Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


G27

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Enig med de to Spurs-supporterne i studio, Mané legger igjen beinet og prøver å konstruere et straffespark. Handsen til Valencia skulle derimot vært straffe.

Hva mener du om straffen Liverpool fikk mot seg mot Tottenham? Akkurat like situasjon, spiller legger seg inn foran spiller.

Den var feil idømt etter min mening. Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

 

 

Enig med de to Spurs-supporterne i studio, Mané legger igjen beinet og prøver å konstruere et straffespark. Handsen til Valencia skulle derimot vært straffe.

Hva mener du om straffen Liverpool fikk mot seg mot Tottenham? Akkurat like situasjon, spiller legger seg inn foran spiller.

Den var feil idømt etter min mening. Hva har det med saken å gjøre?

 

 

Har sett situasjonene på nytt nå, og den andre straffa er faktisk klar. Den første er helt feil.

 

Du mente straffen mot Van Dijk var klar. Skjønner ikke. Har du ombestemt deg eller???

 

Det har med saken at situasjonene er identiske, spiller hopper inn foran spiller som igjen fører til felling.

Lenke til kommentar

Ah, den du mente ja. Da skjønner jeg ikke hvorfor du sammenligner, det er jo to veldig forskjellige situasjoner.

Hæ? Hva i alle dager, spiller som feller ser ikke at han er i ferd med å felle spilleren han feller før det er for seint. De er jo eksakt like. Fortell meg hvordan de er forskjellige.

Endret av Colin.
Lenke til kommentar

Lamela prøver ikke å konstruere et straffespark på samme måte i den situasjonen, han prøver å nå ballen. Mané på sin side er lenger unna ballen enn Fellaini, og slenger ut høyrebeinet foran slik at han kan bli felt. Sammenlignbart med Young sin filming for en del år siden.

 

Begge situasjonene er uansett ganske hårfine, og det er helt sikkert dommere som hadde dømt annerledes.

Lenke til kommentar

Lamela prøver ikke å konstruere et straffespark på samme måte i den situasjonen, han prøver å nå ballen. Mané på sin side er lenger unna ballen enn Fellaini, og slenger ut høyrebeinet foran slik at han kan bli felt. Sammenlignbart med Young sin filming for en del år siden.

 

Begge situasjonene er uansett ganske hårfine, og det er helt sikkert dommere som hadde dømt annerledes.

HELT FEIL. Lamela prøver ikke å nå ballen, han prøver å hindre Van Dijk i fra å treffe den. Det er helt fair å mene ingen skulle vært straffe eller at begge skulle vært straffe, å mene den ene skal dømmes på men ikke den andre, gir ingen mening. Til syvende og sist blir begge felt, ingen tvil om det, selv om det er konstruert eller ei.

 

https://www.youtube.com/watch?v=M6iS5V0t8x4 

 

Se fra 0:26 og fortell meg igjen at Lamela går etter ballen... du ser jo hva jeg mener. 

Lenke til kommentar

Tror ikke vi har så mye mer å diskutere om du ikke klarer å skille de to situasjonene fra hverandre. Lamela prøver å nå/skjerme ballen fra Van Dijk, og blir sparket i leggen. Hjelper selvsagt til med et veldig teatralsk sør-amerikansk fall i etterkant, likevel er det straffe. Mané var bak Fellaini, men slenger ut høyrebeinet foran Fellaini uten selv å ha mulighet til å få kontroll over ballen med den bevegelsen. Derav ikke straffe. 

Lenke til kommentar

Tror ikke vi har så mye mer å diskutere om du ikke klarer å skille de to situasjonene fra hverandre. Lamela prøver å nå/skjerme ballen fra Van Dijk, og blir sparket i leggen. Hjelper selvsagt til med et veldig teatralsk sør-amerikansk fall i etterkant, likevel er det straffe. Mané var bak Fellaini, men slenger ut høyrebeinet foran Fellaini uten selv å ha mulighet til å få kontroll over ballen med den bevegelsen. Derav ikke straffe. 

Hadde ikke Mané blitt felt så kunne han fått kontroll over ballen... Klopp mener også det var en soleklar straffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...