Jump to content
G27

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Recommended Posts

E5SOs5m.png VS xTWMHze.png

Dato - Lørdag 10. mars 2018
Kickoff - 13:30
Arena - Old Trafford, Manchester

TV2 Sport Premium (N), Viasat Sport Premium (S), 6eren (DK)

Siste 5 møter:

Liverpool 2-0 Manchester United - UEFA Europa League

Manchester United 1-1 Liverpool - UEFA Europa League

Liverpool 0-0 Manchester United - Premier League

Manchester United 1-1 Liverpool - Premier League

Liverpool 0-0 Manchester United - Premier League

Edited by G27
  • Like 3

Jeg tror ikke dette blir noen højdare med mindre Liverpool får ett eller to tidlige mål slik at hjemmelaget må storme fremover.

Tror dette fort kan bli uavgjort, ja. Blir sannsynligvis ikke mange mål, selv om Liverpool kan finne på å smelle godt fra seg om alt stemmer for de fremste.

Mourinho vil nok ikke være misfornøyd med uavgjort, da det betyr at vi holder oss på andreplass. Noe festforestilling tror jeg ikke vi får se selv om jeg ikke tror vi parkerer bussen.

Drømmer litt om at dette er kampen hvor det løsner for Sanchez og han senker Liverpool med flere mål. Det er nettopp dette vi har hentet han for.

Også fornøyd med uavgjort. Men om vi vinner etter et ufortjent straffemål på overtid av overtiden, kommer jeg til få krampe i smilemusklene. Det kommer ikke til å skje. Det er united sin greie.

Uten å være for pessimistisk her, så tror jeg forvaret vårt vil endelig vise frem problemet der bak, for jeg syns statistikken i antall baklengs er noe misvisende for hvor defensivt bra dette laget er. Jeg tror vi taper denne kampen om United blir trykket bakover, Liverpools offensive kvaliteter er blant den beste i ligaen og Europa, og jeg tror ikke forsvaret vårt holder følge. Ikke bare tror jeg vi taper, men jeg tror det kan bli en ydmykende affære 

Nei, men han er et menneske han også. Jeg bare greier ikke å se hvordan forsvaret skal demme opp for angrepet til Liverpool. Det blir litt som mot Tottenham sist

I følge .no har Pogba spilt Liverpools to siste kamper. Så det så.

/Rettet for en god stund siden.../

Edited by oOF