Gå til innhold

Norge sender dame til Iran for pisking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av med deg Skatteflyktning. Du skal alltid vri og vende på ting så Norge (og andre land) er så forferdelige og at politikk, rettere sagt at noen styrer land, er så ille. Om noe så bør du fokusere på Iran i dette tilfellet. Alle kan gjøre feil, men det er vel ikke noe i ditt hode fordi alt som skjer når man har folk til å styre et land er at de er skyldige selv når de ikke er det.

Endret av Soseks
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det var ikke den Norske stat som pisket henne. Det var det et kriminelt regime som gjorde.

 

Hvis hun ble pisket da! Man skulle tro Iran hadde perfeksjonert denne avstraffelsesmetoden etter noen tusen år, og 80(!) piskeslag ser ikke slik ut!

Putemerkene i trynet mitt om morgenen ser verre ut enn det der.

 

Hun var utrolig kjapp med lege-erklæring, bilder video, media og det meste.

 

Jeg lanserer herved teorien om at dette er en bløff for å true seg tilbake til Norge! Tipper vi snart får svar.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Norge har ikke sendt dame til Iran for pisking. Hun ble utvist, og senere arrestert og pisket.

 

 

Hun hadde dokumentert at hun hadde en ventende dom om pisking. UNE valgte å ignorere denne dokumentasjonen som ikke troverdig, og sendte henne ut. Og så ble hun pisket.

 

Jeg lanserer herved teorien om at å vise handlekraft i utvisningspolitikken er blitt viktigere enn å unngå følgeskader. I dette tilfellet bokstavelig. 

 

 

Hvis hun ble pisket da! Man skulle tro Iran hadde perfeksjonert denne avstraffelsesmetoden etter noen tusen år, og 80(!) piskeslag ser ikke slik ut!

 

Jo, det er nettopp det de gjør. Det er et resultat av det er "perfeksjonert". Fordi det har gått inflasjon i disse avstraffelsene, (80 piskeslag for a drikke alkohol!) må det piskes "mykere", så ikke de piskede stryker med hver gang.

 

 

Noen som vet hvor lang tid det var mellom piskingen og da bildene av ryggen hennes ble tatt?

 

 

Hun ble pisket på tirsdag, bildene er tatt to dager etterpå.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var ikke den Norske stat som pisket henne. Det var det et kriminelt regime som gjorde.

 

Hvis hun ble pisket da! Man skulle tro Iran hadde perfeksjonert denne avstraffelsesmetoden etter noen tusen år, og 80(!) piskeslag ser ikke slik ut!

Putemerkene i trynet mitt om morgenen ser verre ut enn det der.

 

Hun var utrolig kjapp med lege-erklæring, bilder video, media og det meste.

 

Jeg lanserer herved teorien om at dette er en bløff for å true seg tilbake til Norge! Tipper vi snart får svar.

Jeg tenkte det samme. Naive norske myndigheter kommer også til å etterkomme hennes ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan skal dette finansieres? Etter EUs krav har asylsøkere masse rettigheter, som må finansieres med skattepenger. 

Jeg har ingen ønsker om å finansiere hverken dette eller EU eller den norske stat med skattepenger. Så ingen finansiering.

 

Ei heller for å uttransportere folk til pisking.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen ønsker om å finansiere hverken dette eller EU eller den norske stat med skattepenger. Så ingen finansiering.

 

Ei heller for å uttransportere folk til pisking.

 

Det hjelper lite hva du ønsker. Vi er under EUs regler, noe som betyr at enten finansierer du asylmottakene eller så kommer EU til å straffe Norge økonomisk. 

 

Hvis du må velge mellom skattefinansierte asylmottak, eller å ikke gi asyl. Hva velger du?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ingen ønsker om å finansiere hverken dette eller EU eller den norske stat med skattepenger. Så ingen finansiering.

 

Ei heller for å uttransportere folk til pisking.

 

Det hjelper lite hva du ønsker. Vi er under EUs regler, noe som betyr at enten finansierer du asylmottakene eller så kommer EU til å straffe Norge økonomisk. 

Dette er politikkdelen av forumet, ikke jussdelen. Det er irrelevant hva dagens regler er i en diskusjon om hva reglene bør være.

 

Hvis du må velge mellom skattefinansierte asylmottak, eller å ikke gi asyl. Hva velger du?

Logisk feilsluttning fra din side basert på overstående

https://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...