Gå til innhold

Norge sender dame til Iran for pisking


Anbefalte innlegg

Gjest bruker-45896

 

Ja delvis. Men ville du heller at staten var helprivatisert og ledet av Trump og liknende kapitalister?

Trump er ingen kapitalist. Han har tjent penger på å smøre politikere i alle år for å få byggetillatelser som man ikke får uten smøring.

 

Jeg trodde slikt "samarbeid" var en del av kapitalismen, uavhengig av eksistensen av en stat?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men får jeg utstedt pass til utenlandsreiser da, eller har antall byråkrater krympet så mye inntil dette har inntruffet, til at jeg må glemme utenlandsreise til Gran Canaria og likn. reisemål?

Privatiseres.

 

Privatiseres på et individuelt nivå da. Jeg kan utstette pass til meg selv og visum over alt. Du kan gjøre det samme?
Lenke til kommentar

 

 

 

Men får jeg utstedt pass til utenlandsreiser da, eller har antall byråkrater krympet så mye inntil dette har inntruffet, til at jeg må glemme utenlandsreise til Gran Canaria og likn. reisemål?

Privatiseres.
Privatiseres på et individuelt nivå da. Jeg kan utstette pass til meg selv og visum over alt. Du kan gjøre det samme?
Selvsagt intet i veien for det, eventuelt kan det kjøpes fra andre utstedere som idag (dog uten monopol).

 

 

De skulle ha hatt 80 piskeslag til hver av eneste av de involverte i UDI/UNE, samt norske ambassaden i Teheran.

Strengt tatt er det vel regimet i Iran som skulle piskes til døde, ikke ansatte i UDI/UNE.
UDI/UNE burde selvsagt ikke pisker MER enn de piskeslagene de har forårsaket at denne damen har fått.

 

Regimet i Iran burde behandles på samme måte og bli tildelt like mange piskeslag som uskyldige har fått i Iran ... ie "piskes til døde"

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Regimet i Iran burde behandles på samme måte og bli tildelt like mange piskeslag som uskyldige har fått i Iran ... ie "piskes til døde"

 

 

Og hvordan ser du for deg at det implementeres.. En sånn vill gjeng av Rambo-soldater, som tar ut livgarden til presteskapet og politikerne. For så å fly disse til steder ala Guantanamo. Dette vil bli veldig godt mottatt i FN tenker jeg  :ohmy:

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Ah, så et diktatur er som regel en form for lovløshet?

De fleste regimer er ikke mer enn organisert kriminalitet og lovløshet.

 

 

Som f.eks. et slankeregimé ?  :wee:

 

 

Hvorfor kan ikke en muslim med mange koner i Norge , kastes ut av Norge fordi norsk lov sier klart og nydelig at bigamist er forbudt 

 

Hvorfor gjør de ikke ??????? korrupt stat Norge ????????? korrupt politikere ???????

Er vel fordi det kanskje ikke sees på like alvorlig som dere selv gjør ildsint (moralens voktere) ?

Er det virkelig slik at bigami ikke straffes? Har du noen eksempler?

 

Hva med polyamorøse forhold, der ekteskapspakten ikke er inngått. Er jo ikke verre enn å leve på et større studenhybelhus det. Skal hybelhus forbys også? Betyr det også noe om man bor innenfor de samme fire vegger? Da er det jo ikke verre på ungdomsherberger, eller på turisthytter eller hva det måtte være..

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle noen ønske å kjøpe vann på flaske når der er vann i springen? Det kjekke med valgfrihet er at ingen andre overprøver dine valg.

Kroppen trenger vann for å leve. Slik du beskriver det har det liten verdi å bruke blekk og papir for pass og visum hvis alle kan skrive det ned selv. Så hvorfor skal det skrives ned?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...