Gå til innhold

Elkjøp har SNES Classic på lager!


LarZen

Anbefalte innlegg

I og med at dette er like mye et samleobjekt som noe annet, har de nok valgt å ikke ha ødeleggende klistremerker på esken. Dessuten er det ingen grunn til at en snes mini som bare er åpnet, testet og pakket inn igjen, ikke skal kunne selges som ny. Butikkene slipper dermed unødvendige B-varer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må le litt av tilstandene på Finn.no. Det ligger flere snes mini ute til 1500,- som ikke har blitt solgt selv etter flere dager, men allikavel tror enkelte at de skal få 3000,- for sin. Haha! Og det dukker stadig opp nye annonser. Vi ble alle scalpa av bergsala direkte denne gangen. Vi trengte ingen mellommann. :p

Lenke til kommentar

Skal si meg enig i at både PC, Pi og til og med en softmoddet firstgen Xbox gruser disse Mini konsollene når det kommer til emulering, men allikevel kjøper jeg de siden jeg er både samler, nostalgia nerd og liker offisielle produkter. Prisen kan ikke forsvares overhodet på noen måte, men det er enten å punge ut eller ikke få den i det hele tatt.

 

N64 Mini dukker nok opp neste gang og der snakker vi iallefall en konsoll som forhåpentligvis kan forsvares litt bedre siden alle eksisterende N64 emulatorer fortsatt den dag i dag er helt elendige.

Lenke til kommentar

Ja sant. Men MS og Nintendo har jo ganske greit forhold har jeg fått inntrykk av så vet jo aldri. MS har allerede melket titlene ferdig via Rare Replay og ga de til slutt bort gratis på E3 via Mixer så de ville vel bare tjent litt ekstra på å selge Nintendo bruksrettigheter på disse titlene i N64 Mini og kanskje de til og med endelig kunne ryddet opp i lisenskaoset rundt Goldeneye 64 så MS kan slippe den remaken de lagde for årevis siden. Lov å håpe :D

 

EDIT: Donkey Kong 64 og Diddy Kong Racing var forresten laget av Rare og er 100% Nintendo eid, så noen Rare titler blir det. Mickey's Speedway USA var også laget av Rare så dette dukker nok også opp hvis ikke Disney slår seg vrange.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...