Gå til innhold

Navarsete fikk en tekstmelding for 2 år siden...


Anbefalte innlegg

 

Hvordan er det mulig å bli sykemeldt i 2 år, fordi man leser at noen har lyst på fitta de? Hvilken fastlege bruker hun? min er litt vrien.

 

2 år?  Det er vel heller snart bare 2 dager - og ikke direkte pga tulle-meldinga men pga spekulasjoner om at hun er på "politisk hevntokt".

 

Hvem bryr seg om dumme fitte-meldinger? :-)

 

Ohh sorry, var ment å si "etter 2 år"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja, men nå har vel ikke telefonens eier bestridt at den faktisk kom fra hans telefon. Han har nok sett at den ligger der i all sin prakt.

 

Geir :)

Den burde vel legges ut i denne tråden, tross alt her diskuteres altså en "fryktelig" tekstmelding, som er så ille at den er "ulovlig" uten at man vet hva som ytret ... det som er klart er vel at ytringsfriheten ikke står veldig høyt oppe på SPs program.

Lenke til kommentar

Den burde vel legges ut i denne tråden, tross alt her diskuteres altså en "fryktelig" tekstmelding, som er så ille at den er "ulovlig" uten at man vet hva som ytret ... det som er klart er vel at ytringsfriheten ikke står veldig høyt oppe på SPs program.

 

 

Senterpartiet får vurdere om det tjener deres sak å leke puritanske. For meg som vokste opp med den seksuelle revolusjon på 70-tallet er det trist at man reagerer sånn. Men så stemmer jeg jo ikke Sp heller...

 

Min løsning på alt dette er den stikk motsatte av alle andres: Vi trenger mer nakenhet i samfunnet, frivillig selvsagt, så blir det alminneliggjort og ingen bryr seg om litt hud eller folkelige kropps-uttrykk. 

 

Så kunne selvsagt Navarsete fortsatt bry seg. Og andre i Sp bruke det for hva det er verd i interne maktkamper. Men pressen ville behandlet som nettop det, maktkamp, ikke et overgrep, og politiet hadde smilt overbærende om noen en gang kom på tanken om å anmelde det.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stakkars Sp. Nå må de løse saken selv allikevel...

 

Forslag: La Borten Moe og de 9 andre få sommerjobb på Kondomeriet et par måneder, så blir de sikkert kurert for denne barnslige fascinasjonen med underliv. Og la Navarsete få sommerjobb på Prosentret, så får hun kanskje et annet perspektiv på hva en enslig SMS fra de nevnte barnehageunger betyr i det stor bildet...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det blir iallefall ikke stemt SP ved neste valg, no way, det er bare ekkelt hvordan menn kan herske som de vil.

 

Jeg har ikke fnugg av bevis, men jeg er selv overbevist om at det foregår mye verre ting i alle partier som offentligheten aldri for høre om. Antageligvis er kvinner like ille.

Lenke til kommentar

Som andre nevner virker dette som det riktigste utfallet, gitt at politiet har viktigere saker å prioritere enn at noen sendte en teit fyllemelding for to år siden. 

 

Forøvrig synes jeg Navarsete sin egen respons er påfallende barnslig og virker preget av at hun er langsint på grunn av en annen gammel sak:

 

Lenke til kommentar

Forøvrig synes jeg Navarsete sin egen respons er påfallende barnslig og virker preget av at hun er langsint på grunn av en annen gammel sak:

 

 

Og det er ikke den eneste saken http://www.nationen.no/nyhet/navarsete-mistet-lappen-etter-rakjoring-i-60-sone/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...