Gå til innhold

Lanserer et helt rått system for ansiktsgjenkjenning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flott hvis denne funktionen kan gjemmes unna likt kamerat i fullskjermsmobilen.

 

Jeg har ikke lyst på den å har heller ikke lyst på en mobil som har mulighet å sjekke hvem jeg er hver gang jeg bruker den.

 

Du kan vel bare la vær å kjøpe den da? Eller klarer du ikke?

Lenke til kommentar

Hadde det vært mulig en gang å lage et innlegg om en mobil uten å nevne iPhone???

 

Når Google foreslår artikler fra tek som handler om andre ting enn Apple som denne så tagger Google det som en Apple-sak fordi Apple brukes i overskrift og overalt i artikkel.

 

Så virker noe overdrevent ja. Kanskje mer av plassen kunne blitt brukt til spennende info, men det krever jo mye mer jobb enn å sammenligne med Apple da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Vi har vel hørt om utallige slike killer-hardware før, som skal knuse det meste, og det lenge før en eventuell lansering. Blir ikke nevneverdig imponert før de har et fungerende produkt på markedet.. som faktisk virker som annonsert.

Lenke til kommentar

Hadde det vært mulig en gang å lage et innlegg om en mobil uten å nevne iPhone???

 

Søkemotor optimalisering på høyt nivå. Problemet er at tek ikke forstår at folk til slutt går lei og finner seg andre nyhetskilder.

Jeg er en som pleier å klikke på en reklame i ny og ne for å støtte ett gratis produkt.

Det gjør jeg aldri hos tek.

Kommentarfeltet er oftest mer interesant enn artiklene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...