Gå til innhold

– Dark Souls Remastered annonseres i dag


Anbefalte innlegg

 

Tror folk må lære seg forskjellen på remake og remaster. Dette er sistnevnte. Ikke noe ny motor eller noe med andre ord. Penere grafikk og andre mindre endringer. Spillet er det samme.

 

Så du tror ikke de putter det inn i bloodborne / ds3 engine?

Gir det 60 fps, hvilket ødelegger hele kartet, så det må bygges på nytt.

Og slikt?

På hvilken måte skulle 60 FPS ødelegge kartet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Tror folk må lære seg forskjellen på remake og remaster. Dette er sistnevnte. Ikke noe ny motor eller noe med andre ord. Penere grafikk og andre mindre endringer. Spillet er det samme.

 

Så du tror ikke de putter det inn i bloodborne / ds3 engine?

Gir det 60 fps, hvilket ødelegger hele kartet, så det må bygges på nytt.

Og slikt?

På hvilken måte skulle 60 FPS ødelegge kartet?

Med 60fps vil animasjonene til karakteren og fiender påvirkes på slik en måte at hitboxene blir annerledes.

Det å gå opp en trapp blir plutselig umulig.

Det å hoppe over et hull blir umulig.

Klatrer du ned en stige detter du ut av kartet.

Osv.

Dette skjer på 60fps om du spiller spillet på pc nå.

Lenke til kommentar

PCen min leste gudskjelov ikke at det 60fps ødelegger spillet, alt kjørte prikkfritt. Eneste var vel at våpnene fikk dårligere durability, men gadd ikke spille det på 30fps igjen for å teste det.

 

Stigen i undead asylum fungerer ikke.

Trappene i firelink fungerer ikke.

Stiger, hopp og trapper i undead burg fungerer ikke.

Trapper og stige i undead parish fungerer ikke.

En haug problemer med depths.

Sens fungerer greit, med unntak av en stige.

New Londo ruins har problemer med stige, trapp og hopp. Du kan ikke hoppe ned til Four kings.

Blighttown har store problemer med stiger, trapper, og slikt.

Dukes har problemer med trapper og stiger.

 

For ikke å nevne alle små steiner, dørkarmer, osv.

Og hele great hollow blir umulig.

 

Med mindre du har en knapp som slår spillet tilbake til 30, eller du ikke oppnår konstant 60, så skal du merke dette.

Lenke til kommentar

 

Jeg opplevde ikke et eneste ett av de problemene du skriver om.

Da spiller du ikke i 60 fps.

Absolutt alle som spiller i 60 fps får de problemene.

 

 

Hva er det egentlig du sutrer så over? Hvis du er så sykt redd for at noe skal bli forandret så har du jo originalen du kan kose deg med. Vi andre kan heller se fram til hva utviklerne velger å gjøre med remasteren, men er jo null vits i å drive med synsing om hva som kan skje, vi vet jo nærmest ingenting enda.

Lenke til kommentar

 

Hva er det egentlig du sutrer så over? Hvis du er så sykt redd for at noe skal bli forandret så har du jo originalen du kan kose deg med. Vi andre kan heller se fram til hva utviklerne velger å gjøre med remasteren, men er jo null vits i å drive med synsing om hva som kan skje, vi vet jo nærmest ingenting enda.

 

Om de bruker resurser de kunne brukt på å lage et nytt spill, og lanserer et spill som blir dårlig mottatt istedenfor? Neida, ikke noe å syte over det.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er det egentlig du sutrer så over? Hvis du er så sykt redd for at noe skal bli forandret så har du jo originalen du kan kose deg med. Vi andre kan heller se fram til hva utviklerne velger å gjøre med remasteren, men er jo null vits i å drive med synsing om hva som kan skje, vi vet jo nærmest ingenting enda.

Om de bruker resurser de kunne brukt på å lage et nytt spill, og lanserer et spill som blir dårlig mottatt istedenfor? Neida, ikke noe å syte over det.

 

 

Du får heller satse på at de får inn noen loot crates, så blir det nok mer etter din stil.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Jeg opplevde ikke et eneste ett av de problemene du skriver om.

 

Da spiller du ikke i 60 fps.

Absolutt alle som spiller i 60 fps får de problemene.

Også om man spiller med dsfix? Ser at man kan få problemer med å skli ned stiger, men det visste jeg ikke engang at man kunne når jeg spilte Dark Souls. Ellers har folk hundrevis av timer i 60fps uten bugs, så er tydeligvis ikke bare meg

Lenke til kommentar

 

 

Jeg opplevde ikke et eneste ett av de problemene du skriver om.

 

Da spiller du ikke i 60 fps.

Absolutt alle som spiller i 60 fps får de problemene.

Også om man spiller med dsfix? Ser at man kan få problemer med å skli ned stiger, men det visste jeg ikke engang at man kunne når jeg spilte Dark Souls. Ellers har folk hundrevis av timer i 60fps uten bugs, så er tydeligvis ikke bare meg

Med ds fix og alt.

Se på hvilken som helst streaming / youtube playthrough og de setter seg fast hele tiden.

De fleste har 30 fps limit bundet til en knapp på tastaturet, slik at de for eksempel kan hoppe i spillet.

(60 fps begrenser rull og hopp lengden.)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Praise the sun! Ta gjerne Demon's Souls også med det samme dere er i gang.

 

Ja, syns Demon's Souls hadde trengt en remaster mye mer enn Dark Souls.

Eneste problemet er vel at Sony eier IP'en, så om det kommer en Demon's Souls remaster blir den vel kun på PS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...