Gå til innhold

TEST: Sony WH-1000XM3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

...totalsummen av alt dette er et sett hodetelefoner du knapt merker at du har på deg, selv over lange perioder. De blir «borte», men musikken blir værende.

 

Føler dette blir sagt for hver eneste toppmodell hvert år, men på ett eller annet hvis blir neste år enda bedre. Ellers er det bra dere setter minus på tvingte lydvarsler i app. Er den verdt 1100,- mer enn XM2? Hvis du skal ha den i et år eller fler så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spørsmål til journalisten -

 

Tidligere Sony 1000MX modeller har ikke hatt mulighet til å hindre at de slår seg automatisk av etter en viss periode uten å være tilkoblet mobilen eller annet. Dvs. hvis man fx på fly bare vil ha støydemping og ikke musikk må man likevel ha på telefonen og Bluetooth for å kunne bruke de. På lang flytur kan det jo være man ønsker å spare telefonens batteri til man kommer frem.

 

Har de endelig gjort noe med dette på MX3?

 

Og: Stor kudos til første magasin som tester hvor effektive de ulike alternativene er mot barneskrik ;)

Lenke til kommentar

Spørsmål til journalisten -

 

Tidligere Sony 1000MX modeller har ikke hatt mulighet til å hindre at de slår seg automatisk av etter en viss periode uten å være tilkoblet mobilen eller annet. Dvs. hvis man fx på fly bare vil ha støydemping og ikke musikk må man likevel ha på telefonen og Bluetooth for å kunne bruke de. På lang flytur kan det jo være man ønsker å spare telefonens batteri til man kommer frem.

 

Har de endelig gjort noe med dette på MX3?

 

Og: Stor kudos til første magasin som tester hvor effektive de ulike alternativene er mot barneskrik ;)

 

Ja, det har de! Du kan velge selv hvor lang tid det tar før hodetelefonene skrur seg av når du ikke spiller av noe.

 

/Stein Jarle, Tek.no

Lenke til kommentar

Hadde vært greit om dere kunne testet sync-funksjonalitet også på filmer, serier osv.

 

Jeg har 1.generasjon av disse og bruker dem hyppig på fly osv, og imot mine Xperia-telefoner og mitt tidligere Xperia-nettbrett var det perfect sync hver eneste gang men det ser dessverre ikke ut til å gjelde for alle merker. Jeg sliter ihvertfall med det på mitt Huawei-nettbrett som er det jeg bruker mest på tur nå for tiden.

 

Jeg kommer ikke til å oppdatere før de jeg har er ødelagt eller slitt, men kan være greit å vite.

Lenke til kommentar

Jeg håper på en oppdatering av in ear pluggene også. De har vært fantastiske for meg, men micen er elendig. Må ta ut venstre ørepropp og mot munnen for å føre en samtale.

WF-1000x?  fantastiske her også, men har faktisk ikke prøvd å ringe med dem.  Men etter hva jeg har hørt har Apple sine Airpods en stor fordel der.

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig WH-900N til neste flytur. Synes de har litt tung vekt muligens, og har ikke testet de ut ordentlig enda.

Så derfor var jeg nysgjerrig på prisen av disse nye, som jo står oppgitt i artikkel. Tror jeg nøyer meg med å nyte den rimeligere lyden av disse WH-900N til min bruk enn så lenge jeg :)

 

Har vel litt igjen av dagene på "bytteretten" til butikken, men lar det bare være.

Lenke til kommentar

Hvordan er byggekvaliteten? De forrige Sony-klokkene jeg hadde gikk i stykker to ganger ved bøylefestet, en gjentaker hos andre med samme produkt, og Sonys support dertil var både kronglete og svært dyr.

 

Litt på siden, kunne det være relevant å få inn Nuraphones på sammenligningslisten i denne slags tester? Det er jo et litt annet produkt, men konkurrerer godt med de nevnte i lydkvalitet og støydemping.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan er byggekvaliteten? De forrige Sony-klokkene jeg hadde gikk i stykker to ganger ved bøylefestet, en gjentaker hos andre med samme produkt, og Sonys support dertil var både kronglete og svært dyr.

 

Litt på siden, kunne det være relevant å få inn Nuraphones på sammenligningslisten i denne slags tester? Det er jo et litt annet produkt, men konkurrerer godt med de nevnte i lydkvalitet og støydemping.

 

Føler ikke at Nuraphones er i samme klasse, da de ikke er aktiv støydemping, kun passiv. Og de koster jo ca det samme som Sony, men de mangler jo aktiv støydemping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...