Jump to content
Nizzen

GeForce RTX 20** tråden

Recommended Posts

Theo343 skrev (17 minutter siden):

Noen som har testet litt rundt dette?

Battlenonsense har en video om det. 

• Like 1

Annonse
9 minutes ago, Theo343 said:

Hadde vært gøy med tilsvarende priskutt på 2080Ti :D

Det blir når "alle" skal selge dem :p Altså forhåpentligvis til våren ;)

Jeg har 3 stk som må byttes ut.

Er ikke priskuttet på 2060 et svar på 5600XT da? 🤔

Uansett, bli ikke kutt på 2080TI før det kommer noe konkurranse .. 

5 hours ago, Kyrre S. said:

Er ikke priskuttet på 2060 et svar på 5600XT da? 🤔

Uansett, bli ikke kutt på 2080TI før det kommer noe konkurranse .. 

trist men sant :)

• Like 1

Ser ut til at enkelte 2060 KO-kort kommer med nedskalert 2080-brikker. Litt lotteri altså. Er vel dagligdagse oppgaver dette konkluderes med at får et lite løft, ikke nødv. på gaming. Synes det er litt synd at kortet ikke har 3 DP + 1 HDMI utganger. Gjør det litt uaktuellt for meg. Har planer om å returnere mitt 1660 Super likevel, så jeg ikke er stuck med DVI-utgang og færre utganger enn hva andre kort tilbyr i dag:

Edited by G

Noen som bruker skjermkortene til rendering i Poser,Daz3D? Bruker en del iray i Daz3D. Artig holde på med i ny og ne. Er det et eget sted for slikt her inne på forumet? 

Edit: Slenger med et bilde som eg har nylig rendret med Iray. Nvidia er konge på annet enn spilling og ;) Ingen andre som driver med 3D?

6TyV7AO.jpg

Edited by -=HellBound=-
  • Like 3

Spoiler

Likte måten du har etterliknet et mer naturlig brystparti, hvor brystene starter nokså langt nede. Hvor brystene henger litt ift. alderen kvinnen ser ut å ha. Fortsatt perky nok, men også naturlig stikkende litt til sidene med plassering av brystvorter ift. hvordan de ligger i BH.

Altså veldig naturtro.

Edited by G

Av det som står i saken virker det temmelig planlagt på forhånd stuntet mellom CD PROJECT RED og Nvidia. Begge tjener vel på en event sammen. Vil tippe Nvidia har gjort sitt for at Cyberpunk 2077 er optimalisert for Nvidia-GPU inkl. RTX.

Det slår meg at siden Nvidia hadde planlagt et RTX 2080 Ti "CyberPunk 2077 Edition" til original lansering av spillet i april er det liten grunn til å forvente nye Nvidia-kort før sommeren...

N o r e n g skrev (9 minutter siden):

Det slår meg at siden Nvidia hadde planlagt et RTX 2080 Ti "CyberPunk 2077 Edition" til original lansering av spillet i april er det liten grunn til å forvente nye Nvidia-kort før sommeren...

Triste greier.

Det dummeste er jo at folk kommer til å kjøpe denne cyberpunk refreshen, selv om det de hadde forventet var 3000-serien.

Skulle ønske folk styrte unna, 2080 ti ett og et halvt år etter er ikke interessant. Men nvidia slipper unna med det fordi folk er dumme og kjøper gammel hardware på overtid kun fordi det har ny innpakning og  ser «kult» ut.

RTX 2080/2080Ti ble lansert i September 2018, så vi kan vel anta av 3000 serien kommer rundt samme tid i år da. Denne gang med ENDA høyere priser! :p

Siden det er en svært svært limited edition, så er Cyberpunk Nvidia-kortet uansett ikke aktuellt for de fleste. Da kan en jo nesten regne hendelsen som om at den nesten ikke har hendt. Tipper at brorparten av kortene blir samlerobjekt som knappt får strøm over kretsene sine.

https://itavisen.no/2020/02/17/her-er-nvidia-vanvittige-cyberpunk-2077-skjermkort/

Edited by G