange er ute av sesong osv. Lekser bør uansett ha blitt lært i dag. Første hjemmetap på fire år (!).

Norges beste i dag var uten tvil Tore Reginiussen etter min mening. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Delvis skrev (11 minutter siden):


Ja Thorsby levte ikke opp til forventningene. Men bra kamp av Normann som var kanskje vår beste i dag.

Ja, synes Normann ble bedre og bedre utover. Man ser kvalitetene hans offensivt når det blir mer rom. Godt om vi kan få mer offensiv kraft fra midten enn bare Ødegaard.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Strykkarakter av LL. Greit nok å bomme med laguttaket/taktikk fra start, men hinsides all fornuft å ikke gjøre et forsøk på å endre ting i pausen. 0-2 er en konsekvens av at vi ikke endrer en dritt i pausen.

Regjeringen må bannlyse jobbreiser fra Finland ellers får vi fort denne fjolsen av en pipeblåser mot Serbia også.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (7 timer siden):

Da er du dauhørt, for på vanlig TV2 var det kunstig publikumslyd på sendingen :)

 

Ja-a? Veldig rart, legger alltid godt merke til det fordi jeg liker det heller ikke. Må ha vært vesentlig lavere kontra kommentatorene da, enn sånt pleier å være. For jeg hørte uten problemer den lavmelte Alsaker hele tiden. Det er noe av det som normalt frustrerer meg, at kommentarene drukner i publikumslyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...