Gå til innhold

Elkjøp har SNES Classic på lager!


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Behøver jeg si noe mer? Hvis ikke "Nei, kors" er en sterk innsigelse mot at dette er noe som har verdi så vet ikke jeg.

Original på CRT er sikkert fint, men uhyre upraktisk, så Classic Mini utgavene er jo ekstremt populære nettopp fordi de gjør det praktisk mulig å spille med tilnærmet like god opplevelse som originalen.

Åja, det er det ja. :roll: I dag er det mest en humoristisk og arkaisk måte å si at jeg ikke foretrekker noe, men du vet vel best. Hvis du ikke hadde lest akkurat det du ville lese hadde du kanskje fått med deg at jeg også sa at det følger med flere emulatorvennlige titler også (i setningen før, faktisk).

 

Hot tip, lille venn: Hvis du sitter på internett og det ser ut som noen har skrevet noe superteit: Før du kaster deg over tastaturet, les det en gang til og vurder om det kan gi bedre mening fra et annet perspektiv. Ridderne av Ond Tro er fulltallige allerede, og bidrar uansett aldri til noe verdifullt.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er for retrohipstere som må ha noe å poste på instagram og sette på hylla. Ellers er det bare å laste ned ZSNES og spille alle spillene på PC med HDMI-kabel til skjermen. Får mange flere skjermfiltre som etterligner CRT-effekten mye bedre også. En SNES USB-kontroller koster et par hundrelapper på ebay. 1200 kroner spart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette er for retrohipstere som må ha noe å poste på instagram og sette på hylla. Ellers er det bare å laste ned ZSNES og spille alle spillene på PC med HDMI-kabel til skjermen. Får mange flere skjermfiltre som etterligner CRT-effekten mye bedre også. En SNES USB-kontroller koster et par hundrelapper på ebay. 1200 kroner spart.

 

ZSNES er ekstremt utdatert. Den siste versjonen drar mot 11 år og mangler netplay. Den siste med netplay uten problemer med å kjøre synkront er eldre enn det igjen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Er kjekt med emulatorer. Husker jeg hadde hundrevis av Nintendo spill på en modifisert Xbox back in the days. Er spillene blitt freeware idag eller må en fortsatt på bukta?

 

Men selv så synes jeg det er såpass kult å få disse gamle klassiske konsollene i mini utgaver at jeg svelger den stive prisen. Håpet er at guttungen vil få samme spill interessen og sette pris på at fatter'n sikret disse til hva som vil forhåpentligvis bli hans spill samling en dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes ikke abandonware. Sidene selv sier det en gråsone, men det er ikke det. Nintendo eier alle spillene uansett om de ligger på nettsider for nedlasting. Derfor er mange slike abandonware sider nedlagt eller fjerner download link på spill selskapene kontakter dem om.

De tar heller bort links enn å få millionsøksmål i trynet. Men det er null problem å finne en torrent med alle SNES-spillene noensinne i.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...