Gå til innhold

"Skaff penger før du ber ut jenter, gjerrige faen"


  

79 stemmer

  1. 1. Er det en god regel at mannen betaler?

    • Ja, og dette er likestilling
      5
    • Ja, men dette er ikke likestilling
      14
    • Nei, dette er ikke likestilling
      58
    • Nei, men dette er likestilling
      2


Anbefalte innlegg

Trenger ikke være eldre. Jeg skjønte det allerede rett etter videregående.

Må ikke være eldre, er du stygg som 20 åring og har ikke penger så holder du deg unna. Dersom du drar til utlandet for å bli sammen med en 20 år gammel asiater i Thailand, så er det ingen stor alders forskjell her. Derfor vil jeg ikke si at en er en sosial taper der. Uansett så burde en holde seg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Helt enig. 

 

Eldre menn som er griser og har et stygt utseendet som drar til utlandet for å finne seg unge kvinner i fattige land er sosiale tapere. De burde enten finne seg en kvinne fra samme generasjon, rase, og nasjonalitet eller bare leve som singel.

 

Latterlig ignorant holdning. Hva er dette? Misunnelse? Forakt? Rasisme? Hva er galt med å endre på disse faktorene?

 

Forstår ikke hva du vil frem til her.

 

Jeg synes mitt innlegg ovenfor gjelder godt i en sånn situasjon hvor en 50 år gammel mann finner seg en 20 år gammel kvinnelig asiater og importerer henne fra fattigdom for eksempel i Thailand til Norge. De utnytter sin økonomiske fordel til å få en vakker kvinne, som de ellers aldri ville ha fått.

 

 

 

Eller thai damen utnytter sitt kjønnsorgan/utseende til å få det hun vil ha. Akkurat det samme som norske jenter gjør, bare at de vil ha andre ting da de allerede har oppholdstillatelse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Helt enig. 

 

Eldre menn som er griser og har et stygt utseendet som drar til utlandet for å finne seg unge kvinner i fattige land er sosiale tapere. De burde enten finne seg en kvinne fra samme generasjon, rase, og nasjonalitet eller bare leve som singel.

 

Latterlig ignorant holdning. Hva er dette? Misunnelse? Forakt? Rasisme? Hva er galt med å endre på disse faktorene?

 

 

Jeg tror ikke han var seriøs.

 

 

Les innlegget over.

 

Da er du ganske ekstrem. Helt greit å bli sammen med andre enn nordmenn.

Det var min personlige mening. Jeg har en personlig minimums standard der jeg ikke skal ha en kvinne som har feil alder (pluss minus 3-5 år ingen problem), rase (hvit), og nasjonalitet (nordisk). Klarer ikke jeg å få en kvinne som tilfredsstiller de kravene fordi jeg eventuelt er stygg, så holder jeg meg unna. Bang ferdig.

 

Jeg drar ikke til utlandet og prøver å finne en erstatning, altså kvinner som er lett på tråden pga livssituasjonen (fattigdom osv), slik som for eksempel unge asiatiske kvinner fra Thailand, Fillipinene osv. Sånt holder jeg meg for god til.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva du vil frem til her.

 

Jeg synes mitt innlegg ovenfor gjelder godt i en sånn situasjon hvor en 50 år gammel mann finner seg en 20 år gammel kvinnelig asiater og importerer henne fra fattigdom for eksempel i Thailand til Norge. De utnytter sin økonomiske fordel til å få en vakker kvinne, som de ellers aldri ville ha fått.

 

20 år har du dratt ut av bakenden din. Men det er ingenting tåpelig med å bruke differansen i penger når man ikke har så mye mer å gå på i en alder langt over 40. Du kommer også til å bli gammel og uattraktiv en gang, og da er Thailand et mye lettere alternativ enn å lete etter enkekoner. Det er ingenting uforståelig for hverken den gamle mannen med sitt siste håp om samhold, eller thaikonen sin mulighet til å få en (stort sett jevnaldret) ektemann og et liv i Norge.

 

Jeg hadde rett i at holdningen din var ignorant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eller thai damen utnytter sitt kjønnsorgan/utseende til å få det hun vil ha. Akkurat det samme som norske jenter gjør, bare at de vil ha andre ting da de allerede har oppholdstillatelse

Selvfølgelig.

 

De har absolutt ingen interesse av den stygge ekle nordmannen i 50 årene som går på NAV (lite penger i Norge, mye penger i Fillepinene). De er bare interessert i å bli sammen med mannen for å komme seg ut av økonomisk uføre (tilgang til mat og husly) ved at mannen importerer henne til Norge.

 

Når hun er blitt integrert i det norske samfunnet og er blitt selvstendig så vil de selvfølgelig løsrive seg fra den ekle gamle grisen. De flytter ut, og blir gjerne sammen med en jevnaldrende mann fra sitt opprinnelse sted.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Forstår ikke hva du vil frem til her.

 

Jeg synes mitt innlegg ovenfor gjelder godt i en sånn situasjon hvor en 50 år gammel mann finner seg en 20 år gammel kvinnelig asiater og importerer henne fra fattigdom for eksempel i Thailand til Norge. De utnytter sin økonomiske fordel til å få en vakker kvinne, som de ellers aldri ville ha fått.

 

20 år har du dratt ut av bakenden din. Men det er ingenting tåpelig med å bruke differansen i penger når man ikke har så mye mer å gå på i en alder langt over 40. Du kommer også til å bli gammel og uattraktiv en gang, og da er Thailand et mye lettere alternativ enn å lete etter enkekoner. Det er ingenting uforståelig for hverken den gamle mannen med sitt siste håp om samhold, eller thaikonen sin mulighet til å få en (stort sett jevnaldret) ektemann og et liv i Norge.

 

Jeg hadde rett i at holdningen din var ignorant.

 

 

Må likevel være litt kjipt å vite at hun kun er sammen med deg fordi du er nordmann og har penger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20 år har du dratt ut av bakenden din. Men det er ingenting tåpelig med å bruke differansen i penger når man ikke har så mye mer å gå på i en alder langt over 40. Du kommer også til å bli gammel og uattraktiv en gang, og da er Thailand et mye lettere alternativ enn å lete etter enkekoner. Det er ingenting uforståelig for hverken den gamle mannen med sitt siste håp om samhold, eller thaikonen sin mulighet til å få en (stort sett jevnaldret) ektemann og et liv i Norge.

 

Jeg hadde rett i at holdningen din var ignorant.

Jeg er 26 år gammel mann som er singel, og anser meg for å være uattraktiv og lever sikkert hele livet som singel. Ville aldri falt meg inn å utnytte kvinner som sliter i fattige land for å tilfredsstille min egen egoisme. Det der er under min personlige minimumsstandard og sånt holder jeg meg rett og slett for god til. Jeg trenger ikke å være i forhold, jeg klarer meg helt fint uten. Har heller ikke noen planer om å ende opp som en sur kvinnefiendtlig gubbe som er respektløs mot unge kvinner bare fordi "jeg ikke fikk meg noe" eller noe sånt tull.

 

Behandle kvinner med respekt og la de få være i fred. Det vil bli veldig bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må likevel være litt kjipt å vite at hun kun er sammen med deg fordi du er nordmann og har penger.

 

Er det en absolutt nødvendighet da? Alle søker jo økonomisk stabilitet (ikke rikdom) i sin partner. Er du fra ei lut fattig bygd i Indonesia så er det kanskje mer interessant å slå av en prat med han norske bonden. Det er ikke noe ondsinnet å søke lykke i en person, selv om han ikke er attraktiv. Noen ganger er det leie tilfeller av mishandling og utholdenhet for statsborgerskapet, men det er utrolig ignorant å tro at dette er normalen for importerte koner.

 

 

 

Jeg hadde rett i at holdningen din var ignorant.

Jeg er 26 år gammel mann som er singel, og anser meg for å være uattraktiv og lever sikkert hele livet som singel. Ville aldri falt meg inn å utnytte kvinner som sliter i fattige land for å tilfredsstille min egen egoisme. Det der er under min personlige minimumsstandard og sånt holder jeg meg rett og slett for god til. Jeg trenger ikke å være i forhold, jeg klarer meg helt fint uten. Har heller ikke noen planer om å ende opp som en sur kvinnefiendtlig gubbe som er respektløs mot unge kvinner bare fordi "jeg ikke fikk meg noe" eller noe sånt tull.

 

Behandle kvinner med respekt og la de få være i fred. Det vil bli veldig bra.

 

Hvorfor antar du at det er for å tilfredsstille egoismen? Ærlig talt. Dette er gamle og ensomme menn som bor i ei bygd med 4 andre gifte kvinner. Det er ikke alle som liker MGTOW-livsstilen...

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

Må likevel være litt kjipt å vite at hun kun er sammen med deg fordi du er nordmann og har penger.

 

Er det en absolutt nødvendighet da? Alle søker jo økonomisk stabilitet (ikke rikdom) i sin partner. Er du fra ei lut fattig bygd i Indonesia så er det kanskje mer interessant å slå av en prat med han norske bonden. Det er ikke noe ondsinnet å søke lykke i en person, selv om han ikke er attraktiv. Noen ganger er det leie tilfeller av mishandling og utholdenhet for statsborgerskapet, men det er utrolig ignorant å tro at dette er normalen for importerte koner.

 

Utrolig naivt å tro noe annet. 

 

Mange sånne gold digger asiatere er bare en økonomisk ballast, og som sikkert bare hadde forlatt deg når hun blir integrert og selvforsynt om du hadde importert henne til Norge. Mange har blitt forrådt på den måten.

 

Om du virkelig tror at en ung sexy kvinnelig asiater er seksuelt tiltrukket av en gammel mann med ølmage i 50 årene fra Norge, da er du virkelig naiv. 

 

Er du blitt en målskive her? Kanskje du er 50 år gammel og har nettopp gjort dette med å importere en sånn ung kvinnelig asiater fra utlandet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Utrolig naivt å tro noe annet. 

 

Mange sånne gold digger asiatere er bare en økonomisk ballast, og som sikkert bare hadde forlatt deg når hun blir integrert og selvforsynt om du hadde importert henne til Norge. Mange har blitt forrådt på den måten.

 

Om du virkelig tror at en ung sexy kvinnelig asiater er seksuelt tiltrukket av en gammel mann med ølmage i 50 årene fra Norge, da er du virkelig naiv.

 

Ingen har snakket om seksuell attraksjon. Noe sier meg at du ikke helt vet hvordan jakten etter en partner fungerer på det stadiet. Du sier naiv, jeg sier ignorant og hiver bevisbyrden over på deg.

 

 

Er du blitt en målskive her? Kanskje du er 50 år gammel og har nettopp gjort dette med å importere en sånn ung kvinnelig asiater fra utlandet?

 

Jeg er tydeligvis en målskive for deg, siden du prøver deg på å angripe meg personlig. Men nei, jeg er en lykkelig ungkar med et sunt forhold til kvinner. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal ikke bli MGTOW av respekt for kvinner og forakt for deg selv. Du skal bli MGTOW fordi du mener risikoen med å involvere deg med kvinner er for stor. 

 

Begge deler.

 

Begynne å krangle om økonomiske verdier, barnebidrag, utroskap, osv. Sånt gidder jeg heller ikke. Det er nok av sånne historier / tråder i "Samliv og relasjoner" kategorien for de som er spesielt interesserte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynne å krangle om økonomiske verdier, barnebidrag, utroskap, osv. Sånt gidder jeg heller ikke. Det er nok av sånne historier / tråder i "Samliv og relasjoner" kategorien for de som er spesielt interesserte. 

 

 

Mange er utro. Det er en gyldig grunn til å bli MGTOW. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen har snakket om seksuell attraksjon. Noe sier meg at du ikke helt vet hvordan jakten etter en partner fungerer på det stadiet. Du sier naiv, jeg sier ignorant og hiver bevisbyrden over på deg.

 

Jo, jeg har allerede snakket om seksuell attraksjon (til og med kommentert utseendet, ølmage osv). Unge asiatiske kvinner foretrekker selvsagt unge jevnaldrende attraktive menn. Om du virkelig tror de tenner på en 30-40 år eldre utrent overvektig kritthvit nordmann med ølmage da er du naiv.

 

 

 

post-478444-0-42993200-1522533918_thumb.jpg

 

post-478444-0-80628500-1522533985_thumb.jpg

 

 

 

Jeg er tydeligvis en målskive for deg, siden du prøver deg på å angripe meg personlig. Men nei, jeg er en lykkelig ungkar med et sunt forhold til kvinner. :)

Det virket som at du ble litt truffet her av kritikken, derfor lurte jeg på om du var en målskive. Nei, jeg prøver ikke å angripe deg personlig. Flott.

Endret av OmniStat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du skal ikke bli MGTOW av respekt for kvinner og forakt for deg selv. Du skal bli MGTOW fordi du mener risikoen med å involvere deg med kvinner er for stor. 

Hvilken risiko? Hvilken risiko er det med å involvere seg med kvinner? Og har ikke menn like stor risiko?

 

 

Risiko for å få livet ødelagt. Se videoen jeg postet for en smakebit. 

 

Nei, kvinner løper ikke samme risiko. Det er mye lettere for kvinner å ødelegge livet til en mann enn omvendt. 

 

Jeg sier ikke at du skal bli MGTOW. Jeg er ikke MGTOW selv. Men jeg synes det er forståelig at mange blir det, og vi bør ta den voksende MGTOW-trenden på alvor. Det er et tegn på at noe er fundamentalt galt med samfunnet. 

Endret av VRK18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må likevel være litt kjipt å vite at hun kun er sammen med deg fordi du er nordmann og har penger. 

 

 

Er det noe mer kjipt enn det er for henne å vite at mannen kun er sammen med henne fordi hun er ung og pen?

Endret av Zork
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Ingen har snakket om seksuell attraksjon. Noe sier meg at du ikke helt vet hvordan jakten etter en partner fungerer på det stadiet. Du sier naiv, jeg sier ignorant og hiver bevisbyrden over på deg.

 

Jo, jeg har allerede snakket om seksuell attraksjon (til og med kommentert utseendet, ølmage osv). Unge asiatiske kvinner foretrekker selvsagt unge jevnaldrende attraktive menn. Om du virkelig tror de tenner på en 30-40 år eldre utrent overvektig kritthvit nordmann med ølmage da er du naiv.

 

 

 

 

Jeg er tydeligvis en målskive for deg, siden du prøver deg på å angripe meg personlig. Men nei, jeg er en lykkelig ungkar med et sunt forhold til kvinner. :)

Det virket som at du ble litt truffet her av kritikken, derfor lurte jeg på om du var en målskive. Nei, jeg prøver ikke å angripe deg personlig. Flott.

 

Ta deg en bolle. Det fins norske forhold hvor det er stor aldersforskjell mellom partene. Det er ikke vanlig, men det fins. Akkurat det samme gjelder i flerkulturelle forhold.

 

Du virker som en dømmende person. Jeg syns vi skal la folk bestemme over sine egne liv. Min frihet slutter der din begynner er et godt ordtak og det burde du lære deg. Du hater kanskje homoer og? Ja for hvordan kan en mann like en annen sin penis? Du gjør jo ikke det. Og hvis ikke du liker noe så skjønner ikke du at andre kan like det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Må likevel være litt kjipt å vite at hun kun er sammen med deg fordi du er nordmann og har penger. 

 

 

Er det noe mer kjipt enn det er for henne å vite at mannen kun er sammen med henne fordi hun er ung og pen?

 

 

Nei. Så kjipt for begge, på en måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...