Gå til innhold

– Dark Souls Remastered annonseres i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro det? Er vel bare en oppusset utgave det er snakk om?

 

Jeg tar i hvert fall veldig gjerne imot en ny utgave av Dark Souls!

 

Med mindre de klarer å bruke samme engine, så vil ting forandre seg.

Områder som kun fungerte pga lag og slikt, våpen som var for gode, fiender, etc.

Om de bruker ds3 sin engine vil mange fiender få flere angrep, nye animasjoner, nye hitbox, etc.

Det blir ikke samme spillet.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Ds1 var karakter 10 av 10 i mine øyne, på ps3. Det eneste spillet på ps3 jeg gir 10 av 10. Måten alt hang sammen på, til og med vekt på våpen kontra hva "fienden" hadde av poise. Helt perfekt. Følgende karakter er iflg i forhold til resten av DS:

Demon souls:9/10 DS1: 10/10 DS2: 6/10 DS3: 8/10 dette er mine karakterer. Punk

tum. Så til alle som sier: Hva med....? Hvorfor...? Syns du... : F off.

Lenke til kommentar

 

Hva får deg til å tro det? Er vel bare en oppusset utgave det er snakk om?

 

Jeg tar i hvert fall veldig gjerne imot en ny utgave av Dark Souls!

Med mindre de klarer å bruke samme engine, så vil ting forandre seg.

Områder som kun fungerte pga lag og slikt, våpen som var for gode, fiender, etc.

Om de bruker ds3 sin engine vil mange fiender få flere angrep, nye animasjoner, nye hitbox, etc.

Det blir ikke samme spillet.

 

 

Ok, så hvorfor huff? Om du ikke vil ha en eneste forandring, så er fortsatt originalen der for deg.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjorde ds1 så bra?

Kampsystemet? Det blir forandret om de skifter engine. Da får du systemet fra ds3, som er mye hurtigere og lettere.

Historien? Den forblir nok den samme.

Kartet? Det blir nok endret en del på, da det aldri var ferdig i ds1.

Balanseringen? Den blir også forandret.

Hvordan man kontrollerte spillet? Blir også forandret.

Fiendene? Også forandret.

 

Om de velger å bare oppdatere grafikken, uten å røre noe som helst annet, så vil det kanskje spille som ds1, men det blir nok en ny engine, og da vil det spille som ds3.

Om de bestemmer seg for å gjøre spillet ferdig, fikse balansen, fikse bevegelser og kontroll, flytte på fiender? Da blir det et helt annet spill.

Lenke til kommentar

Håper virkelig de lager det i DS3 engine med physics og alt fra DS3. Vi har en god nok verisjon av DS1 til pc der nostalgien er fremtredende. DS3 er et så vakkert spill. Kontrollene er bunnsolide og gameplay er hurtig men supernøyaktig. Gleder meg virkelig til DS1 i DS3 engine. De sier det muligens kommer en DS2 remastered også. DS2 i DS3 engine kan virkelig bli en fantastisk oppdatering!

Lenke til kommentar

Tror folk må lære seg forskjellen på remake og remaster. Dette er sistnevnte. Ikke noe ny motor eller noe med andre ord. Penere grafikk og andre mindre endringer. Spillet er det samme.

 

Så du tror ikke de putter det inn i bloodborne / ds3 engine?

Gir det 60 fps, hvilket ødelegger hele kartet, så det må bygges på nytt.

Og slikt?

Lenke til kommentar

 

Tror folk må lære seg forskjellen på remake og remaster. Dette er sistnevnte. Ikke noe ny motor eller noe med andre ord. Penere grafikk og andre mindre endringer. Spillet er det samme.

 

Så du tror ikke de putter det inn i bloodborne / ds3 engine?

Gir det 60 fps, hvilket ødelegger hele kartet, så det må bygges på nytt.

Og slikt?

Å porte et spill over i en ny motor er en hinsides stor jobb. Så stor at man i praksis lager spillet fra bunnen av. Det er ikke det denne remasteren går ut på. Ser uansett ikke hvordan 60FPS ødelegger kartet? Kan vel kjøre det på 60 på PC, og det går jo helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...