Gå til innhold

TEST: Sony WH-1000XM3


Anbefalte innlegg

Det går nå diverse rykter om at problemene rundt å bruke disse i kulde er fikset med ny maskinvarerevisjon. Hodetelefoner med serienummer "6xxxxx" skal tilsynelatende ikke ha disse problemene.

 

Spørsmålet er jo hvor lang tid det tar før vi ser disse i butikkhyllene her i Norge og hvorvidt Sony faktisk ser på dette som et garanti/reklamasjonsgrunnlag så du eventuelt kan levere de inn for å få de byttet i en fra den nyere revisjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går nå diverse rykter om at problemene rundt å bruke disse i kulde er fikset med ny maskinvarerevisjon. Hodetelefoner med serienummer "6xxxxx" skal tilsynelatende ikke ha disse problemene.

 

Spørsmålet er jo hvor lang tid det tar før vi ser disse i butikkhyllene her i Norge og hvorvidt Sony faktisk ser på dette som et garanti/reklamasjonsgrunnlag så du eventuelt kan levere de inn for å få de byttet i en fra den nyere revisjonen.

Høres bra ut! Når vinteren kommer, og jeg regner med den utgaven er tilgjengelig her, så blir jeg å reklamere på mine. At de ikke skal fungere skikkelig halvparten av året er ganske åpenbart en mangel som ikke ble opplyst om ved kjøp. Så jeg tenker at det går helt fint å reklamere, men noen butikker kan vel være mer plagsom på det. Jeg kjøpte hos Power og satser på at de tar det greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...